Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| E-B - Ej medlem längre | 2008-07-19 12:43 | |
![]() | >> Jättetrevlig ,, jag ahr gjort både buk och bröst plastik/reduktion,, detta efter att ha tappat 50 kilo ivikt,, har INGA som helst problem med självbilden , men villa janske inte leva med en kostym som inte satt snyggt hur ofta går du i hängga/säcka kläder,, Som sagt vi gör våra egna val och alla kanske inte alltid ska veta varför,, jag har tidigare valt att INTE berätta om detta här för jag vet vilka "typer " det finns ,, Nu har jag gjprt det så ,, hoppa på bara tyck att jag är ytlig och ha dålig självbild,, men nu vet ni bakgrunden ,, coh då kanske ni kan se varför vissa väljer att göra plastik op E-B | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-19 12:45 | |
![]() | prova att inte äta så mycket..då behöver man inte operera sig. | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-19 12:45 | |
![]() | obs ironi! | |
| Porslin - Ej medlem längre | 2008-07-19 13:23 | |
![]() | Men Bitte, det där var väl inga nyheter. Vi som spelat en del i giraffen har känt till det där länge. Till TS vill jag fråga om du tror du kommer att bli nöjd efter denna operation eller om det finns en risk att du hittar mer saker du inte är nöjd med? Min syster började också i unga år att justera både här och där. Hon har gjort otaliga ingrepp (från tandblekning till diverse fettsugningar) och än idag (40 år) verkar hon fortfarande inte lycklig. | |
| dahlgren_ | 2008-07-19 13:24 | |
![]() | porslin Jag har haft många andra komplex som jag inte har brytt mig sådär jättemkt om för att jag har vetat att de skulle gå över. Detta är en annan sak och jag tror inte att jag skulle vilja justera fler saker. | |
| Porslin - Ej medlem längre | 2008-07-19 13:29 | |
![]() | Ja då tycker jag att om det är ett så stort problem för dig och det har plågat dig så länge....och det faktiskt finns något att göra åt det...då ska du göra det. | |
| Cajsa-Stina | 2008-07-19 13:30 | |
![]() | dahlgren, du verkar vara en klok tjej och jag förstår att det här är något du tänkt på länge och att det är viktigt för dig. Du har nu 3 månader på dig bestämma innan op. Ta det lugnt och fundera klart i lugn och ro och jag är säker på att du kommer att vara nöjd med ditt beslut. Kram! | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-07-19 14:00 | |
![]() | Det verkar som att flera av killarna i den här tråden har silikontransplanterat för stor del av sin hjärna. Stå på dig Dahlbgren! - Vi är på din sida! | |
| CarlOtto | 2008-07-19 19:20 | |
![]() | E-B: "Vad fan vet jag"? Jo P R E C I S det jag skrev vet jag. Allt annat är omskrivningar för att förlåta detta ytliga spel. Faktum kvarstår: Människor svälter medan ert största bekymmer kretsar kring kroppshysteri. ...Men, jag kanske är en av få som tycker att det är lite hybris att ett par hängiga bröst är värda mer uppmärksamhet än, en annan människas liv, cancerforskning, läkare utan gränser eller vad katten som helst. | |
| nystan1 | 2008-07-19 19:50 | |
![]() | Lycka till med operationen =) | |
| tanya1 | 2008-07-19 19:52 | |
![]() | CarlOtto; då utgår jag ifrån att du själv ger bort allt som inte är absolut nödvändigt för din överlevnad, till svältande? dahlgren_: lycka till, det verkar genomtänkt! | |
| Candee | 2008-07-19 20:10 | |
![]() | Lycka till Dahlgren_!! Du har tänkt igenom det och tycker du verkar vara en klok tjej. Ta inte åt dig av allt som skrivs här inne..;) | |
| dahlgren_ | 2008-07-19 20:15 | |
![]() | nystan1, tanya1 och candee, tack så mycket för ert stöd :) Jag funderar mycket fram och tillbaka men hoppas att jag gör rätt till slut. | |
| E-B - Ej medlem längre | 2008-07-19 21:58 | |
![]() | >> Carlotto,, vad vet du ,,INGET,, du bara tror,, vad eller vem är ytlig här,, och på vilka premisser uttalar du dig om oss,, E-B | |
| ercama | 2008-07-19 22:32 | |
![]() | Om du efter operationen skulle tappa känseln så kanske det är lättare som ung att hitta sina andra erogena zoner än det är som äldre, då kanske man mer kör på rutin, jag som har fyllt 50 vet inte om jag skulle vilja vara utan känsel, men om jag tänker tillbaka på när jag var ung så tror jag faktiskt att jag skulle kunnat ta den risken. Lycka till vad du än bestämmer dig för! | |
| dahlgren_ | 2008-07-19 22:33 | |
![]() | ercama Okej.. :) tack för den infallsvinkeln | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-07-20 11:39 | |
![]() | Dahlgren, det där med att du gör operationen "för din egen skull" kan du väl sluta intala dig själv? Hade du opererat brösten om du levde på en öde ö? Knappast. Du gör det för din egen självkänsla - men bara i relation till de män i höftskynken som kan råka kommer förbi. | |
| ANDERStG | 2008-07-20 11:42 | |
![]() | Att operera sin egen kropp på en öde ö torde vara ganska riskabelt. Men varför skulle man inte vilja se bra ut (enligt de ideal man fått från samhället) fast man är ensam. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-07-20 11:43 | |
![]() | Sluta larva dig. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-07-20 11:46 | |
![]() | Sylvia, det är hon själv som mår dåligt över det inte karlarna.. | |