Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 564 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-08-20 18:10 | |
![]() | Jag skulle också vilja att alla inlägg där min kompis E Solu omnämns som medlem i Mensa, samt potentiell massmördare raderas. | |
| barbi | 2008-08-20 18:10 | |
![]() | ta bort inlägg där det syftar på att dom som inte har en massa pengar inte är lika mkt värd | |
| hemliga anna | 2008-08-20 18:13 | |
![]() | ta bort alla inlägg så har vi gjort det lätt för oss | |
| Tess 08 | 2008-08-20 18:14 | |
![]() | Efter de senaste inläggen ids jag inte läsa igenom mer än det jag redan läst.... Vill bara säga att jag kan ha pengar på ANDRA konton (för tex spar-, eller betala-räkningar-konton) men ändå inte ha så mycket på just kortkontot. Vad jag förstår av första inlägget så står det att hemliga anna hade lassat upp mat på bandet och insåg sedan att det inte fanns pengar på hennes betal-kort. Det betyder ju inget annat än att hon inte kunde betala JUST DÅ, hon kan ju ha miljoner på annat konto utan att för den skulle ha fört över så hon kan betala maten. hemliga anna oerhört pinsamt, men det kan hända den bästa ;-D | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-08-20 18:16 | |
![]() | Det har hänt mig minst tre gånger de senaste tre åren i alla fall. Alltid lika irriterande. En gång fick jag gå till banken för att kolla vad det var för fel. Men där fick jag bara låna kundtjänsttjejens telefon för att sitta i telefonkö till teknisk support i en halvtimme, varpå jag inte orkade vänta, utan lånade hennes dator istället och förde över pengar med den. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-20 18:19 | |
![]() | Äsch. Som gammal kassörska med en deltidslön så hade jag iaf full förståelse för att man ibland var lite klantig och missberäknade hur mycket pengar som fanns på kontot. Kan inte tala för de som står bakom i kön. Men jag brukade iaf glatt plocka tillbaka varorna och var nöjd med att det iaf inte var ännu en otrevlig kund som besökt mig i kassan :) | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-08-20 18:23 | |
![]() | Jag använder två kort, med två olika konton. De är iofs på samma bank men det är sällan som båda slutar fungera. Jag har också jobbat i affär och tyckt lite synd om de som står där och stammar och lovar att "det booorde finnas pengar på kontot". Ja, det borde finnas pengar på alla människors konton, varje dag men världen ser inte ut sådan och ibland har man inte möjlighet att betala även om man HAR pengar på kontot! | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-20 18:25 | |
![]() | haha.. ja så lätt var det tydligen... | |
| Lenis2 | 2008-08-20 18:35 | |
![]() | planera sin ekonomi? | |
| Lenis2 | 2008-08-20 18:36 | |
![]() | en gång hörde jag hur en kvinna handlade mat... på kredit!!!! vem handlar mat på kredit? jag blev chockad. | |
| Dalkullan | 2008-08-20 18:38 | |
![]() | jag handlar mat på kredit....betalar oftast med mitt visa...betalar fakturan månaden efter....betalar man i tid så är det ingen ränta vad är så konstigt med det? | |
| Dalkullan | 2008-08-20 18:39 | |
![]() | ska tillägga att jag har full koll på min ekonomi...så mycket koll att jag vet direkt om nån räkning saknas som borde finnas den månaden när jag betalar mina räkningar =) | |
| Lenis2 | 2008-08-20 18:39 | |
![]() | ahaa ok! jag tänkte kredit = lånade pengar, alltså jag kopplade inte kredit att man får faktura hem :) | |
| Teppy | 2008-08-20 19:47 | |
![]() | Det va bra att du bad om ursäkt, men fortfarande kände jag mig kränkt. | |
| Teppy | 2008-08-20 19:53 | |
![]() | Jag mailade övervakare, men han "hittade inte inlägget"... | |
| Gladibyxan - Ej medlem längre | 2008-08-20 19:54 | |
![]() | Om man försöker åka buss med sitt bankomatkort eller tvärtom så att pinsam situation uppstår har man sanneligen gjort bort sig! Alla omkring fattar att man inte har råd att köpa en plånbok med ett fack för varje kort. Då är det bara att flytta till en ny stad där ingen känner en och försöka hålla fasaden så länge det går. | |
| hemliga anna | 2008-08-20 20:04 | |
![]() | teppy det är mycket du säger som kan upplevas som en kränkning av många. konstigt med övervakaren.. du kanske har kränkt honom/henne nån gång | |
| Teppy | 2008-08-20 20:09 | |
![]() | get real. hade jag gjort det hade jag nog inte varit kvar. | |