Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 385 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-09-15 16:17 | |
![]() | I den här tråden känns det som att allt du skrivit lika gärna kunde ha kommit ur min hand, dessutom vissa likheter i nicket och även utseendet (fast det kan ju luras, svårt att se på såna småbilder) nåja, jag håller med dig, man kan aldrig få för många systrar :-) | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-09-15 16:25 | |
![]() | jag tror på ritualisering. innan du kan öppna dina ögon för de förändringar som har skett och sker runtomkring dig, och finna ny mening i tillvaron är det bra om du säger adjö till den tid som varit på ett grundligt sätt. använd din fantasi och dina känslor och uppfinn en ritual som bär inom sig något signifikativt för förhållandet och markerar ett slut. detta kan hjälpa dig att komma vidare genom att skapa en plats inom dig, en hylla där sorgen och glädjen från det hädangångna kan stå. det är inte glömt, men det tar inte heller för mycket plats. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-09-15 16:26 | |
![]() | Sylvia, min vän. Nu är bussen avkliven och alldeles snart ska jag muntra upp dig tills du blir nästan fnoskigt uppsluppen. Staden ska få någon dag eller två på sig att förbereda sig, sedan kommer den att spraka som den inte gjort sedan vattenfestivalens fyrverkerifest. A big BADABOOM is lying ahead of us! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-15 16:29 | |
![]() | Oeronbarn, jag skulle gärna gärna byta bort min själ mot ett öststatsförnuft. Eftertanke är klädsamt - utifrån. Ge mig istället en själ som är odynamisk och platt och som inga upplevelser fastnar på. Det vore nåt det. Nephelia: Tanken är vacker... www.youtube.com/watc...Xj k05UVpOw | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-15 16:30 | |
![]() | Fint, vän och brillsyster. :) Klippet ovan är givetvis också till dig. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-09-15 16:31 | |
![]() | lol sylvia: tre välhängda bröder!!^^ | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-15 16:32 | |
![]() | CarlMartin, det är inte alls tokgt, det du säger. Jag tror också på det. En slags självvald betingning; man är själv den som ringer i klockan. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-15 16:32 | |
![]() | Det är de förvisso, Ryssbrud, men det var inte vad jag menade. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-09-15 16:36 | |
![]() | hehe säker på att det här inte är "incest i bibeln-tråden" ;) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-15 16:37 | |
![]() | Isåfall är du Maria från Magdala...:) | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-09-15 16:41 | |
![]() | jag vet inte, vem är det? skökan? eller sjökon? så bred rumpa har jag INTE | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-15 16:42 | |
![]() | Ha ha! Hon är synderskan. Men en godhjärtad sådan. Jag har för mig att det var hon som tvättade Jesus fötter. Hon var honom trogen och var vid hans sida när han blev korsfäst. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-09-15 16:44 | |
![]() | sylvia: du är en utmärkt människokännare. Det ÄR ju jag puss på fötterna, du vet vem du kan ringa mitt i natten. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-09-15 16:44 | |
![]() | egentligen var det hon som jesus knullade med alltså, och hon älskade honom, fint! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-15 16:45 | |
![]() | :) | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-09-15 17:02 | |
![]() | då är nog zenbuddhism det enda vettiga alternativet, om du förkastat tyngre psykofarmaka. jag tar för givet att du redan försökt klassikern "skriva av dig dina känslor". om du som jag har föga talang framstår känslorna, väl nedteckande, som banala och blir då lättare att avfärda och kanske rentav skratta åt. | |
| patboone | 2008-09-15 17:07 | |
![]() | Bättre Zen än aldrig. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-15 18:10 | |
![]() | Jag är talangfull, så det får bli zenbuddhism. "What's the sound of one hand clapping?" är frågan. Nu återstår bara svaret. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-09-15 18:23 | |
![]() | vi hade uppe den frågan till diskussion i hushållet för bara ett par dagar sen. svaret beror på vad man klappar på för yta, kom vi fram till. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-15 18:35 | |
![]() | Vad sägs om jordens yta? | |