Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 267 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| upa - Ej medlem längre | 2008-10-14 20:44 | |
![]() | kaai, jag tror absolut inte det är några problem att finna någon som uppskattar antingen det ena eller det andra. Det handlar ju trots allt om tycke och smak. Det som förvånar mig är att vissa tar sig friheten att förklara vad halva jordens befolkning anser om snoppstorlek. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-10-14 20:45 | |
![]() | Billan: Usch... Kaai: Det finns ju lika många underliv som invånare. Alla kvinnor kan inte ha stora vaginor. | |
| kaai - Ej medlem längre | 2008-10-14 20:45 | |
![]() | hur menar du nu,, ? upa | |
| kaai - Ej medlem längre | 2008-10-14 20:46 | |
![]() | nej det är sant,,, är väl olika på er med,, så att säga,, har för mig att nån sagt att standard är 12 cm på en vagina,, kan väl inte stämma ? eller ? | |
| Billan_85 | 2008-10-14 20:47 | |
![]() | En tjej som älskar dig tar dig för den du är och löser den biten med dig med tiden, så att båda får njutning. | |
| kaai - Ej medlem längre | 2008-10-14 20:48 | |
![]() | mjo,, det finns nog bara på film tror jag,, | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-14 20:56 | |
![]() | Budalv, finns det tjejer som tycker att det är äckligt att smekas och så? Då hjälper nog ingen snopp i världen heller om man är allmänt sexualfientlig. Bli vän med sin kropp är ingen dum idé för alla. kaai, jag tror att du har haft en jäkla otur med tjejer men att det visst finns bättre. Om hon älskar dig och storleken inte tillfredsställer henne, finns det ju som Billan säger andra varianter inkl. sexhjälpmedel, som inte alls ska underskattas. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10