Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade4
Mobilspel
Pågående19 113

Forumkategorier

Användare Inlägg  
_Candid - Ej medlem längre2008-11-06 22:18
Antal inlägg: 2602

Ifall och varför någon blivit avstängd diskuteras aldrig öppet i forumet.

livet_leker2008-11-06 23:08
Antal inlägg: 207

ok

trashone - Ej medlem längre2008-11-06 23:10
Antal inlägg: 18678

Linn: Du får väl ladda ner en film och hua dig över

livet_leker2008-11-07 01:19

_Candid: VAR diskuteras det då? Om vederbörande inte ens får reda på varför så måste nån ju fråga eller ta reda på det för att tala om det.
Mig veteligen har flera här bara helt sonika blitt avstängda utan att ens få varning eller annat för mindre förteelser än vad många andra "favoriter" här skriver och gör. Konsekvens finns inte på Beta, det är som en familj som håller ihop och "vissa" gullegrisar kan och får skriva i stort sett vad som helst utan att ens få sina inlägg bortraderade. Detsamma gäller bildregeln. "Vissa" kan ha vilken bild som helst på sig, och visa sig med grimaser och annat och vissa andra får knappt en vanlig bild på sig godkänd. Och då är det ändå sen de nya reglerna infördes. Jag tycker bara det är tråkigt när det är en form av diskriminering på sidan. Dåligt rent av.

Om den avstängde inte får ens en varnig är det ju helst absurt att bara stänga av och inte gå in med ett varningsmeddelande eller ngt.
Sen att inte ens maila och säga anledningen är ju rena Sovjetfasonerna det med. Tror inte nån kan säga att det är rättvist att vissa får men inte andra, bara för att det är personligt hos vissa att stänga av vissa personer.

Gör en lista under reglerna där gullegrisarnas namn står så vet alla att det bara är dom som kan skriva det dom vill, resten ska hålla sig på mattan. Konsekvens finns inte på denna sida, så är det bara och det VET jag.

livet_leker2008-11-07 01:19

Nu ska vi se hur länge mitt konto överlever. Ska bli intressant.

_Candid - Ej medlem längre2008-11-07 01:33
Antal inlägg: 2602

Livet_leker: om du anser att en avstängning är gjord på fel grunder, hör av dig till abuse@betapet.com
Frågor som gäller regler kring ansiktsbilder och dylikt kan med fördel ställas under Support.
Nu återgår vi till den här trådens ämne. Om något är oklart så maila mig gärna med dina frågor.

efrezina2008-11-07 02:09
Antal inlägg: 541

men linn,
ett perverterat beteende som du säger att titta på porrfilm , gör inte det också en porrfilmstittare till pervers? o några såna män ahde du aldrig stött på.. tror jag nog inte riktigt på..

Margana2008-11-07 08:58
Antal inlägg: 826

jag tror inte jag känner en man som aldrig sett en porrfilm...

Margana2008-11-07 08:59

ska väl tillägga att jag inte tycker det är särskilt pervest att se på porrfilm

efrezina2008-11-07 10:32
Antal inlägg: 541

va lite min åsikt med inlägget, isåfall e jag också och många andra kvinnor perversa..

Margana2008-11-18 16:19

Angående mitt första inlägg i tråden: Tror att det numera är lika vanligt att männen inte vill ha sex av olika anledningar.

Verkar som jag har lite rätt i alla fall, enligt den här artikeln blir det vanligare att män söker för minskad sexlust. Jag tror det beror på stress och prestationshysteri bl a. Allt ska gå i 120 knutar nu för tiden.

www.expressen.se/sex...il l-ha-sex

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?