Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 82 |
Mobilspel
| Pågående | 19 444 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-11-05 02:35 | |
![]() | björkarnas stad iaf | |
| huja | 2008-11-05 02:37 | |
![]() | Bäst; Kalmar, Stockholm och Helsingborg Sämst; Borås, Borlänge och Södertälje | |
| Miss_jk | 2008-11-05 06:26 | |
![]() | Stockholm. | |
| cutie8 - Ej medlem längre | 2008-11-05 08:32 | |
![]() | Trollhättan och Halmstad! | |
| strataeast - Ej medlem längre | 2008-11-05 08:47 | |
![]() | Gå en kall, solig morgon i hamnen och känna Frank Baudes ande vila över en, gå på svartfest i Gamlestan, äta anklever på Magasinsgatan, frysa röven av sig på Ullevi, strosa runt bland turisterna i Haga, sitta i de gamla porrbiofåtöljerna på Capitol, dricka folköl på Överåsberget... Jag älskar min stad och alla grymma människor som kommit härifrån med en dåres envishet. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-11-05 13:51 | |
![]() | Tänkte va lite pessimistiskt angående Göteborg kontra Stockholm. Det är ju lite uppdelat i Sverige, antingen gillar man Stockholm eller också e det Göteborg som gäller. Det där skitsnacket om att i Göteborg så bor det bara en massa gooa gubbar och alla är vänliga. Och i Stockholm är alla kaxiga och har storhetsvansinne. Jag skriver ju absolut INTE under på att folk i Sthlm skulle va kaxiagare än någon annanstans i Sverige. Men nu har jag ytterligare ett stort skäl till att välja Stockholm före Göteborg:-) Ur miljöaspekt och hälsosynpunkt så är Sthlm att föredra. Göteborg har mycket sämre luft för att det ligger som i en svacka. Alla utsläpp och smogg lägger sig som ett tak över stan. De har högre andel invånare som får hjärtinfarkter och astmaliknade symtom. Så för mej är det Stockholm i mitt hjärta!!!:-))) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-11-05 16:03 | |
![]() | Ja, usch för smogen i götet! Jag tycker stockholm är en av världens vackraste städer, så är det bara. Varje gång jag kommer till göteborg så blir jag lite småkär dock. Tycker det är en fin grej som händer. Respect till götet säger jag. | |
| skrabban | 2008-11-05 16:16 | |
![]() | Krutmarie. Du pratar om att vara rädd för att bli nedskjuten i Malmö. Jag vill bara säga att det händer lite var stans i Sverige. Det som händer i Malmö är väldigt tråkigt. Det handlar visst om någon släktfejd och gängkrig. Jag har bott i Malmö i 63 år och aldrig råkat ut för någonting, men man ska aldrig säga aldrig. Det kan hända mig någonting också. Hoppas du inte är rädd för att besöka Malmö. Det är en väldigt vacker stad. | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-11-05 16:33 | |
![]() | Stockholm, Göteborg, danmark. Mest stockholm så himmla mys alla tiders <3 | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-11-05 16:39 | |
![]() | Ja visst, Danmark är också en fin stad! ;) | |