Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 153 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tefatstjuven - Ej medlem längre | 2008-11-15 00:32 | |
![]() | Kanske har du valt att jobba med just kor och ej barn. Då kan du ju alltid tala om andras misstag när det gäller i dina ögon jobb man inte FÅR begå misstag, medans ingen ser om du glömmer att mjölka eller på annnat sätt försummar dina djur. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-11-15 00:33 | |
![]() | Sjuka idioter är förstås väldigt illa, men det är inte direkt nån nyhet att de existerar... däremot förvånas jag alltid av antalet _friska_ idioter som vill införa tortyr som straff, varenda gång tycks motiveringen vara en artikel i kvällspressen... varför har vi rösträtt? Det känns lite farligt ibland... | |
| tefatstjuven - Ej medlem längre | 2008-11-15 00:34 | |
![]() | Förlåt, det var lågt! Ha en bra kväll! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-11-15 01:04 | |
![]() | (another day in paradise) | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2008-11-15 01:07 | |
![]() | Har raderat ett antal fåniga inlägg av gnabbig chat-karaktär. Ta såna diskussioner privat istället, så kan andra fortsätta att diskutera ämnet. | |
| le-lou | 2008-11-15 02:27 | |
![]() | okej.. men å andra sidan ligger tråden i Snack och inte i Seriöst. Här finnes otaliga liknande gnabbigheter som pågår för fullt i alla möjliga trådar. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-11-15 03:10 | |
![]() | (i did not want to kill a man -cypress hill) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-15 11:50 | |
![]() | Sicken mysko rensning... | |
| plorozen | 2008-11-15 12:29 | |
![]() | jag bara undrar, apropå trådens namn. om de nu är sjuka, vad är det då för nytta i att bestraffa dem? de lär ju inte bli friskare av det, och det är i princip bara pengar i sjön att förvara dem i onödan. | |
| söt gilliv - Ej medlem längre | 2008-11-15 19:04 | |
![]() | Amiable - Ja det var ju det jag ville komma fram till... Allt går bara man vill och anstränger sig. Men ensam är svag... Det var mer så jag menade. Jaa ättestupan var ju en bra idé för inte så längesen och det kanske går att införa igen. Då kommer vi ju bara till det där ytterst lilla problemet: Vem ska avgöra vem som ska knuffas ut? Kanske jag? Nej det hade slutat illa... haha. Våra kära politiker som gör ett sånt beundransvärt jobb? Kanske ska rösta om det? Eller så låter vi försten till kvarn utföra handlingarna... Nu svamlar jag. :) Hihi... Sveriges fängelse handlar enbart om förvaring. En ganska bra sådan också eftersom man inte ens behöver ta studielån för att slutföra sin universitetsutbildning... Själv går man på knäna för att allt ska gå runt. Bitter? Jaa för det är inte rätt! Barnamördare eller pedofiler ska STRAFFAS, inte förvaras. DET hade jag gladeligen lagt mina skattepengar på. | |