Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 18 777 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| VirreDIF | 2011-01-17 13:49 | |
![]() | Ni har ju glöm en ras!! Flatcoated retriever, finns inga mer glada och härligare hundar!! | |
| Sangria | 2011-01-17 13:56 | |
![]() | virre-inte då! Det har visst skrivits om Flaten. | |
| hallonblåbär | 2011-01-17 13:57 | |
![]() | Klar man älskar den hunden man har skaffat sig =) själv e jag ju halvschizofren av mig så mitt val av blandrashundar har varit naturligt =) Nä skämt å sido man skaffar sig den hunden som man själv vill och klarar av, dock viktigt att man läser på om hundarna och verkligen lägger ner sin själ på att hitta rätt hund som passar en..så man kollar av vad rasen används för osv kanske tom kollar upp sjukdomshistoria lite med.. | |
| Sabzs | 2011-01-17 14:04 | |
![]() | American staffordshire terrier. Lätt. :) | |
| EpsilonNoll - Ej medlem längre | 2011-01-17 15:08 | |
![]() | Pudlar är bra för allergiker. Dessutom är dom ofta klyftiga till max och gillar att lära sig allt möjligt. | |
| EpsilonNoll - Ej medlem längre | 2011-01-17 15:10 | |
![]() | Skulle kunna tänka mej en mellanschnauzer i.st.f. en pudel. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-17 16:58 | |
![]() | Den som bara skäller på fula gubbar och tanter | |
| Mora Xella - Ej medlem längre | 2011-01-17 17:05 | |
![]() | Snällaste hunden är labrador. Vetenskapligt bevisat! Statistik från kirurgakuten på flera stora sjukhus visar att den hundras som mest sällan eller aldrig orsakar hundbett är labrador. Gissa vilken ras som toppar? | |
| Succulent - Ej medlem längre | 2011-01-17 17:23 | |
![]() | dansk/skånsk gårdshund eller musahong på ren skånska. Fantastiskt trevliga, arbetsvilliga och lättlärda KLART BÄSTA RASEN | |
| Saberhagen | 2011-01-17 17:33 | |
![]() | Måste erkänna att jag har flera favoriter, new Foundland, Japansk Spets och korthårig sankt bernhard :) | |
| t82erese | 2011-01-17 17:53 | |
![]() | Min högsta önskan är att en dag köpa en broholmer. Så otroligt fina. Andrahands valet blir en vorsteh eller springer spaniel. | |
| slånbär | 2011-01-17 17:54 | |
![]() | Sabzs-håller med om att Amstaffen är en underbar hund. Själv har jag Scäfrar men skulle gärna ha en Amstaff för trevligare och stabilare hundar finns knappt. | |
| helelle | 2011-01-17 18:00 | |
![]() | För mig är det Tax som gäller =) Men det blir snart tillökning i familjen med en Parson Russel Terrier. =)=) | |
| Carolinew | 2011-01-17 18:21 | |
![]() | Border Collie/Australian Shepherd alla gånger i veckan. Men jag älskar alla hundar. Alla är fina på sitt sätt! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-17 19:01 | |
![]() | ibland är jag lite sugen på en chi hua hua. får påminna mig om att det är en riktig hund iaf. | |
| nettan23 | 2011-01-17 19:14 | |
![]() | Alla hundar e ju underbara, men vi har en Jack russel terrier och gillar man fart och fläkt och massaaaaaa energi är det rätt hund ;) | |
| bujum | 2011-01-17 19:37 | |
![]() | Border Collie Men då krävs självklart att man kan aktivera dem och att de har stora ytor att röra sig på. De ska helst ha möjlighet att vara lösa utomhus det mesta av dagen. Själv har jag mor och dotter + 4 andra hundar. | |
| Gyllenhaal | 2011-01-17 20:19 | |
![]() | Vi har en blandis. 50% schi tzu 50% papillon. Han är glad, nyfiken, aktiv, snäll, lekfull och social. Inte ett dugg bjäffsig eller skällig. En hund som älskar att vara ute i naturen. När vi tog emot honom som 1-åring var han lite bjäffsig och skällig men det lärde vi snabbt bort. Han är en omplaceringshund som var hos en gammal tant första året. Om en hund är bjäffsig och skällig beror nog på att den varit/är understimulerad och fått för lite aktivering. Så .. små hundar kan vara kanon de med :) | |
| taxam - Ej medlem längre | 2011-01-18 01:09 | |
![]() | Taxar här med...men kan tänka mig en annan ras som inte har jakt i sig. Men mina taxar, har tre, är så underbart mysiga. Älskar alla, speciellt barn, vill alltid vara med, sällskapliga, charmiga. Kommer nog alltid ha en tax i mitt resterande liv. | |