Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 095 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2008-11-17 01:18 | |
![]() | dåså. då slipper vi säga att alla vi andas luft och kissar också då? | |
| Lill-IT | 2008-11-17 01:18 | |
![]() | Är vi inte uppe busigt sent nu, med tanke på att det är MÅNDAG i morgon? *ryyyys* | |
| rosa_kanin - Ej medlem längre | 2008-11-17 01:18 | |
![]() | sluta bråka och kjamazz istället...nu sjunger vi "jesus älskar alla barnen" | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-17 01:19 | |
![]() | Lill: Tyvärr ja, jag som lovat vara barnvakt :S | |
| le-lou | 2008-11-17 01:20 | |
![]() | ja nu slutar vi bjåka o kjamas lite ihop. vi alla ensamma bekräftelsesökande forumfolk utan jobb, sjukskrivna, eller allmänt socialt missanpassade. arent we all. (jag är socialt missanpassad) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-17 01:20 | |
![]() | Haha | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-17 01:24 | |
![]() | Men hu vilken tråd det här blev. Och stora chattarligan i högform. Stackars trash att du fick en massa skit, säkert bara för att jag har varit dum... Under tiden har jag haft en underbar msnchatt och fått se bröllopsfoton mm...suckar lyckligt. Trash, vem är trashonetwo? Lite underligt att den har bosatt sig i mina krokar...Gillar inte besök från anonyma konstigheter. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-17 01:25 | |
![]() | Jag har ingen aning. Gillar nicket dock | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-17 01:25 | |
![]() | Oj, ta det privat förresten. Vi diskuterar inte andra här var det...ojojoj ge mig alzheimermedicin... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-17 01:34 | |
![]() | Mommesfrites: man kan undra hur du definierar "få en massa skit". Att bli ombedd att utveckla vad man menar (för att man konsekvent skriver svårtolkade oneliners) är väl knappast jämförbart med att exempelvis insinuera eller säga kränkande saker om någon? | |
| le-lou | 2008-11-17 01:53 | |
![]() | för att återgå till det brinnande ämnet - att vara busig. är man busig om man bytt bilden på pojkvännens msn till bild på hans private parts iklädd damunderkläder (mina)? Ja jag är uppe och busar för jag är ledig och han har gått och lagt sig. | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-11-17 02:05 | |
![]() | Någon nämnde Burka, jag tycker alla ska ha en även män.. | |
| kermis | 2008-11-17 02:09 | |
![]() | Som vanligt kollar jag inte in tillräckligt ofta för att hänga med i tempot i en snack-tråd... Mitt inlägg (för fyra sidor sen) missuppfattades tydligen. Jag pratade inte om alla män, utan om alla män som sagt att de varit "busiga", så om inte asboi är en av de "Tihi, hej på dig, jag är en busig man"-männen så behöver han inte be om ursäkt... Och jag har heller ingenting emot vare sig män eller sex. Poängen var att de män som sagt att de varit busiga inte ens kunnat säga vad de vill göra rent ut utan "skämtat till det" på ett "busigt" sätt, vilket är totalt avtändande för mig och därmed skulle det aldrig i livet falla mig in att fundera på att stilla de männens "bushumör". Vill ni missuppfatta mer får ni göra det. Häjrå :) | |
| kermis | 2008-11-17 02:10 | |
![]() | ...som sagt det till mig över nätet, skulle det stå. Blah. | |
| micro113 | 2008-11-17 02:59 | |
![]() | Busig -- det är fortfarande att knycka äpplen, och smyga iväg och lattja på dagisgården mitt i natten, för mig. Slampig har vi ju fått en del definitioner på .... och jag undrar om man beter sig lite slampigt -- oskyldigt men provocerande, med lite sexuella förtecken -- och berättar om det, varför blir man då upprörd om någon hakar på ämnet ??? | |
| kermis | 2008-11-17 03:39 | |
![]() | Erh... Var det där menat till mig? | |
| micro113 | 2008-11-17 04:11 | |
![]() | kermis Nej ... det var det inte | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-11-17 04:51 | |
![]() | Man blir upprörd för att det absolut inte var slampigt micro!! | |
| micro113 | 2008-11-17 06:25 | |
![]() | kissed Fast när du beskrev det så lät det som om syftet var att reta tanterna, och karlarna nöjt beskådade uppvisningen... ...nu var jag inte där, men om min grannfru hade betett sig så hade jag nog uppfattat provokationen som slampig .... utifrån hur du beskrev det... Sen kanske det uppfattades fel av mig när jag läste .... i så fall ber jag om ursäkt. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-11-17 08:29 | |
![]() | Ok, syftet var absolut att reta tanterna. Men jag var givetvis inte ute efter att deras gubbar skulle dregla. Det vet jag inte heller om de gjorde, det va mest lite skämtsamt sagt:-) Men det krävdes inte mycket förän de skulle skvallra runt. Och i sådana fall blir jag absolut kärringen mot strömmen:-) | |