Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 357 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-18 15:10 | |
![]() | Bra svar utan att svara :) | |
| le-lou | 2008-12-18 15:21 | |
![]() | kan det vara så att det är kvinnor med dålig ekonomi (som inte har råd alltså) alt. en rädsla för ingrepp som retar sig MEST på andra kvinnor som gör plastikingrepp? Med andra ord : ren och skär avundsjuka? Jag är jäkligt rädd för sånt där, operationer överlag. Jag kan tycka att det är sick som vi håller på med alla tuttoperationer och botox o grejer..men samtidigt så undrar jag om jag hade tyckt likadant om jag var rik och modig därtill? | |
| Satyra | 2008-12-18 15:30 | |
![]() | le-lou - Kan bara svara för mig själv och även om jag ogillar operativa ingrepp så är det absolut inte skräcken för det som får mig att avstå. Inte heller ekonomi, de flesta som väljer operationer är nog inte rika och har väl ändå inte 40 000 (som jag hört att t.ex en bröstoperation kostar ungefär) liggande till övers så dessa operationer bekostas väl oftast via lån/kredit?!? Alltså genom pengar man egentligen inte har. Utöver det känns det numera som att det krävs mer mod att avstå korrigeringar av det här slaget än att göra dem. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-18 15:34 | |
![]() | Tack Trash. Någon som ser mig iaf. :-) HALLÅ, är jag osynlig???? | |
| le-lou | 2008-12-18 15:35 | |
![]() | Satyra - nej men rik och rik , menar att alla har inte möjligheten ens att ta ett lån för sånt här. Men jag har förståelse för de som vill fixa till sig efter graviditeter, övervikt, eller vad det nu kan vara. Det enda jag inte förstår faktiskt, är tjejer som stoppar i 10 kg tutte. Men det är ju upp till dem själva ju, inte vår sak. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-18 15:36 | |
![]() | Håller med dej satyra. Tycker det är synd också att vissa inte skriver sin åsikt i denna tråd utan bara går in för att hacka på hur andra skriver!! Vad är poängen med det?? För övrigt så känner jag inte av nån åldersnoja nåt nämnvärt. Tycker istället att det är vackert att åldras. Ett gammalt, fårigt ansikte är vackert i mina ögon och får mej nyfiken på vad för liv som döljer sig bakom det. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-18 15:37 | |
![]() | Lider man inte av åldersnoja behöver man ju inte skriva heller. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-18 15:39 | |
![]() | Det kan man väl visst göra trashone! Du skriver ju i alla trådar utan att ha nåt att tillföra! Så gnäll inte på andra innan du sopat rent framför din egen dörr! | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-18 15:39 | |
![]() | Precis! Och jag behöver nog ditt bevis på papper nu mer än nånsin, YlleBjörnen. Ingen här verkar se eller höra mig. :-( Jo, förutom Trash. | |
| deathinvegas - Ej medlem längre | 2008-12-18 15:40 | |
![]() | äh ta botox då det är billigt i polen tex industrisilikon med men frågan är blir man snyggare av operationer och ingrepp? ser man yngre ut? mja, vet inte det kanske bättre äta sunt och leva som en riktig yogi det handlar om att stilla även tanken och då vill du inte ens ha tankar om ditt utseende du bara är trollkarlen vinner alltid | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-18 15:41 | |
![]() | kafountine jag ser dig:) och både förstår och håller med dig:) Satyra..ja men om man mår sämre i själen pga sitt skal är det väl bra om man kan göra nåt åt det??? För mig är det inte kul att vakna och se en "tant" i spegeln och undra vart tog "jag" vägen. Och jag skulle ALDRIG göra ingrepp för någon annan skull än för min egen:) Jag tycker varjefall man kan jämföra det med make up. Om man som många här säger att ytan inte spelar någon roll varför då måla sig?:) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-18 15:42 | |
![]() | kissed: Lär av dina egna ord. Eller nej, konsekvens är inte din grej. (nu kommer snart den där andra galopperande) | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-18 15:44 | |
![]() | deathinvegas om man väljer att göra ingrepp i Polen är det bara bra. Det är många både amerikanska och svenska läkare där pga att det är billigare för dom med lokalhyra, instrument etc Och oavsett vad man äter så kan det inte påverka jordens dragningskraft:) | |
| deathinvegas - Ej medlem längre | 2008-12-18 15:57 | |
![]() | lol "den där andra" | |
| deathinvegas - Ej medlem längre | 2008-12-18 15:58 | |
![]() | bino: jag tror på tankens kraft den är viktigast av allt | |
| YlBjörn | 2008-12-18 16:37 | |
![]() | Kafou: du finns å syns. Å kvinnor är fortfarande som jeans. :) | |
| patboone | 2008-12-18 16:39 | |
![]() | Medellivslängden i Zimbabwe har nu sjunkit till 34 år för kvinnor och 37 år för män. Låter fantastiskt... Härligt klimat och inga åldersnojor! | |
| HammerFist | 2008-12-18 16:44 | |
![]() | Nothing beats a MILF! Tänk på de kvinnor! ;) | |
| jejnan - Ej medlem längre | 2008-12-18 16:49 | |
![]() | patboone; hade jag bott i Zimbabwe då hade jag nog vart död nu och inte kunnat njuta av det härliga klimatet. HammerFist; Så kan man ju åxå se det... | |
| swempa | 2008-12-18 16:50 | |
![]() | kafou du syns det vet du ju det sa jag ju igår kram | |