Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2009-02-02 23:07 | |
![]() | Saga-Li: intressant att du vet hur jag resonerar eller resonerade vid min operation.... Och att jag alltså egentligen inte är mer tillfreds med mig själv nu när jag ändrat mitt utseende lite grann... Eller min kompis som opererade näsan... Hon har äntligen (efter massa antal år) slutat hata sin spegelbild och kan spendera tiden hon tidigare spenderade med att hata spegelbilden till andra vettiga saker... | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-02 23:07 | |
![]() | att man kan bli arg på mänskligheten i denna tråd å tycker de som gjort operation kan gå å dö,,,,det tycker jag är värre å kanske säger mer om mänskligheten än om de som väljer att göra en operation elr? | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-02-02 23:07 | |
![]() | pion, jag skulle själv ha svårt att tänka mig ett ingrepp, men för mig är fördömande och/eller moraliserande över andra människor betydligt mycket värre (och tyder ofta på lägre självkänsla) än vad en plastikoperation är. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-02 23:08 | |
![]() | lelou: men det finns vägar till en vacker kropp, utan operation, det är vad jag menar. Sen färgar jag själv håret för jag vill inte ha gråa hår. | |
| kaai - Ej medlem längre | 2009-02-02 23:09 | |
![]() | tja som sagt, vissa har ju sina problem, helt onödigt att fixa sig om man inte föds med problem,,etc... det ärsjukligt att fixa sig om mna ä r normal,,, men om man har missbildningar så är det ok,,, | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-02 23:09 | |
![]() | tess: va? har jag sagt nåt? däremot att GRUNDEN till din operation( visste inte vad eller att du gjort) ligger i känslan av att inte duga som du är. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-02 23:09 | |
![]() | vad är vägen till att få de bröst du får genom en operation?korrigering av näsa?osv | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-02 23:10 | |
![]() | kaj: vi vet bäst!! | |
| Tess 08 | 2009-02-02 23:10 | |
![]() | Det är vad DU tror, Saga!!! | |
![]() | mys: svaret är Y O G A | |
| Tess 08 | 2009-02-02 23:10 | |
![]() | Myspruppen: Sitter också och funderar på om man kan ändra näsan med yoga.... | |
![]() | tess: javisst! och jag har rätt! du hade aldrig opererat dig om du var nöjd med dig själv, eller hur? | |
| upa - Ej medlem längre | 2009-02-02 23:11 | |
![]() | Jag undrar om man med rent samvete kan säga att folk inte borde bry sig om sitt utseende och att det handlar om självkänsla när man med all säkerhet själv bidrar till det. Säg den som inte dömer efter utseende? Säg den som inte ger vissa fördelar grundat på yttre egenskaper? Det är så vi funkar, förutom de blinda. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-02-02 23:11 | |
![]() | Nu blir jag så uppgiven att jag måste lämna den här tråden en stund. | |
| Tess 08 | 2009-02-02 23:11 | |
![]() | Vad vet du om det? Du vet ju inte ens vad jag gjort | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-02 23:11 | |
![]() | lovar du kan ändra på din inställning till dig själv bli av med sjuka tankar som att din näsa inte skulle vara vacker som den är | |
| Billan_1985 | 2009-02-02 23:11 | |
![]() | Jag anser att det är upp till var och enskild individ att bestämma över sitt utseende. Man ska dock tänka igenom det ordentligt för vissa saker är svåra att göra ogjorda. Sen ska man alltid ha i bakhuvudet att det kan gå fel, allt med operationer och ingrepp kan innefatta hemska följder. Det är riskabelt men är du villig att chansa att just DU kommer att gå ifrån sjukhuset med det resultat du hoppats på så kör på! | |
| kaai - Ej medlem längre | 2009-02-02 23:11 | |
![]() | mhmm,, det kan man inte , man kan inte ändra näsan med yoga, men om den är sne så är det ok,, mwen ser man NORMAL ut , ,eller bra ,, etc,, att man INTE har fysiska efekter i ansiktet ,, så är det helt dåligt at behöva fixa sig... isåfall borde jag fixa mig masas, ,men inte fan gör jag det,,, skärp er.... | |
| le-lou | 2009-02-02 23:12 | |
![]() | kaai - vi ändrar på allt. Vi klipper våra hår, färgar det, vi sminkar oss och försöker hela tiden göra oss lite snyggare än vad vi egentligen är. Att det numera handlar om permanenta förändringar är egentligen oväsentligt. Det enda jag har emot hela den här biten, är just att det fallit så långt ner i åldrarna. Jag ser iaf en skillnad på en tjugoåring som gör DD-kupa och en 35-åring som fixar till brösten efter en graviditet tex. Jag är alltså för plastikkirurgi om ändamålet är att återskapa, återställa eller göra något fint lite finare. Den här extrema varianten av det, ställer jag mig inte bakom alls, den tycker jag väl som Linn, handlar mer om en låg självkänsla någonstans, att man försöker bli någon annan i princip och kan vara sorglig att titta på. Även om det med faktiskt är deras egna val det också, och inget jag egentligen ska behöva yttra mig om. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-02 23:12 | |
![]() | vad är felet i att inte vara så jäkla nöjd med sig själv å sedan vill ordna det? ? | |