Spelrum
Giraffen | 0 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 0 |
Mobilspel
Pågående | 19 061 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
le-lou | 2009-02-16 01:49 | |
![]() | har ni sett en karl med bh på sig i verkligheten? jag vill tvivla på att ni skulle diskutera möjligheterna för bh goes men att etablera sig i sverige om ni hade det. | |
dersmuggel | 2009-02-16 01:54 | |
![]() | Svårt att svara på. Väldigt överaskade i alla fall.. Hittade en rolig sida när jag sökte som du sade. Där står följande. STEPS 1. Make sure that you are okay with wearing a bra as part of cross dressing. If you don't want to that's fine, you can change your mind at any time and don't think it's wrong because it's not. 2. Find a bra. You could borrow one or even buy one from a shop. You might also purchase a bra online. Do a web search for sites selling lingerie. 3. Find a tight top. This is to maximise the effect. It could be male or female style of top. 4. Put on the bra and if you choose to, (this is recommended with a smaller bra, see below) stuff it with cotton wool. 5. Enjoy the look. And don't stop there. Feel free to wear dresses and more. TIPS * Stuffing the bra is recommended, especially for a smaller bra (Sizes up to DD). For bigger bras (E and up) it isn't vital but can help the look. * Try dress up on a daily basis so that you can get used to it. * Bra extenders may make wearing a bra more comfortable, if you have a large rib cage. They are usually sold in the notions department of most discount stores. * Know how to measure your size WARNINGS * Make sure the size is right size, if you have a tiny body, don't use a H cup bra. * Think carefully about publicizing your hobby. | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-02-16 01:56 | |
![]() | Såg ett ex i bh.. Känns som jag överlevde. | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-02-16 01:58 | |
![]() | Dock är man bra gjorda för att platta till och dölja, inte som bhar för kvinns :) | |
Anden_88 - Ej medlem längre | 2009-02-16 01:58 | |
![]() | Det verkar främst vara storbystade som lider av detta. Först köper ni en BH som knarrar för att dra blickarna till era bröst, efter ett tag räcker inte detta för att mätta er, så ni reklamför dom på internetforum också. Ni gör verkligen allt för att få visa upp tvillingarna.. jag säger bara: Fortsätt så! | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-02-16 01:59 | |
![]() | :D Gah, jag behöver sova. | |
dersmuggel | 2009-02-16 02:01 | |
![]() | Javisst.. Detta handlade då inte om att ha dem utan "era" så att säga.. Tror faktiskt att de flesta tjejer sett någon kille i BH. Tror även att de flesta killarna provat en också... | |
Caligatia | 2009-02-16 02:17 | |
![]() | Den enda kille jag sett i BH är en kompis som "provade" min... Den vita färgen framhäver verkligen brännan... :D www.facebook.com/pho...=6 84101945 | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-02-16 11:46 | |
![]() | Hehe så sött. | |
Pseudonymf | 2009-02-16 14:19 | |
![]() | Jag har verkligen kämpat för att fokuseringen på mina bröst i den här tråden, ska vara så 100% som möjlig, anden? Samma anden_88 som på BW? | |
ny användare | 2009-02-16 15:26 | |
![]() | Härlig tråd! :) Tänker att det sannerligen vore närmast religiös läsning för Jeff i serien Coupling, om någon ser den. Som råd för själva problemet kan jag spontant bara tänka mig en totalt ljudisolerad överdragströja. Kanske blir en aningens varmt men du slipper ljudet. Ett annat alternativ skulle kunna vara öronproppar, då slipper du dessutom höra omgivningens hånfulla skratt. Här kommer ett lite mer vetenskapligt alternativ, ett bra sätt att lösa flera av världsproblemen på samma gång: www.youtube.com/watc...bi hpBjckvk | |
Lisaa | 2009-02-16 17:12 | |
![]() | Den youtube-låten är fanatstisk, särskilt runt 2.50 :-) En version som inte är censurerad (och inte så fjantig) är www.youtube.com/watc...f8 0jYNg8Og | |
mollee - Ej medlem längre | 2009-02-16 18:53 | |
![]() | Knarrande BH? Aldrig hört talas m eller vart med om. Det kanske har fastnat brödsmulor i bygeln när du glufsat i dig mariekex, därför det knakar och brakar. | |
belugavis - Ej medlem längre | 2009-02-16 18:59 | |
![]() | haha ja Mariekex som är så gott. I övrigt vill jag inte tillägga något. Men det var kul | |
Anden_88 - Ej medlem längre | 2009-02-16 22:26 | |
![]() | Samme=) Jag förpestar fler ställen på internet än detta faktiskt:o Ursäkta, men lite får du väl tåla, jag såg läget, jag tog det. Knarriga delar beror på att något skaver mot något annat, finns ingen möjlighet att liksom fixera delarna i varandra så detta inte kan ske? | |
Sushimannen - Ej medlem längre | 2009-02-16 22:29 | |
![]() | lyckos TS.... mina kalsingar knarrar. fast inte som en dörr, utan mer som en rostiga gamla gångjärn... när jag går. | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-02-16 22:33 | |
![]() | Testa tvätta dem någon gång. | |
Sushimannen - Ej medlem längre | 2009-02-16 22:36 | |
![]() | jag fick en 2:a på besiktningen... så de klarar sig ett tag till. | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-02-16 22:36 | |
![]() | Mina sympatier till sambon/frun/vad det nu var :P | |
Pseudonymf | 2009-02-16 22:44 | |
![]() | Oj, 200 inlägg. Milda makter vad BH:ar kan locka folk ;) Knarrande kalsonger är inte alltid att leka med! Anden_88: "Toksöt" här - inte varje dag man ser dig förpesta andra ställen än sådana med block i olika färger. Även BH-branschen tycks locka dig ;) Annars tycker jag vi ska fira med en tårta. Med en glasyr-BH på. Eller ätbarar underkläder... fast jag har iofs inte riktigt fattat poängen med det, måste bli skitjobbigt på sommaren när godiset smälter. | |