Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 34 |
Mobilspel
| Pågående | 19 261 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-03-04 08:55 | |
![]() | Jag kände inte Ernst-Hugo, så jag kan tyvärr inte uttala mig angående honom men i övrigt håller jag med dig.... (M_Gräddnos) | |
| catta65 | 2009-03-04 09:41 | |
![]() | Tycker synd om alla som av någon anledning använder Botox, i skönhetssyfte. Det är ett av världens mest giftiga medel som finns. Har en dotter som har ett handikapp och är rullstolsburen sen födslen och hon får emellanåt botox i sina stela leder för att hon överhuvudtaget ska kunna röra sig och slippa ha ont. Hon är i dag 24 år och är en glad tjej för det och inte är det några rynkor som hon ska släta ut heller. Botox kan i värsta fall förgifta kroppen . Finns ingen större skönhet än den som vågar vara och se ut som den man är...:-) | |
| miss_ia | 2009-03-04 09:53 | |
![]() | Ernst-Hugo Järegård kanske inte var någon skönhet, men bättre skådespelare får man leta efter. Jag sörjer hans bortgång och jag önskar det kom någon ny som honom. | |
| Maja G | 2009-03-04 09:55 | |
![]() | miss_ia: Han var säkert en mycket bra skådespelare, men jag gav honom tyvärr ingen chans... Klarade inte av att se honom öht faktiskt... Han var säkert en mycket god människa och hoppas att han har det bra i himmelen och att han inte tar illa vid sig att jag pratar om honom på detta viset:) | |
| miss_ia | 2009-03-04 09:57 | |
![]() | du borde ge honom en chans. Jag rekomenderar varmt alla Skånska mord-delarna. Samt som bästa någonsin: RIKET. han spelar riktigt virig i alla filmerna jag nämner, men helt fantastiskt:) | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-03-04 10:02 | |
![]() | M_Gräddnos: Hoppas att de som du inte tolererar pga deras utseende, klarar av att tolerera dig trots ditt beteende. Skönhet ligger i betraktarens öga och du låter inte så skön, just nu. Jag beundrar också E-H Järegård pga av hans enorma skåderspelerikunskaper. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-03-04 10:02 | |
![]() | *skådespelar- | |
| lillakia | 2009-03-04 10:05 | |
![]() | Tja, Jimmy Nail e väl inte vacker precis. Och inte Per Moberg heller. Och så en helt klar kandidat som ni haft på tapeten redan - E-H Järegård - såg ni honom som flöte i "anslagstavlan" förr?? Hahaha | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-03-04 10:08 | |
![]() | Per Morberg är en sällsynt snygg karl, tycker jag. Han är så skönt spontan så jag kan inte låta bli att gilla honom! | |
| Maja G | 2009-03-04 10:09 | |
![]() | Tack för dom orden, AlfaMarie...Ska lägga det på minnet:) Men man kan inte tycka om alla människor här i världen och jag är verkligen en människa som inte ser på utsidan utan tvärtom, ser vad som finns inuti.. Jag måste ju också kunna säga vad jag tycker och tänker..Och det är inte så att jag "äcklas" av honom utan det är en människa som jag helt enkelt inte klarar av! Om jag hade träffat honom så kanske jag hade haft en annan bild av honom, men det har jag inte.. Och en annan sak, du får gärna tycka att jag inte låter så skön.Du känner inte mig och jag känner inte dig..Och jag dör inte om du inte tycker om mig! Men nu kanske jag borde ge honom en chans då... | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-03-04 10:12 | |
![]() | Tack! Du är säkert ofta ironisk, som jag, och då går det inte fram vad man menar, hela tiden. Du är nog lika snygg som jag, på insidan! =P | |
| Maja G | 2009-03-04 10:14 | |
![]() | I detta fallet var jag inte ett dugg ironisk... | |
| miss_ia | 2009-03-04 10:21 | |
![]() | Per Moberg har jag svårt för. Jag har så svårt att finna något positivt i folk som gottar sig i jakt som han gör. Hela han utstrålar ....nej, jag ska inte säga vad jag anser. Sorry! | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-03-04 10:23 | |
![]() | Ok, då är jag lite snyggare än du på insidan, då! =) Ja, jag gillar ju jakt, så det är bara ytterligare positivt att han hellre dödar själv än att äta det som eventuellt plågats ihjäl på slakteriet men den tråden är inte här. | |
| Maja G | 2009-03-04 10:28 | |
![]() | Det är du säkert, alfamarie... Nu ska jag lägga min energi på annat än Ernst-hugo Järegård och alfamarie! | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-03-04 10:34 | |
![]() | Det ska jag också göra, kom bara ihåg att det var du som började säga att folk var fula (på utsidan) och jag kommenterade vad det säger om ens insida. Min energi skall gå åt till mat och sedan en stillsam promenad i solen, det är bara några få minus idag, det blir bra. | |
| Jeanettii | 2009-03-04 10:42 | |
![]() | Hugh Grant. annars så tycker jag inte att någon är speciellt ful, inte så att man tänker på det. | |
| Maja G | 2009-03-04 10:52 | |
![]() | jaja alfamarie... TS frågade just om vem som vi tyckte var fulast..Och om man inte tycker någon är fulast, ja då behöver man inte göra några inlägg i tråden öht, eller hur? Jag säger inte att "folk var fula..Jag sa att E-H Järegård var ful och han är/var väl inte folket?? | |
| lillebenito - Ej medlem längre | 2009-03-04 11:07 | |
![]() | här neutraliserar kreti pleti -- apbra, och något som främjar samhällsutvecklingen! bwahahahahahaha! | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-03-04 11:23 | |
![]() | Ja. Bra. Som jag har fattat det, så är det här forumet till för diskussion? Om TS skriver "Vem är den fulaste kändisen?" så anser jag att man inte alltid måste hålla med TS eller de som skriver i en tråd för att få lov att yttra sig. Jag tycker att om man skall hålla en diskussion vid liv så skall man ge en annan synvinkel på det som skrivs i tråden, ge tråden lite liv. Om man vill ha ett liv i konsensus så har man nog hamnat lite fel om man tror att det skall uppstå i en tråd på Betapet och dessutom under rubriken "snack" i en tråd som har rubriken "Vem är den fulaste kändisen?" För mig, personligen, är det främmande att utnämna personer (i min omgivning eller kändisar) till fulast på grund av deras yttre attribut. Därför blir det lite extra intressant för mig att läsa en tråd som utlovar en stunds diskussion i detta ämne. Om sedan någon visar sig vara vad jag uppfattar som lite extra intolerant så kommer det att fånga mitt intresse och om de dessutom ger sig på någon som jag beundrar, då kan jag inte låta bli (i de flesta fall) att ställa mig upp, säga: hrm, ursäkta men nu tycker jag att du är lite galet ute. Om detta inte passar en del människor, då må det vara så, be mig dra det gör inget, vi kan inte gilla alla! | |