Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 19 325 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-01 09:30 | |
![]() | vardagskavaj | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-04-01 11:51 | |
![]() | alla j***a rosetter som snart finns på allt........ | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-01 11:53 | |
![]() | Sy egna kläder rockar. | |
| mzHEJ | 2009-04-01 12:11 | |
![]() | Måste erkänna att jag stör mig på att modet idag är så formlöst eller så slimmat att den tar noll hänsyn till den kvinnliga kroppen. Inte ens modellerna kan bära upp ett par byxor i ridbyx-snitt! Så dina lår och mage får extra mycket påslag och uppmärksamhet. Vem kom på den brillanta idéen?! Kan ju knappast vara medveten om att det finns miljoner kvinnor som redan utan byxor säger sig ha ridbyxa? Eller att plastikoperationer finns namngett och klart just för att ta bort den formen från kroppen för att den uppfattas som obalanserad av många. Haremsbyxorna - vilket skämt. Min manlige granna kommenterade det med frågan om kvinnan i fråga hade skitit ned sig... vilket beskriver det modet perfekt. | |
| boffertomte | 2009-04-01 12:52 | |
![]() | Haremsbyxornas snitt ser man ju hos traditionella muslimska herrbyxor, de är ju skurna så eftersom de väntar sig att någon man skall föda messias. | |
| Lejoneeet | 2009-04-01 13:49 | |
![]() | jag skulle nog anse att folk med jeansen instoppade i sockorna är bland det fulaste som finns! jag stör mig nåt så oerhört på det. | |
| pion ekrot | 2009-04-01 14:02 | |
![]() | Fransar och "indian-mode". | |
| Candee | 2009-04-01 15:17 | |
![]() | Haremsbyxor var fula redan när det blev "hett" mode med MC Hammers intågande..lika fula idag. Äkta Haremsbyxor ser ju inte ut som dagens mode.. utan påminner ,just som boffertomte sa, om traditionella muslimska herrbyxor. Leggings (vet inte om det är samma som tights) är något annat jag tycker är hur fult som helst. Spelar ingen roll om det är en smal eller tjock person..ser ut som man springer omkring i strumbyxor utan strumpdelen..riktigt fult Håller med även om hängen som är ända ner till knäna..lite häng är ok men inte när man ser 80% av baken och kalsongerna..kan aldrig vara snyggt. Annars tycker jag nog att om man trivs i det man har på sig så klär det en. Om man nu har rätt kroppsuppfattning om sig själv vill säga, för vissa inser inte att de är alldeles för tjocka/smala för att bära kläderna de har på sig. Sen att det finns olika stilar är kul..inte alltid så snyggt kanske i ens ögon men mångfalden gör det ju festligt iaf..;) Summa summarum så bryr jag mig faktiskt inte så mycket om vad folk har på sig..så länge de själv trivs i det och inte följer modet slaviskt enbart för att "passa in". Men man har ju ändå själv en åsikt om vad som är snygg och mindre snyggt. | |
| Candee | 2009-04-01 15:19 | |
![]() | Fel...menade att Haremsbyxor som är mode idag påminner om traditionella muslimska herrbyxor. Äkta haremsbyxor därmemot ser inte ut som dagens mode... | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-01 16:31 | |
![]() | tycker leggings kan vara både snyggt och sexigt | |
| pion ekrot | 2009-04-01 18:37 | |
![]() | Bra lejonmix! Jag är på din linje. Plus att det är skönt och praktiskt. | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-04-01 18:42 | |
![]() | De skaver så jävligt mot pungen bara! (Det var allt för mig gott folk, ni har varit en underbar publik). | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-01 18:50 | |
![]() | Synd att du måste dra vidare,one-punch! | |
| Candee | 2009-04-01 18:53 | |
![]() | Kommer aldrig att dra på mig leggings men smaken är ju olika..:) Är väl en jeans-människa och håller mig till det jag själv gillar..:) | |
| Elink | 2009-04-01 19:06 | |
![]() | smaken är som baken. man behöver inte följa modet slaviskt för att se vad man själv passar i. viktigast är att man trivs =) leggings i love =) | |
| RockLobster | 2009-04-01 21:03 | |
![]() | Nya trenden att lägga ton med vit ögonskugga RUNT kring hela ögonen, så kallat fågelbajs. | |
| prylsmart | 2009-04-01 21:48 | |
![]() | folk som inte fattar att leopardtryck är snyggt men inte till överdrift tänk courtney love det ÄR rockigt | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-01 21:54 | |
![]() | Killar med tuppkam. Vilken tid det måste ta att fixa till sej på morgonen. | |
| prylsmart | 2009-04-01 22:04 | |
![]() | technon är tillbaka | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-04-01 22:07 | |
![]() | Japanskt technomode: Neondreads, buffaloskor, knähöga strumpor och liten ryggsäck. | |