Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 503 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-04-04 03:31 | |
![]() | intressant ärtan. Vilken toalett tenderar du att dras till? | |
| vemvonhelst | 2009-04-04 08:20 | |
![]() | 1. Testar hur länge jag måste sitta för att tappa känseln i skinkorna.. 2. Har segerfest med den som inte domnade bort först.. 3. Utför praktiska sysslor....som tops-användande och nagelklippning...under viss rörelse för att återfå känseln i skinkorna... 4. Gillrar en fälla för nästa besökare | |
| miss-steel | 2009-04-04 09:23 | |
![]() | Haha... Jg går in på toa, skiter, torka mig, tvätta händerna och går ut... Sitter absolut inte kavr och gör något annat... | |
| Päronmüsli | 2009-04-04 09:56 | |
![]() | Haha, typ exakt likadant som du, dudeniro.. :-p | |
| Päronmüsli | 2009-04-04 09:57 | |
![]() | men jag brukar också läsa dassböcker, andra böcker, klippa naglarna m.m :-p | |
| -Nephelia- | 2009-04-04 10:58 | |
![]() | 1. Läser Nemi 2. Läser lokalblaskan 3. I brist på två ovannämnda, läser jag det som finns till hands, innehållsförteckningar på schampoo-/balsam-/toapapp er-/tvålföråackningar. | |
| Salthatten - Ej medlem längre | 2009-04-04 11:30 | |
![]() | Läser ord och stil, en tidskrift jag inte annars skulle ta mig tid att läsa | |
| Saltnarv | 2009-04-04 11:36 | |
![]() | 1. läser dassboken eller liknande 2. spelar patiens på mobilen 3. petar bort ludd mellan tårna eller så går det så fort att jag inte hinner göra något av ovanstående. snabbskitare som man är. | |
| Pseudonymf | 2009-04-04 11:57 | |
![]() | Ingen som tar med laptopen och spelar Betapet på toaletten? | |
| Eomin | 2009-04-04 12:00 | |
![]() | 1. Läser serietidningar/Dagens kvällstidningar/Illustrer ad Vetenskap/Dassböcker 2. Läser när jag är borta hos folk i brist på 1. mindre intelligenta saker som texten på baksidan av schampo och rengöringsmedel eller damtidningar. 3. Använder mig av min bärbara dator och trådlösa bredband medan jag sitter där. Batteriet håller i 1,5 timme och benen domnar bort. 4. Sms:ar 5. Pratar i telefonen 6. Spelar mobilspel 7. Äter (Måste äta ganska omgående då jag tagit min medicin, och hamnar ett toabesök av längre karaktär mitt i en gorby's pirog kan den få följa med utan problem) 8. Har alltid dörren öppen om jag är hemma hos mig eftersom jag bor ensam och tycker det ger en frihetskänsla. Toaletten är på allvar mitt favoritrum, jag älskar att sitta på toa, så jag sitter alltid länge och har hittat många sätt att underhålla mig i det ljuvliga lilla rummet :D Har två tidsskriftssamlare med serier och Illustrerad Vetenskap och flera böcker och Kalle Anka pocket på min egen. | |
| Eomin | 2009-04-04 12:00 | |
![]() | Pseudonymf: Jag gör det. | |
| Pseudonymf | 2009-04-04 12:11 | |
![]() | Eomin: Du är min nya favorit :D | |
| le-lou | 2009-04-04 12:21 | |
![]() | Jag håller med Eomin med, det är ett bra rum toan, det är det. Men det krävs ro, en radio som skrälar, barn som gapar, hundar som skäller ger ingen ro- det ska vara tyst bakom dörren om man nu ska sitta där. Bäst är att komma hem till en tom lägenhet med en nyinköpt tidning och veta att man får ha toaletten själv. Det är ren och skär frid det. Jag sitter gärna där när jag är klar - det är en stämning inne på toan som jag saknar i många andra rum. (ska tilläggas att toan är det viktigaste rummet i lägenheter, har du en mindre bra toa så kan det kvitta) | |
| vulcan | 2009-04-04 12:21 | |
![]() | Jag föredrar att läsa om böcker. Tar t ex någon av mina favoritromaner som Okänd soldat och väljer något lämpligt kapitel. Just nu är det mest pokerböcker som gäller dock. Är hursomhelst en levande bekräftelse på dudes socialantropoligiska hypotes att män gillar att tillbringa en lååång stund inne på dass. | |
| Eomin | 2009-04-04 12:26 | |
![]() | le-lou: Jag menar det. Toaletten är för mig förknippat med total kravlöshet, ett rum som jag får vara själv i så länge jag behöver och dit ingen har insyn. Det är trygghet att få vara ensam, ostörd och inlåst, man kan göra exakt vad man vill utan att någon får veta. | |
| Eomin | 2009-04-04 12:33 | |
![]() | vulcan: Då är jag man, jag sitter i timmar. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-04-04 12:50 | |
![]() | Jag vill verkligen vara säker på att allt har rensats ut, så jag sitter glatt och krystar och svettas lite till efter att det ska vara klart, och se! ofta är det inte färdigt... | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2009-04-04 12:53 | |
![]() | Fort är det gjort. Tänker dock inte delge mitt snabbhetspers offentligt. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-04-04 12:54 | |
![]() | Tråd för dig pottis?:) | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-04-04 12:54 | |
![]() | Snabbhetspers för mig är nog ca 10 minuter. | |