Spelrum
Giraffen | 25 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 42 |
Mobilspel
Pågående | 19 642 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Cajsa-Stina | 2009-04-13 23:04 | |
![]() | Nehej du Lill-IT, tror inte alls att det beror på att du tittade in. Samma sak händer mig var och varannan kväll...vi är för sena helt enkelt:) | |
Lill-IT | 2009-04-13 23:16 | |
![]() | Mmm.. min dygnsrytm rubbas alltid när vi ställer om till sommartid.. Ska så lite till för att nattsuddaren i mig ska ta över.. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-04-14 06:08 | |
![]() | Go´morron, go´morron...hööööör fåglar sjunga glatt, go´morron, go´morron till eeer. Va!! Är det bara jag som är vaken? Tänk att ungdomar ska sova bort hela dan. *stökar runt och slamrar* | |
Egenskap - Ej medlem längre | 2009-04-14 07:56 | |
![]() | Jag är vaken sedan en timma *blinkar sött* | |
yogamama - Ej medlem längre | 2009-04-14 08:28 | |
![]() | Vaken och vaken.. Jag är här på kontoret iaf.. *gäspar och hämtar en kaffe* | |
corrina1 | 2009-04-14 08:43 | |
![]() | *gäääsp* Go´natt alla, nu ska lilla nattjobbaren gå och sussa. sköt om er och gör inga dumheter..;-) | |
Tess 08 | 2009-04-14 09:29 | |
![]() | Go'morron!! Ska hem-plugga lite idag och köra lite hårdare sen under resten av veckan.... blir städning idag då... och lite läsning kanske... *skäller lite på yogi som leker med Beta på jobbet* Vov, vov vov! | |
Tess 08 | 2009-04-14 09:32 | |
![]() | corrina1- när jag jobbade natt slutade jag 7.00 och sov ofta 7.05... (slutade ofta lite tidigt, for hem och sedan kastade mig i sängen) | |
Maja G | 2009-04-14 17:58 | |
![]() | Jag är lite lessen i ögat idag...och lite sur också över vissa släktingar som inte är så roliga:( Ska till badet och skvätta ner tanten som står bredvid mig på vattengympan, så de så....:) | |
Limer | 2009-04-14 18:15 | |
![]() | Bra Majsan.. få ut alla dina aggressioner på badtanten!!! | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-14 18:34 | |
![]() | Hej alla i familjen. Underbar dag. Har varit o köpt fyra smörgåsar på Subway och sitter och myser av AIKs seger igår som Pappa och jag bevittnade på canal+ tillsammans=) Dessutom hittade vi världens smutsigaste bil i ett garage, nån sportbil. Den måste ha stått i månader under gallerian Kvarnen i Uppsala. Vet att jag såg den i vintras. Som avslutning i garaget fick jag, med glimten i ögat, ropa "hammarby kan inte vinna" till en bajare med en bajendekal på sin bil. Han förstod vinken (över 100 år av loosermentalitet i den klubben har satt sina spår) och skrattade högt och vinkade. All and all, its been a good day. | |
Limer | 2009-04-14 18:40 | |
![]() | Grattis Lejon. Du har fått känna av både delar av lyckans ytterligheter. Själv fått bevittna hur favoritlaget vinner samt glädjas över fiendens förlust. Köp nu en trisslott också, du kan inte annat än vinna. | |
remvanrijn | 2009-04-14 19:02 | |
![]() | hej tess och ni andra "all in the family" om ni minns Hälsar så länge, dyker kanske upp en svaj ikväll. kram på er | |
Tess 08 | 2009-04-14 19:07 | |
![]() | Lejonmix verkar kunna roa sig...:) Själv har jag haft en hel(eller kanske halv-)dag med en kompis. Jag skulle fara till henne och dricka en kopp kaffe och det slutade med att vi for till en möbelbutik och sedan till en butik med tyger och inredningsgrejer... inte helt fel. Gjorde dock av med lite pengar på sånt jag inte hade tänkt, men det blir väl lite finade här hemma :) Sen var jag och storflickan på stan och köpte ett par skor och kikade på cyklar... de e mycke nu... | |
Tess 08 | 2009-04-14 19:07 | |
![]() | Hej Rem! :P | |
yogamama - Ej medlem längre | 2009-04-14 19:34 | |
![]() | Hej alla glada i familjen! Idag har det varit en sån där dag när allt går åt skogen.. Började imorse med att jag försov mig, hastade med sonen till skolan och sen till t-banan.. Månadskortet? JO, i fickan på kappan hemma i hallen såklart.. bara att se glad ut och köpa sms-biljett. Sen forsatte dagen i samma goda stil : ) Efter övertidsarbete äntligen hemåt.. *vill också stänka ner tanter i simhallen* | |
corrina1 | 2009-04-14 19:57 | |
![]() | Tess. Jag slutar oxå kl 07 men sedan har jag ca 25 min resväg hem. Och eftersom jag vakade av så fick jag vara uppe en stund innan jag gick och nannade kudden. ;-) Hoppas ni alla har haft en kanon fin dag. | |
remvanrijn | 2009-04-14 20:15 | |
![]() | en vattenkanondag kan man säga, hade ledig em och lät högtryckstvätten skumma över utemöblar o stenar så allt är skinande rent. En sån härlig dag för ånt när man kan gå med baröverkropp o låta solen bränna på ryggen.. njuter.. Nu skall jag snart åka ner ett par dagar*längtar o njuter ännu mera..* | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-04-14 21:20 | |
![]() | *tassar in och viskar: jag är hemma nu* | |
yogamama - Ej medlem längre | 2009-04-14 21:28 | |
![]() | *ställer fram tofflorna och en kopp te* välkommen hem! | |