Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 958 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-06-28 03:21 | |
![]() | Nej,det gjorde han inte. | |
| Annorlunda | 2009-06-28 03:25 | |
![]() | han fick en hjärtattack...thats it!..o nej, jag har inte läst kvällstidningarna | |
| jojan - Ej medlem längre | 2009-06-28 03:26 | |
![]() | Äntligen fick han ro i sitt liv. Detta var ju förutbestämt alla stora artister dör unga eller 50 är ju inte så ungt men iallafall ganska ungt. Jag kommer inte att sakna MJ så mycket som Elvis men jag tror dom förstörde sig själva. Inget att gråta över. | |
| jojan - Ej medlem längre | 2009-06-28 03:37 | |
![]() | GRÅT NÄR NÅGON NÄRSTÅENDE LÄMNAR DETTA JORDELIV KANSKE EN BROR SYSTER MOR ELLER FAR | |
| Jolly John | 2009-06-28 06:07 | |
![]() | Först Svullo och nu Michael... vad är det för värld vi lever i där folk dör? | |
| smörbit | 2009-06-28 08:02 | |
![]() | hallå där! Michael var en gud inom dans och sångröst.. Den inre bild som jag har av han är när han dansade i "Black and Witt" Vi får hoppas att det gick naturligt till väga. | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-28 08:52 | |
![]() | den låten har jag aldrig hört | |
| The Rob - Ej medlem längre | 2009-06-28 09:03 | |
![]() | Katarina Witt var icke black. :-) | |
| Mincie | 2009-06-28 09:52 | |
![]() | RIP | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-28 10:03 | |
![]() | det kan ta många veckor att få svar på hur MJ dog,om de va en hjärtattack elr inte,Mhj:s familj tycker det var allt för många frågetecken runt hans död så den obducerades i natt igen dom sa det ny på tv4 nyheterna | |
| kickazzes | 2009-06-28 10:08 | |
![]() | det skulle hur som helst inte sluta så här | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-28 10:29 | |
![]() | jag blir trött på alla rykten som ska spridas då ngn dör,kändis elr inte! min morbror dog i en bilolycka,det gick så sjuka rykten om varför han dog osv,å varför han körde ini ett träd! för oss som anhörig var det enormt tufft att få höra allt..inget stämde,inte ens i närheten! när dom inte finns här å kan försvara sig,som då de sprids rykten å de iaf kan få en chans å försvara sig kan man hålla sånt för sig själv å vad spelar de för roll?dom är borta...det är det som svider Jag hoppas MJ fått ro nu | |
| kajix | 2009-06-28 11:15 | |
![]() | trashselector.com/ev...y- michael/ Under the influence of a controversial father (Jordan Chandler) told his son to tell that Jackson had touched his penis.Jordan Chandler then told a psychiatrist and later police that he and Jackson had engaged in acts of kissing, masturbation and oral sex, as well as giving a detailed description of what he alleged were the singer’s genitals. ” Now for the first time i can’t bare to lie anymore. Michael Jackson didn’t do anything to me, all was my father lies to escape from being poor.” Om det är sant vete tusan, men det är inte otroligt. rip | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-06-28 11:34 | |
![]() | kajix, tror också att det är mycket möjligt att det gick till på det sättet. MJ var enligt många vittnesmål ett barn själv, och jag tycker inte det är så himla konstigt att han fyllde sitt hus med barn att umgås med, så som barn umgås tillsammans. Oskyldigt alltså. Jag köper inte pedofilryktena. Å andra sidan VET jag inget. Är fortfarande fascinerad över att människor som inte kände honom personligen faktiskt sörjer och gråter. Tycker att det är sorgligare att exempelvis Kurt Cobain tog livet av sig i början av sin karriär som spåddes bli fantastisk. Hur mycket fantastisk musik har vi inte missat där? Tycker också att det är sorgligare att Michael Hutchence dog, mitt i sin prime. Att filmstjärnan Heath Ledger dog känns också tristare. Förmodligen tänker jag så eftersom dessa (och flera andra) artister var synnerligen aktiva vid tiden för sin bortgång. MJ hade väl inte skrivit eller producerat något nytt på 15 år? Det känns som om hans låtskrivardagar var över, och därmed missar ju inte vi konsumenter något. En människa har dött, och sörjs av familj och vänner. Självklart. Men att människor gråter och sörjer en artist är för mig ett mysterium. Vad är det som gör att man reagerar så? Masshysteri? Nej, jag tror inte det. Har en bekant som när han fick veta att Johnny Cash hade dött stängde in sig i ett rum och drack sprit och grät hela natten... Ensam. Ni som gråter och sörjer MJ, gör det. Men jag förstår inte. (Och det måste jag inte göra heller.) | |
| micro113 | 2009-06-28 12:22 | |
![]() | Nu kan man äntligen köpa en skiva av MJ utan att föda en pedofil... det tycker jag är skönt. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-06-28 12:25 | |
![]() | Och du VET att han var pedofil, Micro? | |
| le-lou | 2009-06-28 12:26 | |
![]() | länken där som kajix länkade till känns väldigt fejk, namnen på folket inblandade är helt omkastade dessutom. Skulle en av barnen som anklagade honom komma ut och säga att allt var lögn, skulle förmodligen det redan stå i tidningarna. | |
| micro113 | 2009-06-28 12:29 | |
![]() | Jag vet - liksom resten av världen - att han köpte barns tystnad för att han inte vågade möta anklagelserna. Alltså har jag aldrig köpt en MJ skiva, eftersom mina pengar inte skall gå till att skydda eller föda en pedofil. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-06-28 12:29 | |
![]() | le-lou, det har det. Minns artiklarna. | |
| Minta | 2009-06-28 12:29 | |
![]() | Det är väl inte styrkt att han var pedofil. Att man gråter när en idol dör tycker jag inte är konstigt. Idoler har den funktionen att man projicerar mycket på dem och tror att man känner dem och är nära dem, som en själsfrände. Annars skulle de inte bli så stora idoler, hur stora artister de än är som ju Michael Jackson var. Obduktionen har väl visat att han inte dog av hjärtinfarkt eller något annat synligt vid en visuell obduktion. Därefter tar man vävnadsprover och analyserar dem vilket kan ta månader. | |