Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 588 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maja G | 2010-03-31 05:58 | |
![]() | Vet att det finns många hv-fans uti heeela landet, men förstås mest här i Jönnet o omnejd! Men jag känner doften av guldet minsann!! | |
| remvanrijn | 2010-03-31 07:00 | |
![]() | heja Maja ! och Hanna och HV! | |
| s2visby | 2010-03-31 16:39 | |
![]() | hehe gräddnos. Finns en till här som känner smaken av guldet. Men inte till fördel för HV ;) | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-31 20:52 | |
![]() | Nej jag är inte kaxig visby vare sig före eller efter att frölunda åkte ur. Sen att jag har åsikter om stockholmsmentalitet det får du nog stå ut med(det har de flesta i det här landets olika delar av ngn konstig anledning och inte bara när det gäller hockey), så länge supportrarna kallar sig saker som järnkaminer och Black army. Såg för övrigt ingen respons från dej när det gällde eran supporteruppslutning på matcherna under alla de år det inte gick så bra för Djurgården hochey, dvs. alla de år ni drog ca 4-5000 per match. Men jag hade inte väntat mig det heller, då detta hade klargjort med all önskvärd tydlighet vilken hockeypublik som är mest lojal i med- OCH motgång! | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-31 20:54 | |
![]() | LHC LHC LHC..... | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-31 20:55 | |
![]() | Frölunda kallar sig indians,,finns det gott om indianer i Göteborg? | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-31 20:58 | |
![]() | Har redan gratulerat LHC som du kanske sett. Att ha ett fortsatt meningsutbyte med dej tackar jag nej till. | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-31 21:11 | |
![]() | Läs dina egna inlägg innan du gnäller konelm. Mer fördomsfull kan man knappast bli... | |
| kvaturglon - Ej medlem längre | 2010-03-31 21:13 | |
![]() | jag kallar honom kovalem | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-31 21:13 | |
![]() | Aldrig hata bara älska är goa gubbars slogan. Jag anser att skillnaden mellan namnen Black army och järnkaminerna konta goa gubbar faktiskt också representerar en mentalitetsskillnad mellan Sthm och Gbg, och observera att jag inte bor i gbg vilket inte gör att jag har andra orsaker att vara partisk. Sthm för mej är sressat, kallt, hårt och präglat av framgång och karriärssträvan. Göteborg är en stad med mer humor, lugnare tempo och solidaritet. Tror det handlar om politisk historia,arbetarkultur osv. | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-31 21:17 | |
![]() | Bra broken string, nu har du konstaterat detta och därmed fått sista ordet och kanske kan dryfta din världssyn med ngn annan. | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-31 21:18 | |
![]() | Eller om fördomar konelm. Du snackar faktiskt skit. Du representerar rasims inom vårat eget land. Herregud det är faktiskt ingen skillnad på folk i olika städer. Besök våran huvudstad och vidga dina vyer råder jag dej till. | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-31 21:20 | |
![]() | Vill inte sträcka mej så långt som att stockholmare tillhör en annan ras:) | |
| kvaturglon - Ej medlem längre | 2010-03-31 21:22 | |
![]() | är ni kära i varann? | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-31 21:23 | |
![]() | För övrigt bygger jag min känsla på att ha vistats/bott! i sthm i sammanlagt 2 år samt bott/vistats i Gbg i 3 år | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-31 21:27 | |
![]() | Rasism var väl kanske fel uttryckt men ditt sätt att generalisera över hur folk är baserat på var man bor är bara idiotiskt och inskränkt. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-03-31 21:30 | |
![]() | Hv tar guld. Stäng tråden. | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-31 21:33 | |
![]() | Kan man aldrig generaliser? Är fransmän opatriotiska över lag, har japaner dålig arbetsmoral överlag osv? Visst fasen kan man det, sen att det givetvis gäller långt från alla är en helt annan sak. I det här fallet baserar jag dessutom min ståndpunkt utifrån lång erfarenhet av båda städerna. Sen finns det givetvis förklaringar på att det är som det är. Att karriärister åker till huvudstade, att människor som gillar lugn och ro flyttar till landsbygden osv | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-31 21:38 | |
![]() | Håller med egenskap! Alla jönköpingsbor är trevliga:)Nästan lika trevliga som göteborgare | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-03-31 21:41 | |
![]() | Bra där, konelm. Jag gillar dig skarpt ;) | |