Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 31 |
Mobilspel
| Pågående | 19 496 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-09-15 22:54 | |
![]() | aha tack granit. trodde teppy tyckte det var roligt och harmlöst öht, inte pga att det var barn hon inte själv skulle önska kränka. mitt misstag. | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-09-15 23:07 | |
![]() | beroende av om det är barn hon själv kan tänka sig att kränka. menar jag. behöver en språkpolis här. kajix? | |
| apbur | 2009-09-15 23:10 | |
![]() | Teppy <3 Garvade gott när jag såg klippet. Det är kul just för att det inte är ok att droga barn, eller nån faktiskt men ack så roligt det är att se när folk inte får ihop verkligheten. Jag skrattar så jag viker mig dubbel när mina djur kommit hem efter sövning hos veterinären. De ska göra allt som de brukar med det går verkligen, verkligen inte bra. Är man elak för det? Knappast, man har bara lätt att skratta åt elände. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-15 23:17 | |
![]() | just precis=) | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-09-15 23:22 | |
![]() | jag skulle ha skrattat i mjugg åt mina barn om denna sits uppstått. däremot aldrig ha objektfierat ett skrämt och förvirrat barn som behöver tröst, försäkran och förklaringar genom att filmat det i utsatt position. att värna om en ej helt utvecklad intregitet ser jag som en av mina största uppgifter som förälder, så det spelar heller ingen roll om "han skulle tycka det var ok själv". inte heller tycker jag att det är roligt att se detta främmande barn i den sitsen. elak, jag är elak som få. empatilös, nej. | |
| apbur | 2009-09-15 23:27 | |
![]() | lusdrama, jag kan förstå att du anser att föräldrarna är oansvariga. Det kan jag också se även om jag tyckte det var ganska oskyldigt. Jag tror inte just det har så mycket att göra med huruvida man garvar eller inte. Vi är nog relativt överrens. | |
| Smutsig Djur - Ej medlem längre | 2009-09-15 23:29 | |
![]() | Apbur, förnuftet är ett fängelse, låt Hans hjälpa dig. | |
| apbur | 2009-09-15 23:36 | |
![]() | Det är ju det jag gör. | |
| kajix | 2009-09-15 23:42 | |
![]() | är det inte värre när föräldrar skickar in videor till tv på barn som inte är drogade och gör konstiga saker, och vinner en storbilds-tv för besväret? | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-09-15 23:51 | |
![]() | det är väldigt white trash, ja. | |
| Dyslekso | 2009-09-16 13:20 | |
![]() | Äh, det syns ju lång väg att ungen till stor del spelar teater. | |
| Miss Taget | 2009-09-16 13:41 | |
![]() | FAKE | |
| Yamma | 2009-09-16 13:43 | |
![]() | För att avsluta diskussionen om huruvida detta är humor eller ej så hänvisar jag till Wikipedia: Humor (från humores, kroppsvätskorna i humoralpatologi, ytterst av klassisk grekiska χυ& #956;ός (chymos), bokstavligt "saft") är förmågan hos människor, saker eller situationer att framkalla glädjekänslor. För att uppfatta det roliga i en situation krävs ett "sinne för humor", något som alla människor har, men det finns många olika individuellt styrda faktorer som avgör om en enskild person finner en specifik sak rolig. Alltså. Detta är humor för de som tycker att det är humor. Ingen kan bestämma vad som är humor på egen hand. Och ja, klippet var jätteroligt och ganska gulligt, och barnet spelar nog lite. Ett såpass stort barn vet precis vad kameran är till för, mina syskonbarn är bra mycket mindre och de fjantar sig bra mycket mer när de vet att kameran rullar. | |
| nettan23 | 2009-09-16 13:50 | |
![]() | Yamma: Kunde uppenbarligen inte få fram det lika bra, men bra sagt :) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-16 14:17 | |
![]() | TACK Yamma=) | |
| bullfest | 2009-09-16 14:26 | |
![]() | as-kul...verkligen :D | |
| nettan23 | 2009-09-16 14:28 | |
![]() | Bullfest: Anar jag lite ironi? Ro hit en bulle o va tyst ;) *mumsa* | |
| Teppy | 2009-09-16 16:43 | |
![]() | Som jag skrivit i tidigare inlägg. Jag skulle filmat mitt/mina barn om de gjorde så här eller om det va något annat också, dock skulle jag aldrig lägga ut det på nätet men att jag skulle visat vänner och familj, absolut! :) Barnet i denna videon tog ingen skada av detta klippet :) | |