Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| caughtbock | 2009-10-31 11:25 | |
![]() | Nae, jag gillar mina kärlekshandtag. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-10-31 12:07 | |
![]() | "en sak jag funderar över när det gäller silikonbröst - hur ser de ut efteråt... alltså när man väl plockat ut silikonet? För någon gång i livet slutar man ju förmodligen? " vad är det man förmodligen slutar med? jag kommer aldrig att plocka ut mina sillisar. de ser inte onaturliga ut alls så varför skulle jag göra det. OM man plockar ut dom ser de troligtvis ut som efter amning, uttömda och hängiga med lite olika resultat beroende på person precis som när man ammat. till dig som föredrar koksalt, jag gillar inte alls koksaltinplantaten, de kan klucka lite och bli lite veckiga. den mjukaste formen av silikon är att föredra enligt mig, supermjukt men stunsar på tryck. absolut naturligast resultat men tyvärr allra dyrast. | |
| Tess 08 | 2009-10-31 12:21 | |
![]() | Såna där veck är jättefult, tycker jag. Det visar ju så otroligt att det är "plastbröst"... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-10-31 12:58 | |
![]() | mollee- här är lite av vad "naturliga" skönheten kate winslet har gjort i operationsväg news.makemeheal.com/...ur gery/668 läppar, näsa och ögonlock är helt oomtvistat och uppenbart men visst hon har gjort det med måtta stil och smak (och pengar) och bevarat sin "naturlighet. good for her! vad gäller alyssa milano så är hon en riktig botox junkie enligt allt hollywood gossip ((och har även gjort reklam för en botox läkare i en branchtidning i LA) å inte alls lika smakfull i mina ögon. www.snarkygossip.com...sa -milano/ tex. men om du googlar ska du se att hon är en av de mest kända fixarna som finns. så vad ÄR "naturlig skönhet" då? och är kate fulare nu än innan. no way! hon är inte 24 längre heller och har hållt sig jävligt snygg! med sund kost, lagom träning och en och annan fix. | |
| apbur | 2009-10-31 13:17 | |
![]() | Plums, har du provat miss sixty och fornarina? Det märks direkt när jeansen är sydda för bredare höfter. Man måste dock kunna komma i en rätt smal midja för att det ska sitta tight över låren. Lite problem om man har höfter. Jag har två par jeans som faktiskt passar mig. Hade jag blivit av med dem tror jag jag hade gråtit. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-31 13:38 | |
![]() | Nej, har jag inte. Låter som de kan passa mig, om än inte min prisklass, så tack för tipset :) När jag var modell fick de nåla in jeansen för bättre passform. Hoppas de som köpte dem opererade om sig till mig. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-10-31 13:42 | |
![]() | hahaha ja du är ansvarig för många liposuctions då plumspapper!:) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-10-31 13:44 | |
![]() | billiga alternativet är kanske cheap monday då? dom passar mig, jag har också liten rumpa smal midja och mkt smala lår. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-31 13:46 | |
![]() | Vill poängtera att jag bara var modell för att hjälpa mina vänner att etablera sitt nya företag. Jag sysslar inte med sån ytlig skit. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-10-31 13:50 | |
![]() | Ramsay: Frågan var vilka jag tyckte vara vacker, naturliga eller inte. Och jag tycker kate winslet ÄR vacker. Alltså gjorde jag inte klart för mig att jag inte är emot att folk opererar sig? *suckar* | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-10-31 13:51 | |
![]() | sen vet jag att Milano är opererad- men hon var minst lika snygg när hon var yngre och inte hade opererat sig. Men, hon har fint ansikte med fina drag... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-10-31 13:52 | |
![]() | jaha, jag uppfattade det som att du skrev att du föredrog naturliga skönheter jag. kate är vacker hsh men naturlig? nej. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-10-31 13:54 | |
![]() | ja hon var snyggare tycker jag, milano då! men naturligtvis är hon mkt snyggare idag än hon skulle vara utan opar även om hon tillhör dom överdrivna, lite åt skräckexemplen, enligt mitt tycke. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-10-31 13:56 | |
![]() | Jag tycker det är mer smickrande att vara vacker naturligt. Men nog kan man vara vacker även när man plastikopererat sig...det är väl det som är meningen med operationer? Sen så har jag svårt att bedömma kroppar utan går ofta efter ansikten... det är svårt att hålla koll nu för tiden vilka som opereat sig och inte, trodde faktiskt inte kate var opererad. Har dock inte sett henne sedan Titanic :S | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-10-31 14:02 | |
![]() | Är Jennifer love hewitt opad? Hon är också väldigt vacker, och jag har för mig att hon är naturlig, men jag har säkert fel Sedan tycker jag att hon som spelar Helena i filmen " troja är vacker" men hon är väl oclså opad... alla verkar vara det :/ | |
| apbur | 2009-10-31 14:06 | |
![]() | Plums, det närmaste modellande jag kommit var när en f.d pojkvän tyckte jag skulle gjuta av min kropp för att sälja till andra behövande. Jag tog naturligtvis det som en förolämpning att han kunde tänka sig att sälja mig. Nåja, såhär i efterhand ångrar jag mig. Hade varit perfekt att komma med avgjutningen till plastikmottagningen när man börjar störa sig på förfallet. | |
| gnill | 2009-10-31 14:10 | |
![]() | Även om människor inte opererar sig så är ju bilden vi får genom media en falsk bild. Har ni sett den här? www.youtube.com/watc...Yh Cn0jf46U Jag tycker det är ett problem, eftersom bilden av hur man "ska" se ut blir så förvrängd. Samtidigt kan jag inte säga hur det ska vara istället, jag tror inte på "förbud"... | |
| Tess 08 | 2009-10-31 14:14 | |
![]() | Jag tror att betydligt fler än man tror har gjort någon justering av kroppen... det är bara det att alla inte talar om det :) Sen kan man ju fundera på var gränsen går... Botox? Är det på samma linje som fettsugning? Förlåt Bitte, detta handlar inte om dig direkt (har kompsiar som gjort samma), men du får stå som exempel här... Om man går ner en massa i vikt- Är det inte lika fullt en plastik/skönhetsoperation om man tex tar bort överflödig hud (beror ju iofs på mängden)? att förminska brösten pga minskat kroppsomfång är väl lika mycket plastikoperation som om man tycker man har stora bröst och vill ha mindre och därför minskar dom..? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-10-31 14:21 | |
![]() | googlade på jennifer, det ser ut som hon "bara" har gjort brösten. än, då. vill hon se fräsch ut om låt säga tio år så får hon nog fixa lite. förhoppningsvis smakfullt som kate. att det är mer smickrande att vara helt naturligt vacker med vacker hy och snygga bröst vid tex 40 (som kate ungefär) är väl inget att snacka om. dock är det inget för den enskilde att välja mellan. vill du se ut så här... av naturen eller med lite hjälp? är ju inte vad man har att välja mellan. | |
| idafredde - Ej medlem längre | 2009-10-31 14:27 | |
![]() | // till dig som föredrar koksalt, jag gillar inte alls koksaltinplantaten, de kan klucka lite och bli lite veckiga.// Mina bröst varken kluckar ELLER har några veck :) Domkänns och ser ut som ett par naturliga bröst!! Bästa jeansen är av märket REPLAY - testat dom?? | |