Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 150 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LisaLong | 2010-04-28 14:23 | |
![]() | "Icke-våld leder till den högsta etiken, som är målet för all utveckling. Tills vi slutar upp med att göra illa andra levande varelser, är vi fortfarande barbarer." - Thomas Edison | |
| rosamolnet82 | 2010-04-28 14:26 | |
![]() | Bad sounds kills good music! | |
| rosamolnet82 | 2010-04-28 14:26 | |
![]() | *sound | |
| jonte91n | 2010-04-29 13:59 | |
![]() | "Finns det ett problem så finns det också en lösning"- Mulle Meck | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-04-29 14:03 | |
![]() | Är det inte det ena så är det dä andra sa kärringen när hon blödde näsblod. | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-04-29 16:44 | |
![]() | "If you want peace, prepare for war" | |
| Lillstölla | 2010-04-29 16:48 | |
![]() | Den man ligger med får bädda! Man ska inte kasta spjut i glashus! | |
| Lillstölla | 2010-04-29 16:49 | |
![]() | Nä fasen, man ska inte kasta spjut i radhus! Så ska det ju vara. Är en del av våra nya ordspråk. | |
| obitje | 2010-04-29 16:54 | |
![]() | "a mind is like a parachute - it doesn't work if it's not open." frank zappa | |
| Midna79 | 2010-04-29 16:56 | |
![]() | "Om alla var som Jonatan skulle det inte finnas några krig" | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-04-29 16:57 | |
![]() | "opinions are like assholes, everybodys got one" | |
| merawera - Ej medlem längre | 2010-04-29 17:09 | |
![]() | En dörrvärd från Sri Lanka på en restaurang jag jobbade på skrek upprört till chefen: Dom går in bägge tre!!! | |
| penguin1 | 2010-04-29 17:28 | |
![]() | Man måste reagera, men behöver inte alltid agera. Citat någon antimobbningguru | |
| clubcuecas | 2010-04-29 18:52 | |
![]() | Det är bättre att göra av med pengarna innan de tar slut. :) När jag var liten så bad jag Gud varje kväll om att få en ny cykel. Sen blev jag äldre och insåg att det inte är så han jobbar, så jag snodde en cykel och bad om förlåtelse istället. :) Per Morberg: Man måste liksom knulla med maten för att det ska bli bra. (tror pizza bagare tillämpar något liknande med "special såserna") :'( sir sir we are surrounded!! Excellent, now we can attack in any direction from here. | |
| Heartandsoul | 2010-04-29 19:05 | |
![]() | Vill man inte, så kan man inte. | |
| perautomatik | 2010-04-29 19:09 | |
![]() | The world is like a ride in an amusement park, and when you choose to go on it you think it's real because that's how powerful our minds are. The ride goes up and down, around and around, it has thrills and chills, and it's very brightly colored, and it's very loud, and it's fun for a while. Many people have been on the ride a long time, and they begin to wonder, "Hey, is this real, or is this just a ride?" And other people have remembered, and they come back to us and say, "Hey, don't worry; don't be afraid, ever. Because this is just a ride." And we...kill those people. "Shut him up! I've got a lot invested in this ride, shut him up! Look at my furrows of worry, look at my big bank account, and my family. This has to be real." It's just a ride. But we always kill the good guys who try and tell us that, you ever notice that? And let the demons run amok? But it doesn't matter, because it's just a ride. And we can change it any time we want. It's only a choice. No effort, no work, no job, no savings of money. Just a simple choice, right now, between fear and love. The eyes of fear want you to put bigger locks on your doors, buy guns, close yourself off. The eyes of love instead see all of us as one. Here's what we can do to change the world, right now, to a better ride. Take all that money we spend on weapons and defenses each year and instead spend it feeding and clothing and educating the poor of the world, which it would pay for many times over, not one human being excluded, and we could explore space, together, both inner and outer, forever, in peace. - Bill Hicks | |
| clubcuecas | 2010-04-29 19:25 | |
![]() | En man kan vara lycklig med vilken kvinna som helst så länge han inte älskar henne. -Oskar "vilde" eller vad skitenhjälm kalla han för i Ondskan :) Kvinnor behöver en anledning till att ha sex. Män behöver bara en plats. För varje supermodel i världen finns det en man som är trött på att knulla henne. :o -Okänd artitst Kuken ska ha sitt! - Frank Andersson | |
| bj-olle | 2010-04-29 19:41 | |
![]() | man vill ju inte dö som den som var den -karins farbror bosse | |
| stefanf | 2010-04-29 19:59 | |
![]() | "Att tänka innan man talar är som att torka sig innan man skiter." Arne Anka "Har ni fest eller?" (Chipsreklam) | |
| goatie | 2010-04-29 20:57 | |
![]() | "Först tyckte jag det var du, sen tyckte jag det var bror din, nu ser jag att det inte är nån av er" - Jocke "Meno" | |