Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 411 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ölgubbe - Ej medlem längre | 2010-01-02 21:21 | |
![]() | Underbart skönt pretentiös och samtidigt verkar han vissa stunder lite ödmjuk ändå. Jag blev iaf lite berörd av honom idag, kan inte vara så kul alla gånger att vara så utsatt, vissa människor verkar det vara ok att håna, medan vi ska rusa till försvar fort som fan när det drivs med andra. | |
| Satyra | 2010-01-02 21:22 | |
![]() | Skulle kunna räkna upp otaliga som är hur mycket mer som helst motbjudande än just Ranelid - i mina ögon/öron. Jag har nog en stor förkärlek till människor som dels tänker mycket och dessutom kan uttrycka tankarna både intressant och vackert - och dels skiter blanka fan i Jantelagen, men gör det på ett smakfullt vis, vilket jag tycker att han gör. :-) Tilldragande drag för mig. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-02 21:23 | |
![]() | Dödmetallörn, Skugge attackerade honom först på ett jävligt ynkligt (och sexistiskt) sätt men det kanske är en annan diskussion. Hursomhelst, jag skulle hellre leva utan en man i tio år än vara intim med Björn Ranelid. | |
| Mårten | 2010-01-02 21:25 | |
![]() | Om Ranelid hade något viktigt att säga skulle han väl inte skriva skönlitteratur. Jag ogillar honom för att han gör något helt meningslöst men framställer det han själv gör som om det vore det mest väsentliga i universum. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-01-02 21:26 | |
![]() | Folk är bara avundsjuka på att Ranelid är vältränad. Shit,han är typ 60 år och har tvättbräda! | |
| ANDERStG | 2010-01-02 21:26 | |
![]() | Har Skugge meriter? Sylvia: Jag var tämligen säker på att du avslutat kontot. Får man öppna dem på nytt hur som helst eller är det skillnad på folk och folk? | |
| apbur | 2010-01-02 21:26 | |
![]() | Mårten, är inte världen full av såna människor? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-02 21:27 | |
![]() | Vackert uttryckta tankar är ju fint, men har du HÖRT (och sett) mannen öppna käften och rulla med r:en medan han slänger ur sig en massa överspändheter? Och den hemska tungan som kommer ut som på en padda hela tiden. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-02 21:28 | |
![]() | Anders: Det får du fråga dem som öppnade mitt konto. Jag har inte bett om att det skall öppnas igen. De saknade mig kanske. | |
| ANDERStG | 2010-01-02 21:29 | |
![]() | Mårten: Att skönlitteratur skulle vara meningslöst är en ganska radikal åsikt. Det är kanske inte lika konkret och påtagligt som att skjuta älg, men i längden tror jag det kan påverka samhället mera. | |
| ANDERStG | 2010-01-02 21:29 | |
![]() | Inte bett? Spontan återöppning? | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2010-01-02 21:30 | |
![]() | Sylvia, jag såg dramatiseringen av hur Skugge plitar ner de hemska orden på datorn, dessutom har knappast någon undgått det där grälet. Det märkliga var väl mest hur stor plats det fick i programmet. Smutskastning där den ene parten inte får vara med känns inte så SVT-televisionistiskt (ett ord jag just uppfann). Meg Westergrens bebisröst, DET är en annan diskussion. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-02 21:31 | |
![]() | Ja, just så. Jag hade inte bett om det och plötsligt lät en forumvärd meddela i forumet att mitt konto var återöppnat. Jag blev ganska förvånad. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-01-02 21:31 | |
![]() | Jag tycker inte att Ranelid rullar på r:en. Däremot betonar han r:n. En viss skillnad. | |
| Satyra | 2010-01-02 21:31 | |
![]() | Dödmetallörn - tycker nog som Sylvia här. Skugge förtjänade allt en liten åthutning. Möjligen kunde han ha hoppat över att hon var totalt oduglig som skribent, eller hur han nu uttryckte sig, men ... han är ju inte mer än människa han heller och hon hade ju helt klart kränkt honom. ölgubbe - ja visst är det märkligt, tror det beror just på att han verkar ha så pass stort ego att folk får för sig att han nog grejar det. Han ska "stampas till lite", så att säga, i sann Jantelagsanda. ;-) hahaha Sylvia - nej som sagt, jag skulle inte ha några som helst problem med att vara intim med en man som honom. Nix. :-) | |
| ANDERStG | 2010-01-02 21:31 | |
![]() | Dödmetallörn: Sånt sker väl i Skugges kolumner också. Men jag är inte insatt i Skugge vs Ranelid och bryr mig inte nämnvärt. | |
| ANDERStG | 2010-01-02 21:32 | |
![]() | Sylvia: Men du lovade ju att regimen varit inkonsekvent för sista gången, varför tillbaka? | |
| Satyra | 2010-01-02 21:34 | |
![]() | "Att skönlitteratur skulle vara meningslöst är en ganska radikal åsikt. Det är kanske inte lika konkret och påtagligt som att skjuta älg, men i längden tror jag det kan påverka samhället mera." Bra sagt! Du är nog inte så dum ändå, ANDERStG, fast du spelade bra förut. Dum alltså. ;-) hehe Hoppas du INTE tar illa upp av mitt lilla påhopp - det ÄR med glimten i ögat, ser du ;-). | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-02 21:34 | |
![]() | För att människor saknade mig så mycket. | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2010-01-02 21:34 | |
![]() | Ensidig smutskastning sker lite här och där Anders, men inte så ofta på SVT, på bästa sändningstid, i ett program som ska handla om hur äldre människor roar sig. | |