Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 48 |
Mobilspel
Pågående | 19 541 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Ckur | 2010-03-17 12:07 | |
![]() | Vi har en kille här i våran lilla stad som ser sig själv ha väldigt många yrken..Han har flera walkie talkies,mobiltelefoner och diverse attiraljer fästa i ett bälte. ALLTID klädd i varselfärgade arbetskläder och mycket upptagen! Han är stins/parkeringsvakt/arbe tsledare för div byggarbeten osv osv. Helt underbart! :D | |
Dyslekso | 2010-03-17 12:09 | |
![]() | Hahaha! Ja, verkligen. Ber om ursäkt till alla som tar illa upp av att jag tyckte det var roligt. ;) | |
apbur | 2010-03-17 12:12 | |
![]() | Vilken idol! | |
nippertippan | 2010-03-17 12:17 | |
![]() | Här finns en gubbe som ser ut som einstein och bär omkring på en gammal doktorväska. Han ser för rolig ut. | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-03-17 12:21 | |
![]() | För övrigt känns humorn lite gammal då Höjdarna redan är gjort ;) Typ fem år efter..: Jag har hittat en egen tokig farbror i rolig mössa! | |
Dyslekso | 2010-03-17 12:50 | |
![]() | www.betapet.se/forum...=1 8#780296 :) | |
sakoline | 2010-03-17 12:52 | |
![]() | Som kassörska möter man alltid karaktärer :) En var damen i Sumpan som alltid frågade var kattmaten var. Och så snattade hon lösgodis... Och så trängde hon sig i kön och ibland var hon jättetrevlig och mjuk, och ibland sur och otrevlig. "Jag ska aldrig handla här igen", sa hon, och tio min kom hon tillbaka i ett annat ärende. Hon är nog fortfarande kund där. | |
Dyslekso | 2010-03-17 12:53 | |
![]() | Lite internt där av mig. Om det ska kallas för kast med liten sten i glashus får Larvbrud bedöma. | |
mackz_ | 2010-03-17 13:29 | |
![]() | det var ett tag sen jag såg mannen med ballonger under tröjan som sjöng bitney spears-låtar ryktet säger att han blivit öresundspendlare eller den lilla asiatiskan som springer omkring runt möllan med två antenner på huvet | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-03-17 13:31 | |
![]() | Dyslekso, förstår faktiskt inte. Jag har varit ganska nyanserad och skrivit att jag tycker de är hjältar på sätt och vis. Har även skrivit att Höjdarna var kul. Är du verkligen kränkt över att folk har åsikter om internet och integritet i din tråd? Isf ber jag om ursäkt. Det där med att humorn är gammal var såklart skämtsamt menat. Lite ett svar på era anklaganden om att vi som har invändningar inte kan se humorn. | |
Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2010-03-17 13:33 | |
![]() | Malmö vore mycket gråare utan mannen med ballonger! Har faktiskt inte sett honom på ett tag, förut stod han alltid vid Triangeln. Åsikterna går vitt isär om ifall han är performanceartist eller lengräddad. | |
hiTo | 2010-03-17 13:47 | |
![]() | fnaskbloggen.blogg.se/ Behöver jag säga mer? | |
veroniqua | 2010-03-17 13:51 | |
![]() | Fanns en som kallades rockfarfar här innan. En mycket äldre man som gillade att röka tokiga saker medans han spelade panflöjt och lyssnade på freestyle utanför Ica. | |
Dyslekso | 2010-03-17 14:02 | |
![]() | Larvbrud: nejdå, det är okej. Kör på med åsikter bara. Jag är inte så insatt i 100 höjdare för övrigt, men man kan ju misstänka att de som gick med på att delta i programmet av vissa personer skulle kunna påstås sakna omdöme för att fatta det beslutet (ursäkta meningsbyggnaden). Det är väl hur som helst långt värre att göra tv-program om dessa personer än vad det är att starta en tråd på en sajt som inte finns med på Alexas topp 700-lista i besöksstatistiken för svenska sajter. Även om man "låter dem komma till tals" - för vad man är ute efter är "sköna" repliker, inte någon förklaring till deras beteenden. Eller så underskattar jag Filip & Fredrik. Detta om man nu har den uppfattningen att det är en dålig sak att öka dessa människors offentlighet, alltså. Vilket jag i de flesta fall inte tycker, som borde framgått. | |
clullanc | 2010-03-17 14:39 | |
![]() | Nakenmannen i sthlm kommer jag ihåg från när man var liten. | |
DennisPlz | 2010-03-17 20:04 | |
![]() | Mehdi Tayeb, en karaktär som många minns än idag. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2010-03-17 20:20 | |
![]() | Larvbrud "Linn79: Kan det vara roligt att någon pratar högt med sig själv så måste det kunna vara roligt att nån ser rolig ut i sin rullstol. Känner du någon schizofren som talar högt för sig själv? " Nej, och jag har inte påstått det heller. Jag utgår inte heller från att alla människor med ett avvikande social beteende per automatik lider av en psykiskt sjukdom, precis som jag inte utgår från att alla som sitter i rullstol har förolyckats. | |
Robbanhof - Ej medlem längre | 2010-03-17 20:24 | |
![]() | Jag tror att de allra flesta av karaktärerna-originalen-b yfånarna har någon slags psykisk störning. Men det betyder ju inte att de inte kan uppfattas som roliga av omgivningen. Man behöver inte ringakta människor bara för att man tycker att de beter sig komiskt. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2010-03-17 20:29 | |
![]() | Rob, ja - men jag utgår inte från att en person är schizofren bara för att han/hon har ett avvikande beteende. | |
Robbanhof - Ej medlem längre | 2010-03-17 20:30 | |
![]() | "Nakenmannen i sthlm kommer jag ihåg från när man var liten." Menar ni mannen som gick omkring i endast shorts året om? Ja, han var lite rolig. Dessutom måste han ha varit något av en medicinsk sensation. Undrar var han är nu. Kanske flyttade han till kallare breddgrader. :-) | |