Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 027 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-06-30 01:30 | |
![]() | Peter: Lite missförstådd kärlekskonstnär. Kan skrämma bort tjejer genom din raka uppvaktning, men du kan inte låta bli att visa hur du känner. Du har en känsla av att bära på hemligheter och stora idéer som du vill delge världen. Du har haft det jobbigt men upplever att du lagt det bakom dig. Att leva hälsosamt är för dig ett sätt att få kontroll och inre frid. | |
| peter | 2010-06-30 01:39 | |
![]() | Sylvia: Wow....det stämmer exakt.... *ryser* ...skall vi fika nån dag? | |
| Maja G | 2010-06-30 08:40 | |
![]() | Peter: Fortsätter på Sylvias linje. Lever hälsosamt och tränar yoga och mediterar varje morgon. Äter vegetariskt och använder apostlahästarna vart han än ska gå.. Vill alla väl och vill krama hela världen! | |
| peter | 2010-06-30 10:19 | |
![]() | Jaaa..stämmer oxå....fast jag är köttätare....intill blodiga biffar...älsklingsrätten heter Haggis.......och sent körkort i livet gör att jag är bilburen...fast med sen åratal invanda apostlahästvanor.....och ja...jag vill krama hela världen...älska människor...vara öppen....det skrämmer.... Gräddnos: Lärarinna i grundskolan sen 6 år och trivs med det...bor i radhus....har tre barn.....nåt sånt...hmmm....föredrar vitt vin framför rött....och...hmmm....res er gärna till Italien på semester... | |
| Maja G | 2010-06-30 10:34 | |
![]() | Tjaa Peter: Min dröm var att bli lärarinna då jag var liten, men det blev jag inte..Har bott i radhus i 10 år,men bor nu i lght mitt istan, två barn..dricker både rött, vitt och öl..Har aldrig varit i Italien! | |
| sjutusan | 2010-06-30 11:06 | |
![]() | Gräddnos har få men nära vänner. Hon tycker om att spela sällskapsspel efter middagen hon lagar till och bjuder på. Kanske till å med dryckesspel, för hon är inte främmande för att supa till nån gång så där. Önskar ibland att hon hade lärt sej att spela gitarr, för sjunga det kan hon ju redan. Talangfull kvinna detta. Hanterar luftgevär och pilkastning med samma kusliga precision. | |
| Maja G | 2010-06-30 11:10 | |
![]() | Sjutusan: Början stämmer väldigt bra, men sjunga det kan jag verkligen inte, och därmed så vill jag inte spela gitarr heller! Luftgevär har jag aldrig hanterat och pilkastning är jag urusel på... Sjutusan är en glad person som har mycket nära till skratt. Jobbar i en reception på ett hotell och vill bli reseledare på Cypern. Gillar fest och stoj och stim. Tycker inte om att vara ensam utan ser till att det finns människor runt omkring.Då mår sjutusan som bäst! | |
| sjutusan | 2010-06-30 11:14 | |
![]() | Äsch var inte blygsam nu. Du är ju en otrolig sångerska och pricksäkerheten är det inget fel på heller! (jag hatar att ha fel, det glömde du) Förövrigt var receptionist mitt drömjobb när jag var liten, men det blev inte riktigt så. Men resten stämmer som sjutusan! | |
| bujum | 2010-06-30 14:39 | |
![]() | Sjutusan: student antagligen till lärare eller arbetsterapeut. Fast förhållande. 2-rumslägenhet. Gillar inte rödvin men gärna vitt. Är tokig i att bada och sola. Har en bondkatt. Brukar tyvärr inte lyckas så bra med dina krukväxter. Gillar att experimentera i köket med blandat resultat. Klädtokig. | |
| Labret | 2010-06-30 14:47 | |
![]() | HAHAHA, barn? Förhållande? lägenhet och jobb? Nej, nu är ni ute och cyklar! x) bujum: Är en hundmänniska, har en kennel och bor ute på landet tillsammans med ett x-antal vovvar. varken gift eller sambo, och inga barn utöver hundarna :P Kanske dejtar H*n hon någon just nu, men känner sig inte stressad. Är en människa som står nära naturen. | |
| bujum | 2010-06-30 14:53 | |
![]() | Jadu Labret Hundmänniska :RÄTT. Har 6 stycken för tillfället. Ingen kennel, men har haft ett par valpkullar. Är gift och har faktiskt 5 barn och 7 barnbarn | |
| sjutusan | 2010-06-30 15:26 | |
![]() | är det här världens kuligaste tråd eller? Typ allt var fel utom krukväxtmisären. Skiter i kläder, hatar att sola och bada, bor i en femma, för gammal för att studera, älskar rödvin (Och vitt förstås) experimenterar ICKE i köket, följer receptet eller överlåter det hela till nån annan. Bujum! FÖRUTOM hundintresset som är alltför uppenbart ligger bilbingo henne om hjärtat. Hon röker gula blend och skrattar högt och ofta. bor på en stor gård som periodvis får förfalla, och rätt som det är lägger hon manken till och jobbar som tusan med blommor och målarfärg. I barndomen hade hon finfina betyg i skolan, men i äldre år spårade hon ur och blev lite av en terrorist i byn. Tur att alla får en andra chans i livet. | |
| Linders - Ej medlem längre | 2010-06-30 15:35 | |
![]() | En jätterealist, jobbar säkerligen inom kommunen om hon inte är sjuksyster. Paragrafryttare när familjen/vännerna samlas till spelkväll och bryr sig inte om att förlora. På tv:n så flimmrar olika "Gör det själv-program" oftast. Har katt! Kylskåpet innehåller lite för mycket utgångna saker. Hmm, använder Chanel 55 eller vad den nu heter. Grönt och brunt är favoritfärgerna! | |
| Labret | 2010-06-30 15:39 | |
![]() | Linders: Är gift och lever ett ganska typiskt svenssonliv med man och två barn. Hon är runt 30-35 och har en eller ett par kaniner. Bor inte i stan, men inte heller mitt ute i ingenstans, någon mindre by med andra ord. Bor i en villa som egentligen är lite för liten för alla familjens medlemmar. Hon jobbar som ekonom! | |
| Linders - Ej medlem längre | 2010-06-30 15:40 | |
![]() | Hon är även kille.. :/ | |
| Labret | 2010-06-30 15:41 | |
![]() | Och där gjorde jag bort mig rejält :$ men gud, den där bilden ser feminim ut! Eller så är det bara jag som har sämre syn än jag tror xD | |
| Linders - Ej medlem längre | 2010-06-30 15:42 | |
![]() | Haha :D | |
| Labret | 2010-06-30 15:46 | |
![]() | Äsch, du får kasta tallrikar på mig om du vill :D | |
| bj-olle | 2010-06-30 16:06 | |
![]() | labret: synskadad kvinna med ninja-skills. en liten tatuering, gillar betty boop, tycker om olika band, men oftast "deras tidiga skivor", tex depeche mode, welle: erdball och carola. sjunger i duschen och när hon klär på sig pyjamasen. linders gjorde mensa-testet för mindre än tre år sen och gillar abstrakt tänkande. har en onaturlig fäbless för flingpaketsdesign och ironiserar ofta över reklamslogans. tittar gärna på film, tittar hellre på youtube. inget beroende förutom kaffe och godis, men är ute mer än en gång i veckan. | |
| bujum | 2010-06-30 16:36 | |
![]() | Hahaha sjutusan Bilbingo!!!!HAHAHAHAHAHA | |