Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 307 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Okkervil | 2010-07-19 22:59 | |
![]() | www.youtube.com/watc...5V cVngGSa4 Haha!! | |
| Stubin | 2010-07-19 23:04 | |
![]() | Okkervil: "HAHA!! I en tråd av den här typen är det inte direkt folket med flest högskolepoäng som hänger om man säger så." Du verkar ingå i den skaran du också! Personligen så tror jag och jag har även till viss del den förmågan att kunna prata med andar. Har inte gått någon kurs än så jag vet hur jag ska göra när saker och ting dyker upp men vissa saker hör och ser jag. | |
| morsans syrr | 2010-07-19 23:06 | |
![]() | Men va bra att du hänger här då Okkervil..... | |
| Okkervil | 2010-07-19 23:07 | |
![]() | Stubin: Haha! Vilken obetalbar humor du står för. "Har inte gått någon kurs så jag vet hur jag ska göra"... Du får gå kursen "Medium, spöken och annat trams". Vid vilket universitet finns den kursen nu igen? Haha! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:11 | |
![]() | Jag tror inte på något av det där, men tanken är vacker. | |
| Frizk | 2010-07-19 23:13 | |
![]() | Okkervil.. förstår dig inte riktigt... vad har kunskap med ett sådant härnt ämne att göra? Tycker du verkar oinsatt och okunnig i frågan och tycker då inte att du ska uttrycka dig på detta viset. Att tro eller att inte tro har inget med kunskap att göra, eftersom vi söker efter ett område där ingen kunskap finns.. | |
| Okkervil | 2010-07-19 23:14 | |
![]() | Delicious: Okej, det var kanske lite hårt. Det var mest tänkt som en sporre för dig att ta tag i ditt liv och intressera dig för någonting vettigt ;) Kanske till och med skaffa dig en utbildning och/eller ett jobb :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:15 | |
![]() | Frizk, håller med dig. "Alla som inte tror som jag är idioter"-människor är det värsta. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:17 | |
![]() | Okkervil, glad att jag till skillnad från dig inte dömer människor som inte delar mina åsikter eller uppfattningar. Förresten har du uppenbarligen inte läst tråden. | |
| Okkervil | 2010-07-19 23:18 | |
![]() | Frizk: Sambandet lyder att högutbildade människor inte tror på spöken, övernaturliga saker osv. | |
| Stubin | 2010-07-19 23:24 | |
![]() | Okkervil: Jag har fast jobb sedan många år tillbaka och även pluggat på högskola. Men att uttrycka sig på det sättet du gör tyder på att du inte har så stor koll på vad detta innebär. Och eftersom du inte heller vill förstå så är det ingen mening att kommentera ditt inlägg. | |
| Okkervil | 2010-07-19 23:34 | |
![]() | Stubin: "Personligen så tror jag och jag har även till viss del den förmågan att kunna prata med andar. Har inte gått någon kurs än så jag vet hur jag ska göra när saker och ting dyker upp men vissa saker hör och ser jag." Så du menar att denna utsaga visar på att du har koll på ämnet? Det är ju bara svammel. Du får väl börja med att söka till komvux så att du kan lära dig att konstruera någorlunda vettiga meningar. | |
| -rå fisk - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:38 | |
![]() | jag tror 100% på andar, 0% på medium. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:41 | |
![]() | Okkervil: Kul att du pekar ut just mig. Får jag fråga varför? | |
| Okkervil | 2010-07-19 23:44 | |
![]() | Var det inte du som startade tråden och svarade på mina inlägg? I övrigt har jag inget intresse av att peka ut dig. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:47 | |
![]() | Okej, så du har bara intresserad av vilket jobb och/eller vilken utbildning jag har? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:47 | |
![]() | är* | |
| Mouche - Administratör | 2010-07-19 23:48 | |
![]() | Nu ska jag visa prov på Den Mouchianska förmågan att se saker inte många andra ser: Jag Ser och jag har dragit slutsatsen att om man en gång blivit avstängd från Betapet så ska man ligga väldigt snällt och lågt för att få vara kvar här även om det är med ett annat namn. Gör man inte det så Ser jag att mitt finger på avstängningsknappen sakta, sakta börjar att röra sig... Lägg av att vara oförskämd är alltså ett gott råd! Delta i debatten men gör det med en gnutta stil! Mouche *som för övrigt klarat av universitetsstudierna för ca 15 år sedan* | |
| Stubin | 2010-07-19 23:52 | |
![]() | Okkervil: Som jag sa så är du inte tillräckligt insatt i ämnet eller tillräckligt intresserad för att jag ska vilja förklara vad jag menar med detta. Och din mani på vilken utbildning folk har i ett forum på Betapet tyder på att du inte är bättre än någon annan här, snarare tvärt om. Folk som vill bråka och klankar ner på andra brukar inte heller vara speciellt smarta men det är tur att det märks så fort dom uttalar sig. Varför du ens skriver i en tråd som du inte är intresserad av är för mig en gåta men som jag sa så är det nog mest för att du inte får utlopp för detta utanför datavärlden. | |
| Frizk | 2010-07-20 00:04 | |
![]() | det verkar ju som om att detta har lagt sig nu och jag ber om ursäkt till alla om jag drar upp det men känner ett stort behov av att ge en kommentar på en sliskigt äcklig kommentar som lyder "Frizk: Sambandet lyder att högutbildade människor inte tror på spöken, övernaturliga saker osv." vill bara säga.. öhh? va? vad bygger den TEORIN på? | |