Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 18 803 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MrTeaser | 2011-02-26 13:14 | |
![]() | Hoppas att AIK mäktar med att vinna mot Timrå borta !! | |
| marcus_aberg - Ej medlem längre | 2011-02-26 14:17 | |
![]() | alla vet att FBK är de som kommer gå hela vägen i år igen! alltid med i slutet! | |
| Bitte - Administratör | 2011-02-26 18:18 | |
![]() | 3 sköna pinnar i dag igen mot DIF,, Bitte | |
| mistmaster | 2011-03-05 19:11 | |
![]() | hoppas nu att Frölunda får kvala... | |
| mistmaster | 2011-03-05 21:28 | |
![]() | HV71-AIK Färjestad-Brynäs Skellefteå – Linköping Luleå – Djurgården fan, kommer bli respass direkt för mitt Brynäs... | |
| Maja G | 2011-03-05 21:31 | |
![]() | Heja Håååve!!!! | |
| Grymming | 2011-03-06 11:04 | |
![]() | Jag finner inte ord. men samtidigt så känns det liiiite roligare att säsonogen fortsätter för mitt modo än att det skulle ta slut nu. Men samtidigt kommer det bli galet nervöst i en månad till. FY fan! | |
| Miss_jk | 2011-03-06 12:59 | |
![]() | Jag är också besviken på modo... | |
| mistmaster | 2011-03-06 14:22 | |
![]() | Grymming>> tror inte alls att modo kommer åka ur. även om jag inte på långa vägar trodde de skulle hamna i kvalet. blir bra det där ska du se. :-) | |
| Grymming | 2011-03-06 17:00 | |
![]() | Tack för omtanken! Vill bara att skiten skall dra igång så man slipper sitta och spekulera längre. Jag hoppas att Västerås ansluter till kvalserien, då kan jag se modo där med. Bor ju i Örebro så då kan jag gå till matchen :) trodde inte jag skulle behöva vara med om detta, inte denna säsongen iaf. men jag hoppas det ger ett uppvaknande till klubben. Nånting måste göras! | |
| mistmaster | 2011-03-06 17:09 | |
![]() | så är det, helt klart! såhär i efterhand kan jag tycka det var bra att Brynäs "tvingades" förlita sin juniorverksamhet. för nu djävlar är vi på G! även om det var några jobbiga år med kval hit å dit. blir väl tack å hej rätt snart i denna kvart. men nästa år. då du! :-D | |
| Grymming | 2011-03-06 18:12 | |
![]() | Det är sant! Ni har fått upp många bra juniorer. Det tar nått år att spela in dom. Modo har först nu fått fart på juniorverksamheten igen och har några lovande killar på uppgång. Jag hoppas man ger dom chansen i en fjärde femma så dom får 7-10 minuter per match. Brynäs får det tufft mot FBK ja. Men har väl slagit dom nångång denna säsong. Hörde dock att Dackell gått sönder och är han borta så blir det lite svårare. Men jag håller alla tummar jag har för att ni går långt. FBK kan vara det vidrigaste laget jag vet. Och i Karlstad är det inavel, sådeså. | |
| mistmaster | 2011-03-06 18:17 | |
![]() | verkar som den gode Dackell är byggd på kvinnochassi. gå sönder på det där viset. haha nåja, det är helt klart ett avbräck. men han nog göra nytta i båset. och jag tror inte det blir 4-0 i matcher för inavelsFBK...men svårt blir det. låter bra att ni har juniorer på g. det är bra för svensk hockey! så det gillas. gillar tanken på att låta dessa komma fram mer än bara satsa på avdankade utlänningar... | |
| grisseknorr | 2011-03-06 21:14 | |
![]() | Tyvärr är det väl så att man får inte ha "för bra" juniorer för då sticker dom till NHL vid 18-20 års ålder och kommer tillbaka tidigast som 35 åringar, är dom något sämre så finns KHL.. Hockeyn måste börja få betalt för alla talanger vi skeppar över atlanten!!! | |
| mistmaster | 2011-03-06 21:16 | |
![]() | ligger nått i det med, helt klart. | |
| Grymming | 2011-03-07 10:44 | |
![]() | Få betalt i pengar då menar du eller? personligen så tycker jag att elitserien måste bli attraktivare. Jag tror ett stort steg mot det är att plocka lite regler från NHL samt att göra rinken mindre. Blir rinkarna mindre så kommer det bli andra spelartyper som kommer fram. Och dom spelare som inte hänger med försvinner. Vi måste börja försöka kunkurera med dom större ligorna. Vi har kommit en bra bit på vägen. Det ser man ju bara på dom senaste junior VM som gått. Vi är på rätt spår men kan ta ytterligare ett kliv. | |
| xIcY | 2011-03-07 15:37 | |
![]() | touch icing är nog viktigast så det blir någo färre avbrott och lite merra fart, sen håller jag med gör ringen mindre. | |
| Bias84 | 2011-03-07 15:40 | |
![]() | Håller med , mindre rink och toutch icing. mer tempo :) Och lära dommarna att inte ta utvisning för en hård tackling utan istället lägga energin på att få bort hakningarna. :) | |
| misantropi | 2011-03-07 16:32 | |
![]() | skönt det ska bli att se slutet på denna promenadresa mot guldet... GNAGET! SM-GULD 2011! | |
| Ella-67 | 2011-03-07 16:50 | |
![]() | Tillåt mig småle misantropi..Visst du har delvis rätt..det handlar om AIK..men du glömde Skellefteå före!! :) | |