Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 564 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-02-21 08:15 | |
![]() | Intresselistan: Tanten M ramsay Bulimiker Challe_B vita_syrener Robban mrperfect Astridnils Locomondo Ladysol anneli_la mr-z yogamama + 1 -50- CroCrop -Nephelia- gnill petidin Watchman HUSMUSEN2 RULLO SuzyLucy Araknoidea nygiants Banni Yone Fattaringet verbier Raketsonny Lasse Pöysti tipitina creolen1 Cirela sus50 Spillmåns JOUE Dudeniro Litenfot C22 bajen01 sam9man Chick35 jordgubb_40 Panikism (ojoj = jaja - jag kommer - eller hur? ;)) angie_hell Yukon3 Egenskap juanco WullferAice Huzan + 2 Dovas Hornsgatan kl 18 o framåt (mer info i PM) Engelen senare under kvällen för de som vill. Chansen är stor att det ändå kommer splittras o folk vill gå på annat hak sen. Det ordnar sig. | |
| nuitsdeyoung - Ej medlem längre | 2011-02-21 16:24 | |
![]() | Låter roligt. Jag kommer... | |
| nygiants | 2011-02-23 02:16 | |
![]() | Jag måste tyvärr avsåga mig då jag uppdagat att A.I.K. spelar hockey kl 18.30 och som säsongskortinnehavare är dte min plikt att vara där. Ev kan jag försöka teama upp under kvällen men lovar inget... | |
| peter | 2011-02-23 05:45 | |
![]() | Själv är jag för gammal, sliten och för kvällstrött för excesser som detta...en fika dagtid är lagom numera.....men det gläder mig att så många har ett intresse för att mötas... Jag önskar er alla varmt lycka till :-) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-02-23 06:46 | |
![]() | Intresselistan: Tanten M ramsay Bulimiker Challe_B vita_syrener Robban mrperfect Astridnils Locomondo Ladysol anneli_la mr-z yogamama + 1 -50- CroCrop -Nephelia- gnill petidin Watchman HUSMUSEN2 RULLO SuzyLucy Araknoidea Banni Yone Fattaringet verbier Raketsonny Lasse Pöysti tipitina creolen1 Cirela sus50 Spillmåns JOUE Dudeniro Litenfot C22 bajen01 sam9man Chick35 jordgubb_40 Panikism (ojoj = jaja - jag kommer - eller hur? ;)) angie_hell Yukon3 Egenskap juanco WullferAice Huzan + 2 nuitsdeyoung Dovas Hornsgatan kl 18 o framåt (mer info i PM) Engelen senare under kvällen för de som vill. Chansen är stor att det ändå kommer splittras o folk vill gå på annat hak sen. Det ordnar sig. (Hur man nu kan välja Allmänna Idrotts Klubben före detta evenemang. Som att föredra Melodifestivalen i Sundsvall ungefär. ;). På fredag skickar jag ut PM som sagt, om adress etc. Önskar få mer "säker" info om deltagande då.) | |
| golden | 2011-02-24 20:08 | |
![]() | jag kan tala om att jag kommer iallafall inte | |
| remvanrijn | 2011-02-24 20:39 | |
![]() | är så många anmälda, är det nästan min plikt att också bevittna tillställningen. Nog borde det finnas nån trevlig prick att prata med. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-02-24 22:02 | |
![]() | Intresselistan: Tanten M ramsay Bulimiker Challe_B vita_syrener Robban mrperfect Astridnils Locomondo Ladysol anneli_la mr-z yogamama + 1 -50- CroCrop -Nephelia- gnill petidin Watchman HUSMUSEN2 RULLO SuzyLucy Araknoidea Banni Yone Fattaringet verbier Raketsonny Lasse Pöysti tipitina creolen1 Cirela sus50 Spillmåns JOUE Dudeniro Litenfot C22 bajen01 sam9man Chick35 jordgubb_40 Panikism (ojoj = jaja - jag kommer - eller hur? ;)) angie_hell Yukon3 Egenskap juanco WullferAice Huzan + 2 nuitsdeyoung remvanrijn Dovas Hornsgatan kl 18 o framåt (mer info i PM) Engelen senare under kvällen för de som vill. Chansen är stor att det ändå kommer splittras o folk vill gå på annat hak sen. Det ordnar sig. Har börjat skicka ut PM nu under kvällen, fortsätter imorgon. Här e iaf en länk vart det ligger: www.hitta.se/ViewDet...Re st+Dovas Dovas är alltså stället där det står China på bilden (gammal). | |
| nygiants | 2011-02-25 02:32 | |
![]() | Kära Tanten M om det visar sig att matchen inte är avgörande för kvalserien så kanske jag överväger att diskutera SAOL´s ordlista med dig före ett besök på Hovet. Tyvärr ser det ut som att det kommer avgöras där och då, och vi som är dumma nog att supporta ett idrottslag vet ju alla hur viktigt det är att närvara. Det är dock dumt att spela ishockey på en lördag, förr i tiden var det ju bara matcher på de värdelösa kvällarna dvs Tisdag, Torsdag, Söndag... | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-02-25 11:10 | |
![]() | En som kallar mig Kära måste i princip komma :) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-02-25 13:20 | |
![]() | Intresselistan: Tanten M X ramsay Bulimiker Challe_B vita_syrener Robban mrperfect X Astridnils Locomondo Ladysol X anneli_la mr-z yogamama + 1 -50- CroCop86 -Nephelia- gnill X petidin Watchman HUSMUSEN2 RULLO SuzyLucy Araknoidea Banni X Yone Fattaringet verbier Raketsonny Lasse Pöysti tipitina creolen1 Cirela X sus50 Spillmåns JOUE Dudeniro Litenfot C22 bajen01 sam9man Chick35 jordgubb_40 Panikism (ojoj = jaja - jag kommer - eller hur? ;)) angie_hell Yukon3 Egenskap juanco WullferAice Huzan + 2 nuitsdeyoung remvanrijn Dyslekso X Uppdaterad efter utskickade PM. X= säker | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2011-02-25 14:21 | |
![]() | Efterfest med Laibach på Kolingsborg! Skulle vara en syn med 40 st betapetare :) www.facebook.com/eve...91 85696055 | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-02-25 18:58 | |
![]() | Intresselistan: Tanten M X ramsay Bulimiker Challe_B vita_syrener Robban mrperfect X Astridnils Locomondo Ladysol X anneli_la mr-z yogamama + 1 -50- X CroCop86 -Nephelia- gnill X petidin Watchman HUSMUSEN2 RULLO SuzyLucy Araknoidea Banni X Yone Fattaringet verbier Raketsonny Lasse Pöysti tipitina creolen1 Cirela X sus50 Spillmåns JOUE Dudeniro Litenfot C22 bajen01 sam9man jordgubb_40 Panikism X angie_hell Yukon3 Egenskap X juanco WullferAice Huzan + 2 nuitsdeyoung remvanrijn Dyslekso X Uppdaterad efter utskickade PM. X= säker Som sagt, Dovas kl 18 o framåt - vad som händer sen får man se :) | |
| nygiants | 2011-02-26 03:44 | |
![]() | håll mig uppdaterad så får vi se | |
| nygiants | 2011-02-26 03:46 | |
![]() | @Challe B bättre om Laibach kommer till dovas med tanke på att de medlemmarna som nu turnerar pratar 19 olika språk ihop... Kanske vi kan diskutera SAOL med dom.... | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-02-26 12:25 | |
![]() | Intresselistan: Tanten M X ramsay Bulimiker Challe_B vita_syrener Robban X mrperfect X Astridnils Locomondo Ladysol X anneli_la mr-z yogamama X Behringer X -50- X CroCop86 -Nephelia- gnill X petidin Watchman X HUSMUSEN2 RULLO SuzyLucy Araknoidea Banni X Yone Fattaringet verbier Raketsonny Lasse Pöysti tipitina creolen1 Cirela X sus50 Spillmåns JOUE Dudeniro Litenfot C22 bajen01 sam9man jordgubb_40 Panikism X angie_hell Yukon3 Egenskap X juanco X WullferAice Huzan + 2 nuitsdeyoung remvanrijn Dyslekso X Uppdaterad efter utskickade PM. X= säker Känns lite tjatigt med listan, men nu är det bara en vecka kvar :) Önskar att så många som möjligt verkligen svarar på mitt PM. | |
| bratkid2 | 2011-02-26 19:04 | |
![]() | Hmmm? | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-02-27 12:08 | |
![]() | Intresselistan: Tanten M X Egenskap X juanco X Cirela X Dyslekso X Banni X Panikism X -Nephelia- X gnill X Watchman X yogamama X Behringer X -50- X Ladysol X Robban X mrperfect X ramsay Bulimiker Challe_B vita_syrener Astridnils Locomondo anneli_la mr-z CroCop86 petidin HUSMUSEN2 RULLO SuzyLucy Araknoidea Yone Fattaringet verbier Raketsonny Lasse Pöysti tipitina creolen1 sus50 Spillmåns JOUE Dudeniro Litenfot C22 bajen01 sam9man jordgubb_40 Yukon3 WullferAice Huzan + 2 nuitsdeyoung remvanrijn bratkid2 Uppdaterad efter utskickade PM. X= säker Önskar att så många som möjligt verkligen svarar på mitt PM. | |
| Lystnaden - Ej medlem längre | 2011-02-27 17:27 | |
![]() | Jag noterar att Sylvia och Deli har glömt att anmäla sig. Vi får ge dem varsitt wild card så att de kan komma ändå. :-) | |
| WulfferAice | 2011-02-27 20:15 | |
![]() | måste tyvärr dra mig ur | |