Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 31 |
Mobilspel
| Pågående | 18 871 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lewarcher | 2011-04-27 20:58 | |
![]() | Själv bär jag bara BH i oerhört privata sammanhang. | |
| -50- | 2011-04-27 20:59 | |
![]() | BH på, så mycket mer spännande när man ska hyska upp dom, gärna med en hand som Fonzie. BH av, så mycket skönare det måste vara att känna friheten. 2 sätt att se det, betraktarens och användarens, trevligt/skönt vilket som. | |
| unheardpoem | 2011-04-27 21:15 | |
![]() | Jag tror det beror mycket på hur gammal man är och hur man ser på saken. Alla tycker olika, så även i detta fall. Men jag vet att det var ett viss tvång till att ha bh när man gick i skolan i alla fall. Även innan man hunnit få sina bröst så att säga. Även om jag själv inte skulle gå utan bh gör det mig absolut ingenting hur andra gör. Och jag kan förstå varför man väljer att inte ha det. Gör som du känner för och bry dig inte om konstiga kommentarer! | |
| Liltif_Nomad | 2011-04-27 21:48 | |
![]() | Ovanligt är det iallafall inte. Vissa verkar inte ha sett mycket av världen. Visserligen kanske det är vanligast att ha BH iallafall om det syns (om man har en tjock jacka på sig så vet man ju egentligen inte), men det finns visst det de som inte har BH. Sedan är det väl lite kulturellt också, vissa kulturer kanske är mer BH-lösa... Klart man får göra som man vill! Sedan som sagt är det inte många som klagar på sladdrande magar som kanske till och med tittar ut under tröjan. Så det handlar främst om hur det kvinnliga får vara. Det har ju gått upp och ner med användandet, på 80-talet fick man vara utan och nu verkar det samma, men däremellan mer strikt. Sedan ska man nog vara glad att det finns andra BH-typer numera, mys-BH och sport-BH och inte bara tant-BH. | |
| Irkko_Pirkko | 2011-04-27 21:58 | |
![]() | Man ser ju bara så slarvig ut utan.... Som typ oborstat hår. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-27 22:03 | |
![]() | Hellre en dinglande lem än en hoprullad snok i världens mest oerotiska plagg - cykelbyxan. :( | |
| Jobbar | 2011-04-27 22:05 | |
![]() | SP: säg inte att cykelbyxor är mode, hemska tanke | |
| apbur | 2011-04-27 22:34 | |
![]() | Cykelbyxor är ju skitsexigt! Ett par svällande lår i kompressionsmaterial. 2.bp.blogspot.com/_T...ss ions.jpg Jag vet att bilden är skrattretande men det kan faktiskt vara sexigt med cykelbyxor. Så länge det sitter på en man som har en maskin till kropp så blir det sexigt. | |
| Irkko_Pirkko | 2011-04-27 22:36 | |
![]() | Oj fy vilken äcklig bild. Vet inte vilket som är värre - att vara utan bh - eller det där? | |
| mrperfect | 2011-04-27 22:38 | |
![]() | Alternativ förekommer, en del Quinnor lpser in Brösten i en tröja som är så tight att den plattar till "kvalifikationerna" till något som liknar en kladdkaka till formen, det enda som syns är gelehallonet som brukar framträda tydligt. Då ser det snyggare ut utan BH, tycker jag i alla fall. I allegori med att som Sylvia inte gillar cykelbyxor på män om jag tolkade det hela rätt?. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-27 22:38 | |
![]() | Jobbar: Nä, men i en stad där budkillar cyklar omkring tvingas man uthärda synen ganska ofta... apbur: I beg to differ! Cykelbyxor är aldrig - jag säger aldrig - sexigt. | |
| apbur | 2011-04-27 22:56 | |
![]() | Tråkmånsa :) Man måste se förbi rumpvadderingen så hittar man nåt väldigt fint. | |
| Yamma | 2011-04-27 23:52 | |
![]() | ...eeew. | |
| morsans syrr | 2011-04-28 00:02 | |
![]() | Ja.....eeew, eeew! | |
| koksiken | 2011-04-28 00:07 | |
![]() | ...alltså: smaken är väl delad? Varför kan vi inte bara hålla igen lite när vi inte har något positivt att säga? Cykelbyxa på rätt man kan absolut vara sexigt! Däremot tycker jag inte att det i sig är ett sexigt plagg, liksom inte BH:n är det, bara för att man vet vad det innehåller. Sexigheten kommer sig väl av vem som bär plagget? Min man är sexig i nästan allt... för mig, alltså. | |
| apbur | 2011-04-28 00:19 | |
![]() | Jag fattar inte varför så många reagerar med äckel. Visst, bilden är skrattretande...men äcklig? Jag hade blivit stött som man. Hade det varit ok att äcklas av det kvinnliga könet? Rent objektivt är ju det kvinnliga könet äckligare. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-04-28 00:32 | |
![]() | Cykelbyxor i sig är ju inte precis snygga. Däremot är en vältränad kropp vacker, och befinner sig den kroppen i ett par cykelbyxor under omständigheter de är ämnade för (dvs under träning) så kan det se strålande ut :) Det måste dock vara ganska maffiga lår för att de ska vara optimalt. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-04-28 00:43 | |
![]() | ehrm... fast apburs bild kanske visade lite väl saftiga drulkonturer, vilket drar ner lite av lårupplevelsen. En liten PH hade ju varit perfekt. | |
| kaffeflicka - Ej medlem längre | 2011-04-28 01:35 | |
![]() | De är inte äckliga, det är synd om gossarna och det borde vara olagligt att exponera dem så där - med hjälm och allt. En PH hade onekligen varit klädsamt liksom BH i många fall... | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-04-28 09:21 | |
![]() | maffiga lår är ändå ew | |