Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SirMattBusby | 2012-10-23 08:41 | |
![]() | En sak är ju helt klart...Jag måste börja studera människor mer för jag har tydligen missat något men jag får tacka för en underbart rolig start på morgonen, garvat läppen av mig. Tips på platser där man kan studera dessa varelser mottages tacksamt hahaha:) | |
| PpiiPpii - Ej medlem längre | 2012-10-23 09:12 | |
![]() | manliga kvinnor med platta fula skor i rågummi där sulan går utanför skon,Pallestina chalar och näbbskor och velorbyksor,alla kläder från Gudrun Sjöden Birgitta Dahl frisyr batikkläder små runda brillor hela komunist stuket ala 78 obs det finns några som övervintrat alla jag sett som jobbar på Bibliotek och är Arbetsterapeuter har ingen smak det kan dock finnas undantag men jag har inte träffat någon än,dreds på gubbar är inte så tjusigt,Jeans ölmagade övervintrade gubbar som fastnat i Jens västen dom kommer aldrig kunna knäppa den mer och så har dom en ölburk i handen,föresten är alla fula som går med en ölburk i handen och rapar,gärna högt ska det rapas och så lägger dom på ett flat garv efteråt och tittar sig omkring hur många som skrattar,ecco skor med tjocka sulor med en kant som går upp ovanpåskon ca 10 år sen dom kom,kläder gjorda av skurtrasor eller sydda av näsdukar är extremt fult,min bästa vän har Birgitta Dahl frisyr jobbar på musseum och har övervintrat 70 talet,och hon tycker allt jag har är lika fult hon hatar min väska från DKNY mina skor med höga klackar och alla kläder jag har, vi är väldigt udda båda brevid varandra men vi är bästa vänner ändå ,kan jag ta till baka mitt gamla Nick hej alla | |
| blue_moon | 2012-10-23 09:14 | |
![]() | Hej Ppiippii! Välkommen tillbaka! :) | |
| PpiiPpii - Ej medlem längre | 2012-10-23 09:27 | |
![]() | 1000 tack saknat er<3 | |
| Aquila1 | 2012-10-23 09:57 | |
![]() | Heeej, saknat dig! Välkommen tillbaka. Du kan få tillbaka ditt konto om du på startsidan klickar på "ny aktiveringslänk" om du har kvar din mailadress så funkar det. | |
| slånbär | 2012-10-23 10:53 | |
![]() | Hej PpiiPpii-Jaha ska det börjar nu igen då!!! Tänk att jag ändå saknade dig av någon sjuk anledning. Det var ju inte svårt att gissa sig till att du inte skulle kunna hålla dig orta länge. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-10-23 11:03 | |
![]() | Ha ha! Ett inlägg och man såg vem som var tillbaka! Hej, titti! Du har varit saknad! :) | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-10-23 12:08 | |
![]() | Titti <3 Mouche kan återställa ditt gamla konto! | |
| pepscake | 2012-10-23 13:53 | |
![]() | Kan jag vara lite PK nu och säga sånt som är fult på insidan? | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-10-23 15:13 | |
![]() | Haters, generellt. | |
| drifting - Ej medlem längre | 2012-10-23 15:22 | |
![]() | Killar i Rosa piké med upplagd krage,30 cm laxmackor till skor å stuprörsjeans | |
| gedaj | 2012-10-23 15:46 | |
![]() | pepscake: nej. | |
| marmeladov22 | 2012-10-23 19:50 | |
![]() | Detta: typ flicka på skolavslutning med "finklänning" men till detta bär en smutsig ful fleecetröja! HUR kan man inte tänka på detaljer? Smutsiga kläder och naglar är fult! | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-10-23 19:55 | |
![]() | Haha Titti! Lägger till Nellyskor och akrylnaglar. | |
| nystan1 | 2012-10-23 20:03 | |
![]() | Tighta jeans av dålig kvalité, vilket resulterar i rövhäng. | |
| nystan1 | 2012-10-23 20:04 | |
![]() | Och Henriks röda duntofflor med snöflingor. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-10-23 20:04 | |
![]() | Arbetsterapeuter kan vara 25 år gamla och klä sig ok, Titti. Något som är märkligt, men kanske inte platsar som "fult" är hjulbenta kvinnor som klär sig i kort kjol. Det är inte smickrande för formen på deras ben. Det drar uppmärksamhet till det faktum att det får plats en tunna mellan benen. Men å andra sidan har ju alla rätt att klä sig i det som de trivs i och känner sig bekväma i, så vem är jag att tycka något. | |
| nystan1 | 2012-10-23 20:05 | |
![]() | (:D) | |
| Imonai | 2012-10-23 20:21 | |
![]() | Tjejer/kvinnor med för mycket smink Åh! Och när de går med handväsken i armvecket men underarmen helt utpekande åt sidan (om någon hänger med) ... Kraftigt överbett är också så sjuuukt fuuult | |
| Rooty | 2012-10-23 21:14 | |
![]() | "Men å andra sidan har ju alla rätt att klä sig i det som de trivs i och känner sig bekväma i, så vem är jag att tycka något." Om ändå alla kunde avsluta sina inlägg med den här insikten... | |