Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 950 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-25 21:05 | |
![]() | <3 | |
| Lill-IT | 2013-08-25 21:08 | |
![]() | Har du testat sådana där hälkuddar för att lindra smärtan av hälsporren? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-25 21:10 | |
![]() | Jo, jag har inlägg med gelekuddar under hälen. Men smärtan idag beror främst på golven på jobbet, plus att jag promenerat på asfalt i flera timmar idag. | |
| hfranke | 2013-08-25 21:12 | |
![]() | Jag har aldrig haft besvär av det själv, men en kompis fick lära sig linda foten på ett speciellt sätt. Det lindrade tydligen hennes värk väldigt bra. Beklagar din sorg, lill. Låter tragiskt, hoppas alla mår så bra man kan göra i en tung situation. <3 | |
| Lill-IT | 2013-08-25 21:13 | |
![]() | Inget vidare. :( Får göra som jag just gjort: ta ett fotbad och smörja sen med någon god kräm.. skäm bort de stackars små fossingarna lite. | |
| Sote | 2013-08-25 21:13 | |
![]() | Kräftskiva nr. 1 avklarades igårkväll. Lite drygt 25 kompisar till älste sonen var inbjudna och vi paranteser stod för servicen. Det bjöds på ett hundratal kräftor, 2 kg kycklingspett, 3 kg grillad picana, två stora västerbottenpajer( på smör dårå) två stora bunkar pastasallad, såser och bröd. Mätta, glada, lite lagom på lyset men mycket trevliga ungdomar var det. Dom var lite överväldigade för att vi bjöd så många på så mycket mat och allt jobb vi hade lagt ner. En kommentar var " vilka andra föräldrar ordnar med sånt" . Men vi tyckte bara det var roligt att dom hade kul, tyckte det var gott och trivdes. Kul kväll. Om två veckor har vi kräftskivan för våra egna vänner. Blir nog en mer stillsam tillställning;-) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-25 21:14 | |
![]() | Jag fick ett tips om att liksom tejpa upp hälen lite, så jag kanske provar det i dagarna. | |
| Lill-IT | 2013-08-25 21:14 | |
![]() | Tack Hfranke. <3 | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-25 21:16 | |
![]() | Kul att det blev så lyckat Sote. :D Lill, jag är tyvärr för trött för att orka se efter fötterna på det viset ikväll men är ledig i åtta dagar och kan ge dem en hel massa TLC i morgon istället. Jag fick ju dessutom kvällen fri eftersom Res valde bort mitt sällskap. :) | |
| Lill-IT | 2013-08-25 21:20 | |
![]() | Låter trevligt Sote. :) Och nej, är nog inte så många föräldrar som hade ställt upp så. | |
| Fjällan_ | 2013-08-25 21:31 | |
![]() | Sote precis sån mamma vill jag bli, ha barnens kompisar över på mat och lite fest, då har man lite koll på dom oxå ;) Jag är nöjd över dagen so far. Tvättat och städat, aktiverat hundarna så dom ligger utslagna i soffan <3 Duschat och krypt ner i nattsärken, bara John Blund som saknas :) | |
| Sote | 2013-08-25 21:33 | |
![]() | Och om mindre än en vecka är vår väntan slut. På lördag flyttar valpen hem till oss äntligen!! Längtar så. | |
| Lill-IT | 2013-08-25 21:37 | |
![]() | Glad för din skull Sote. Valpar är ljuvliga. <3 | |
| hfranke | 2013-08-25 21:38 | |
![]() | (Jag är så arg så jag bara vill stampa i golvet och häva ur mig samtliga fula ord jag kan, inklusive dom som jag normalt sett inte säger, av könsordskaraktär. Sätter det inom parentes, det är bara en upplysning, inte nåt som jag behöver diskutera. Bara skulle skriva av mig lite) Jag vill också ha kräftskiva. Och gosa med en hundvalp tills jag nyser och tårarna rinner. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-25 21:40 | |
![]() | Skönt att du fick pysa ur dig lite hfranke. Man behöver sådant ibland. :) Jag vill också ha fest, även om jag gärna lämnar kräftorna utanför det hela. | |
| Sote | 2013-08-25 21:45 | |
![]() | Lady- kräftorna lämnar jag också. Jag är nåt så ovanligt som en urgöteborgare som inte äter fisk och skaldjur. Konstig typ enligt många, alldeles sund enligt mig. Men för att ha kräftskiva så krävs det ju trots allt kräftor. Men det räcker om andra äter. Finns ju så mycket annat gott man kan ha till. | |
| hfranke | 2013-08-25 21:47 | |
![]() | Sprit, tex. Det funkar för mig, med eller utan kräftor. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-25 21:48 | |
![]() | Haha. +1 på både Sote och hfranke. :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-25 21:49 | |
![]() | Jag tål inte skaldjur, så jag håller mig långt ifrån dem. Nu har jag visserligen hört att kräftor spelar i en annan liga än de andra men jag ser ingen anledning till att chansa. :) | |
| Sote | 2013-08-25 21:51 | |
![]() | Sonen hävdade bestämt att hans kompisar för det första inte var särskilt förtjusta i nubbe och framförallt så sjöng dom inte snapsvisor!! Jag hade kvar en massa såna där småflaskor från midsommar och påsk och dessutom en flaska hallandsfläder( liten iof) . Allt tog slut!! Och sjöng gjorde dom utan problem, mamma hade ju sånghäften i allsin dar. Jag tog tonen till första och sen klarade dom sig själva. Man måste ju lära ungdomarna lite traditioner också;-) kan tillägga att ingen blev särskilt full, bara glada i lagom dos. | |