Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 18 961 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-12-26 14:12 | |
![]() | vad spelar det för roll liksom,han är oförarglig,töntig och hans försök att vara rolig misslyckas det är det som är pinsamt,det är inte helt enkelt att va rolig,fattade inte att det var rix morgonzo som menades,det snurrar jämt i bilen och min namne är rätt kul ibland iaf,värre var när Roger vaxade anus i direksändnig,det är så uppenbart att dom inte har talang nog att vara roliga så då blir det mycket kuk fitta och liknande.men för dom som störs av progamet är det bara att ta en annan kanal.av alla dom kristna jag känner så skulle ingen vilja förbjuda morgonzo det är bara något som icke kristna fått för sig en än gång fördommar | |
| Minta | 2013-12-26 14:18 | |
![]() | Ja dålig/töntig humor finns det gott om tyvärr, men man får byta kanal. Då får de inte så många lyssnare/tittare. Jag undrar varför vi inte har bättre tv-program när det är så mycket reklam. Man borde ju ha råd tycker man. | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-26 16:20 | |
![]() | Jag vill ÄN EN GGN. Poängtera att jag tydligen råkar vara en Fristående Egentänkande Person som person, Och inget annat..! Och min öppnade tråd gällande reklam för radiosnuskgubbe? Handlar inte enbart om Gert.F borde väl de flesta ha förstått som läst igenom vad jag tidigare skrivit här på tråden? Och mina åsikter och uppfattning om det som sker och uppstår i livet är såklart mitt eget personliga bedömmande,känsla och egna uppfattning och dess åsikt! Jag har alltid varit en observant person som ser vad som sker kring mig. och jag reagerar på saker och ting som inte känns varken trovärdiga,seriösa eller givande känslomässigt fysiskt eller psykiskt.och då.. varken på kort eller lång sikt! | |
| drifting - Ej medlem längre | 2013-12-26 16:24 | |
![]() | Försöker du övertyga andra eller dej själv? | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-26 16:25 | |
![]() | Jag försöker inte övertyga någon! Utan jag vill iaf. säga min åsikt och uppfattning om vad jag känner och anser! Och såklart alltid intressant att höra andras åsikter? Därav min skapade tråd! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-12-26 16:31 | |
![]() | viste inte du menade morgonzoo det är väl inte så farligt med det programmet ganska harmlöst och småtöntigt | |
| Minta | 2013-12-26 16:50 | |
![]() | Tycker du verkligen att det är intressant att höra andras åsikt? Du blir ju upprörd hela tiden och säger att det är DIN åsikt och att min åsikt är MIN. Är inte det självklart. Vore det inte intressant att ta reda på varför du blir så upprörd över fräckisar i reklamradio? Att det har låg kvalitet är säkert sant, men du tycks vilja förbjuda det och mena att det är skadligt för barn mm. om jag förstått rätt. | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-26 17:32 | |
![]() | Ttiittii & Minta? T.ex. Rix.fm har under årens ggn. vid väldigt många tillfällen gjorts sig hörd med andra och mer än osmakliga förteelser..Gert.F har vart den mest osmaklige som person i hela programmet då de begav sig med han som programledare? Och Gert.F är inte den enda som gjorts sig hörd osmakligt/& opassande i förehavanden och utlägg i direktsändning!? Så..? Såå..jävla harmlöst är inte Rix.Fm heller!? -Och det är då MIN personliga uppfattning,känsla och åsikt! Minta? Ja.. jag är väldigt intresserade av att höra andras åsikter!? Och gillar också att försvara min personliga åsikt såklart? Och visst..? Och visst känner jag upprördhet? Då iaf. jag känner det som att vissa inte alls verkar ha något som helst medfött sinne för sunt förnuft i många frågor och åsikter? Men för den skull? Så varken kan jag eller förväntar mig att alla ska ha samma uppfattning och åsikt som mig!? Men vill iaf. säga mitt ord om det hela! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-12-26 17:36 | |
![]() | ta det inte så hårt Diamond,det är bara att byta kanal,det fins några att välja på lovar att ingen tar skada av lite morgonzoo | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-26 17:45 | |
![]() | ttiittii? Visst..? de är bara att byta kanal! Men..? om t.ex. sådana osmakliga program ploppar upp då och då i t.ex. vissa radiokanaler? -Så blir ju inte poängen med det hela löst ändå så att säga? Det blir ju inga program som elimineras bara för att nån byter kanal? Min åsikt är--->Jag snackar ju om att den typ av sändningar och inslag i programmen inte skulle få sändas på bästa sändningstid iaf.? | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-12-26 17:51 | |
![]() | Jag har iof aldrig slagit på skiten. Men jag kollade länken som le-lou lade ut. . Fy fan vilken barnslig idiot. Och den andre finnige, fnittrige killen bredvid ...wow. Hoppas att inslaget inte lämnar några spår i etern. Vilket kvinnoförakt!! | |
| Karskoye | 2013-12-26 17:51 | |
![]() | Ni svenskar är så känsliga. Jag brukar lyssna på www.radiocity.fi/ och www.radiorock.fi/#/ och där skojas det vilt om negrer, ryssar zigenare, bögar, kvinnor, män, sexleksaker, svenskar, presidenten. Och ingen klagar. Ni borde sitta i ett rum med väggar av vadd och möbler gjorda av marsipan:) Obs det sista var ett skämt, ta inte illa upp. | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-26 17:56 | |
![]() | Karskoye? Känsliga??? det handlar inte om att vara känslig??? Det handlar om att det verkar finnas underutvecklade och intelligensbefriade personer som får tillåtelse att jobba och föra sitt både perversa och könsnedlåtande budskap rätt ut i etern???både inom TV? Så också Radio... | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-26 17:59 | |
![]() | Och glömde då tillägga att just den typ av budskap kan väl knappast vara nåt som höjer livsglädjen och får en att tycka wow??? Men..? Tydligen verkar just den typ av såkallad underhållning gå hem hos endel??? Och jag kan då bara undra hur dess människor är funtade? | |
| Frasse2 - Ej medlem längre | 2013-12-26 18:18 | |
![]() | Hahaha Karskoye..Jarmo goes female...Jäfla Svenne!! | |
| Salka1 | 2013-12-26 18:36 | |
![]() | Har inte den där radiosnuskgubben fått tillräckligt med reklam nu? | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-26 19:02 | |
![]() | Salka1 ? Du verkar se det som att personen ifråga fått bra reklam med tanke på hur du utformat din mening? Jag anser att om man tycker nåt är eller känns fel? oavsett om det handlar om en person,händelse eller sak? Så är det viktigt att tala om vad saken,personen eller händelsen handlar om? Annars vet ju inte motsvarande person/personer vad man syftar på? -Och om sedan personer som tilldelas upplysningar,information om händleser etc. anser det som nån slags GOD och BRA reklam för något egentligen negativt? Så är de ju helt upp till person om hur man vill se på saken som sådan? För det är ju ganska svårt att ta upp olika samtalsämnen om man inte kan säga vad det handlar om? Den Goda reklamen jag personligen kan se i det hela ang. samtalsämnen i det stora hela när det gäller allt som inte anses okej?Är ju att händelsen eller personen/personer ifråga i slutsvängen får den Dåliga reklamen för saken som sådan iom. den framkommande negativa Goda Reklamen? | |
| sunebrune | 2013-12-26 19:03 | |
![]() | xDiamondx Jag har läst några av dina inlägg och tycker nog att du kastar sten i glashus då du kallar Fylking intelligensbefriad och underutvecklad. Du kanske kunde lära dig skriva begripligt istället för att klaga på hur andra uttrycker sig. Speciellt då dessa faktiskt försörjer sig på det. | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-26 19:10 | |
![]() | sunebrune? Tyck vad DU vill? men inte är man särskillt intelligent om man tycker sig vilja gå ut med vulgära underbälteshistorier på bästa sändningstid? Om inte den mannen tyckte sig kunna försörja sig med nåt mer intelligent på dessa sändningstider istället? Så kan jag inte göra nåt åt detta? Annat än beklaga att han gjorde detta!? | |
| sunebrune | 2013-12-26 19:16 | |
![]() | xDiamondx Ja klart jag tycker vad jag vill. Inte fan behöver jag tillstånd av dig för det, eller? På vilket sätt blir man mindre intelligent av att berätta fräckisar på bästa sändningstid? Han har väl betalt för just detta. Jo du kan ge fan i att beklaga att han "inte tyckte sig kunna försörja sig med nåt mer intelligent på dessa sändningstider?". Du vräker ju ur dig betydligt mer dynga här än vad Fylking gör i radio. | |