Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 845 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Incidental - Ej medlem längre | 2014-01-15 16:45 | |
![]() | Haha, Primalskrik, alla kommer att sitta fastnaglade vid startsidan för att syn på äckelmannen. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2014-01-15 16:46 | |
![]() | *få | |
| le-lou | 2014-01-15 17:28 | |
![]() | ta bört era kort om ni int vill bli raggade på? Man får inget ragg alls utan kort. Problem löst | |
| fulsnack | 2014-01-15 17:49 | |
![]() | Hur ställer ni er till raggmunkar...? | |
| Gunilla _ | 2014-01-15 18:05 | |
![]() | Raggsockor..? | |
| fulsnack | 2014-01-15 18:23 | |
![]() | Ja, och ragdolls som reser ragg? Och så vidare. | |
| Gunilla _ | 2014-01-15 18:43 | |
![]() | Mojäng; "FÖR VI ÄR INTE INTRESSERADE OCH OM VI ÄR DET KAN VI NOG PÅ ETT FINT OCH FÖRSYNT SÄTT VISA DET FÖRST." - om man inte är plump eller otrevlig så är det väl inga problem att man visar någon form av intresse? Fö blir ju du som raggar om du på ett "fint och försynt sätt" visar det först ;) | |
| wildman | 2014-01-15 19:18 | |
![]() | Haha +1 där på Gunilla :) | |
| jonfre | 2014-01-15 19:51 | |
![]() | Ser inte problemet faktiskt! Är det inte bara att ge en liten fin vink om att man inte är intresserad?:) Fast å andra sidan så är man ju inte direkt någon superpudding som blir bombad med erbjudanden... Då hade det kanske vart jobbigt! Ragg å hej!! :) | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2014-01-15 19:54 | |
![]() | Du är söt. | |
| Mazzzarin - Ej medlem längre | 2014-01-15 19:58 | |
![]() | hur i all världen hinner man med att ragga, jag har fullt sjå hinna lägga inom tidsgränsen | |
| Mazzzarin - Ej medlem längre | 2014-01-15 19:59 | |
![]() | förresten hade jag nog blivit lite smickrad.... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-01-15 21:45 | |
![]() | Tjejer som har "sexiga" profilbilder och som i parti och minut skriver i forumet att de vill mysa, hångla osv - visst blir det lite löjligt när de beklagar sig över alla inviter. Men det här att varje sund tjej borde ta flörtade som en komplimang, det köper jag inte. Särskilt inte när man spelar på appen, det känns på något märkligt sätt intimare att spela på telefonen än på datorn. Jag tycker det är trevligt med några vänliga fraser som påminner en om att det är en verklig person man spelar mot, men på samma sätt känns det faktiskt (starkt uttryckt) som ett övergrepp när någon börjar fråga hur jag ser ut mer och om jag tränar osv. Det är helt oskyldiga frågor men de röjer en avsikt som jag inte har accepterat och det känns obehagligt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-01-15 21:48 | |
![]() | Såvida inte jag varit med och byggt upp en stämning med någon. Det kan förstås ske även på betapet, gissar jag. Ömsesidighet är nyckeln som i all kommunikation. | |
| roja c panda - Ej medlem längre | 2014-01-15 22:20 | |
![]() | Ni får ta era problem till tv. www.youtube.com/watc...vX tG8daPZ8 | |
| akryl82 | 2014-01-15 22:21 | |
![]() | Jag har dock läst på en profil där personen (hon) själv skrivit att hon är här för att hitta en partner, så alla är nog inte här för att spela jämt. Sen kan jag nog tänka mig att det som många uttrycker frustration över är just det faktum att många män upplevs tänka med det lilla huvudet först och visar sig intresserade på "fel" sätt - ett sätt som upplevs som skrämmande/desperat/framf usigt/galet/psykopatiskt. .. o.s.v. Ett oskyldigt mail med ett artigt innehåll där en antydan till intresse finns kan ju knappast vara det som får folk att gå i taket? Ge fan i inkorgen och hoppa in i spelrummen istället, ni som är rädda för uppmärksamhet? ;) Ta bort profilbilden först, är ett hett tips. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-01-15 22:34 | |
![]() | Jag pratar inte om mail alls utan om chatt under pågående spel. Den är lite svårare att ignorera och frågan är: skall man verkligen behöva ignorera för att slippa betraktas som att man ger sitt samtycke? Segt. | |
| apbur | 2014-01-15 22:36 | |
![]() | Och glöm inte att ta bort din profilbild, Sylvia. man ser ju för jösse namn att du är en kvinna! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-01-15 22:37 | |
![]() | Heltäckande slöja är ju ett alternativ annars. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2014-01-15 22:46 | |
![]() | Intressant, undrar om ett profilfoto med burka skulle erkännas? | |