Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 19 474 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
lennartspex - Ej medlem längre | 2015-05-01 08:28 | |
![]() | Undrar om S kommer under 20 procent denna mandatperiod. Det hade varit magiskt. | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2015-05-01 08:40 | |
![]() | Det kan bli svårt nu när både M och Kd tänker byta inriktning på sin politik och bli invandrarfientliga. För det är väl den logiska följden av att man siktar in sig på att ta SD:s väljare? | |
lennartspex - Ej medlem längre | 2015-05-01 08:47 | |
![]() | Jag tror inte de sktar in sig på sd's väljare, jag tror dessa partier länge varit kritiska mot invandring. På sistone har problemen med eU migranter blivit för stora. S valsvek och diffusa framtoning ligger bakom bristen på förtroende. | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2015-05-01 08:53 | |
![]() | ha, Förut siktade de in sig på S och började kalla sig för arbetarparti. Hur mycket skit suger du i dig med ryggmärgen? | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2015-05-01 08:56 | |
![]() | Det är bara några månader sedan Reinfeldt sa att vi ska öppna våra hjärtan. Är det länge sedan enligt dig? | |
janne121212 | 2015-05-01 09:03 | |
![]() | Vilken underbar retorik Nora "bli invandringsfientliga", när dom bara funderar på att göra det som alla andra demokratiska länder i Europa gör, nämligen ser över sin invandringspolitik. Du gör dig bara löjlig. Du kanske har vaknat på fel sida idag när du sett senaste opinionsundersökningen, ingen kul läsning för er som ska ut och demonstrera mot... ja vadå? Ni har ju det yttersta ansvaret för politiken som bedrivs i detta landet, så det är väl er själva ni ska demonstrera mot. Man kanske skulle gå med i tåget. Lycka till i ert manifesterande! | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2015-05-01 09:09 | |
![]() | phmp. En lag mot människohandel? Det finns ju redan? Ett sånt uttalande kan man inte tolka på annat sätt än att de friar till SD-väljare. | |
janne121212 | 2015-05-01 09:17 | |
![]() | En av dina partikamrater sosseministern Åsa Regnér gillade också förslaget, vad säger det då om S? F ö så är över 70% av svenska folket positiva till förslaget, usch vilket främlingsfientligt land vi lever i Nora. | |
ingson | 2015-05-01 09:29 | |
![]() | Men vad är nytt i förslaget och vad innebär det rent praktiskt? | |
Bisonbox | 2015-05-01 09:36 | |
![]() | 1212 Har du missat nåt? Har sossarna majoritet i riksdagen? Har s+mp majoritet? Har s+mp+v majoritet? Vad är underligt över att man vill få mer stöd för den politik man vill driva och inte har full frihet att driva? | |
carlmartin - Ej medlem längre | 2015-05-01 09:40 | |
![]() | "Det kan bli svårt nu när både M och Kd tänker byta inriktning på sin politik och bli invandrarfientliga. För det är väl den logiska följden av att man siktar in sig på att ta SD:s väljare?" Menar du att om man har röstat på sd, så är man besmittad, och om man senare väljer att rösta på ett annat parti, så tar man med sig sjukdomen till det nya partiet? | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2015-05-01 09:43 | |
![]() | carlmartin. SD är ett enfrågeparti. | |
Bisonbox | 2015-05-01 09:45 | |
![]() | Undrar vad Fredrik tycker om detta oblyga rena röstfiske, förslaget är helt meningslöst. Alla sunda människor är emot att man utnyttjar människor i nöd, så antagligen litar inte 30% på det syfte som anges. All heder åt Fredrik han måste ha insett att han skulle förlora valet på "öppna våra hjärtan". | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2015-05-01 09:47 | |
![]() | janne. Janne. Jag hade inte läst det och jag har inte heller hört att S gått ut med ett sånt förslag. Lägger S ett sånt förslag så är det givetvis lika korkat. | |
janne121212 | 2015-05-01 09:47 | |
![]() | Bison Om man vill driva nån politik får man väl se till att ha någon. | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2015-05-01 09:48 | |
![]() | Jag gillade också Fredrik när han sa att Sverige är stort. | |
carlmartin - Ej medlem längre | 2015-05-01 09:51 | |
![]() | Till stor del, ja - men sd har trots det inte patent på frågan. Sds framgång visar hur viktig frågan är för många - då är det viktigt att de andra partierna försöker adressera den. Om man låter sd vara det enda partiet som vill strama åt på dessa områden - då får man leva med att dessa fortsätter att växa. Och det är väl ok - politik bör handla om vad folk tycker - i demokratins namn. | |
carlmartin - Ej medlem längre | 2015-05-01 09:53 | |
![]() | "Jag gillade också Fredrik när han sa att Sverige är stort." Jag tyckte att det var ett ovanligt dumt uttalande. Grönland är stort. | |
Bisonbox | 2015-05-01 09:59 | |
![]() | Har man röstat på ett enfrågeparti som SD så har man värderingar som inte överensstämmer med övriga partiers partiprogram. M öppnar nu upp så att det finns två alternativ, sjukdomen sprider sig. | |
janne121212 | 2015-05-01 10:03 | |
![]() | Vilken inskränkthet bison. Precis som om man röstar på V har man värderingar som också kan vara rätt unkna. Alltså vill inte S ta emot väljare härifrån eller? | |