Spelrum
Giraffen | 25 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 40 |
Mobilspel
Pågående | 19 442 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
totravel - Ej medlem längre | 2015-07-22 08:26 | |
![]() | Micro, Jag förstår att du i alla lägen måste försvara SD för att din självbild ska bevaras intakt. | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2015-07-22 08:34 | |
![]() | micro. I den bästa av världar ska naturligtvis våra företrädare vara föredömen. Ledare som är skadliga och har tokiga åsikter väljer man bort. Man försvarar dem inte genom att påtala att det finns minsann andra som också är tokiga. Du verkar inte tycka att det är konstigt med ledare som tycker att det är ok att föra något som liknar krig mot sitt eget folk? Nej. det jämför du med att någon kört full osv. Tex. Bränna våra svenska muslimer inne i moskén. (Vem ska utföra det. Polisen?) Uppmana gemene man att ta till våld och mörda människor. Avrätta Zlatan Uppmuntra invånarna att skjuta idioter i FI och skicka ut dem ur landet Starta jaktsäsong på muslimer. (vilken årstid skulle det passa bäst?) | |
le-lou | 2015-07-22 08:44 | |
![]() | Sverigedemokrater mer kriminella än invandrare.. www.aftonbladet.se/k...00 42384.ab | |
micro113 | 2015-07-22 11:13 | |
![]() | totravel Min självbild har ingenting att göra med SD och jag "försvarar" dem inte - jag konstaterar att bilden av SD överdrivs in absurdum. Nora1 Man har ingen trovärdighet när man ställer ett krav på en men inte samma krav på övriga. le-lou Som jag just konstaterade är samtliga partier i högre grad kriminellt belastade (har/har haft företrädare som är kriminella) än övriga befolkningen. Givet förekomsten i samtliga partier är nog jämförelsen med invandrare sann för samtliga partier faktiskt .. I synnerhet om vi dristar oss till att gå tillbaka 25-30 år i tiden för övriga partier också. | |
PetLin2 | 2015-07-22 11:45 | |
![]() | Eftersom denna tråd sårat ur något tänkte jag avsluta mitt deltagande med att konstatera att Roth har nog med all tyngd och erfarenhet under livet både som offer och i modern tid som en person som hjälper vilsna nassarna på rätt spår helt rätt i att vara orolig. Det bästa en sann sverigevän bör göra nästa val är att rösta på ett sverigevänligt alternativ och således inte rösta på sd | |
PetLin2 | 2015-07-22 11:45 | |
![]() | Spårat ur | |
micro113 | 2015-07-22 11:46 | |
![]() | Vill man hävda att det är olika gudar så påstår man endera att Abraham pratade med flera gudar, eller att Abraham har ljugit ... Abraham är stamfader till judendomen, kristendomen och islam. | |
micro113 | 2015-07-22 11:47 | |
![]() | Fel tråd :) | |
Måns_E | 2015-07-22 12:44 | |
![]() | Ja just det, tråden handlade ju inte om hur oskyldiga och fromma SD är, så du har varit i fel tråd länge Micro. | |
micro113 | 2015-07-22 13:22 | |
![]() | Måns Till skillnad från dina barnsliga påhopp så hör reflektioner kring SD till tråden .. eftersom det är just SD som diskuteras i artikeln som det länkas till. Reflektioner kring den framställningen ligger alltså inom trådens ämne - även om det (på TS begäran faktiskt) gjordes utsvävningar från det. Ditt komplexfyllda sandelådekastande hör däremot inte hemma vare sig i denna tråd eller någon annan tråd. | |
Måns_E | 2015-07-22 13:26 | |
![]() | Snark | |
Bitte - Administratör | 2015-07-22 13:43 | |
![]() | Bra sammanfattning med ordet snark..för det är så man blir på tjafset och efter som TS anser att tråden spårat utifrån ursprungs tanken så låser jag även denna. Sedan bör några funder på sitt sätt att "debattera " Bitte | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10