Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 663 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pms | 2010-01-15 21:14 | |
![]() | willy=charmig och rolig. Gillar hans humor och hoppas han blir kvar. Willy dansare=nej knappast!! :0) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-01-15 22:41 | |
![]() | hej då kylskåpet! fotboll är för män. | |
| -Butterfly- - Ej medlem längre | 2010-01-15 22:43 | |
![]() | fel ramsay....det totalt ointresserade och lattjande kylskåpet blev ju kvar tyvärr... :) | |
| Ässät | 2010-01-15 22:49 | |
![]() | ramsay, där tycker jag att du har fel.. tjejer ska kunna utöva vilken sport som helst utan att få gliringar. Jag tyckte att Viktoria var enormt duktig som ens kunde ta sig fram i högklackat, en eloge att hon ställde upp överhuvudtaget. | |
| -Butterfly- - Ej medlem längre | 2010-01-15 22:58 | |
![]() | Håller med Ässät! | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2010-01-15 23:39 | |
![]() | Håller också med ässät. Trist uttalande att tjejer inte ska spela fotboll! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-01-16 12:11 | |
![]() | visst får dom spela fotboll hur mkr dom vill så länge jag slipper titta. väldigt tydligt hur det påverkar kroppen på ett onaturligt sätt för en kvinna bara. | |
| arramis | 2010-01-16 13:14 | |
![]() | Rahbi skulle åkt ut, han brukar ju inte allvar med dansen, tror han kan vinna med sin "charm" och hoppas väl på tonårsficors röster. | |
| magnusito | 2010-01-16 13:18 | |
![]() | Är Rabi charmig. Tillåt mig protestera. Han kan ju inte uttrycka sig varken verbalt eller kroppsligt. Totalt charmlös. Som en enda stor stubbe. | |
| _Tezza_ | 2010-01-16 13:29 | |
![]() | Magnusito .... Jag kunde inte sagt det bättre själv. Exakt vad han påminner om, en stubbe! | |
| run-marie | 2010-01-16 14:15 | |
![]() | Håller absolut med senaste 2 inläggen, sjunga kunde han inte heller isf endast MJ-låtar. Han larvar sig hela tiden, stackars hans dans-partner. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-01-16 14:18 | |
![]() | min dotter röstade på honom och tycker att han är så där uuurgullig som han på:as som. hon är 8 år, det är nog hans målgrupp och en ganska köpkraftig sådan these days:) | |
| -Butterfly- - Ej medlem längre | 2010-01-16 14:52 | |
![]() | Det var precis det jag menade med mitt inlägg... "det totalt ointresserade och lattjande kylskåpet blev ju kvar tyvärr..." | |
| Araknoidea | 2010-01-16 15:27 | |
![]() | ramsay "väldigt tydligt hur det påverkar kroppen på ett onaturligt sätt för en kvinna bara. " Du har inte lust att vidareutveckla detta påstående? =) Jag gillar inte Sauk men det är för att jag har jobbat med honom och han är ett svin :) hoppas att han inte har beta | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-01-16 15:56 | |
![]() | nja, vad ska jag utveckla. på vilket sätt jag tycker att victorias kantiga fotbollsrörelser är okvinnligare än sauks partner malins otroligt snygga och kvinnliga dansstil? victoria är säkert nöjd med sig själv som hon är hsh. | |
| Araknoidea | 2010-01-16 16:02 | |
![]() | Ramsay Fast det var inte riktigt så du uttryckte dig, du syftade inte på hennes rörelser utan på att hennes kropp var kvinnligt onaturlig eller missförstår jag dig? Naturligt är väl att kroppar ser olika ut eller? | |
| Araknoidea | 2010-01-16 16:06 | |
![]() | Ramsay Dessutom är det väl mer naturligt att en dansare har mer dansant kropp än en fotbollsspelare. Tror inte att någon av dansarna skulle kunna göra mer "fotbollsnaturliga" rörelser på plan som Victoria. Hihi | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-01-16 16:07 | |
![]() | kvinnligt onaturlig? jag vet inte om du förstår eller missförstår mig, inte heller riktigt vad du egentligen undrar över. visst är väl alla kroppar olika. om man vill utveckla sin kvinnlighet kanske man bör välja att träna ex rumba istf fotboll. ingen kärnfysik direkt. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-01-16 16:09 | |
![]() | "Dessutom är det väl mer naturligt att en dansare har mer dansant kropp än en fotbollsspelare. Tror inte att någon av dansarna skulle kunna göra mer "fotbollsnaturliga&q uot; rörelser på plan som Victoria." nej, just det. | |
| Araknoidea | 2010-01-16 16:12 | |
![]() | Ramsay Hahaha men det är just det jag menar. Vad är kvinnligt? Gick själv från dans till styrketräning inte känner jag mig mindre kvinnlig för det. Har fortfarande kvar mina äggstockar ;) tror jag | |