Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 20 |
Mobilspel
| Pågående | 19 596 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Venatici | 2009-03-07 18:04 | |
![]() | Papadee i Åhlenshuset i somras. Han försökte inte synas och syntes därför mer... | |
| Maja G | 2009-03-07 18:04 | |
![]() | Glömde ju Bert Karlsson, som jag och min familj tillbringade 8 timmar med på Axamo flygplats. Resan till Kanarieöarna var mycket försenat så vi satt och småpratade och drack öl ihop.. Har faktiskt bildbevis om det är någon mot förmodan skulle vara intresserad:) Vet inte om det är så mycket att skryta om... | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-03-07 18:05 | |
![]() | Snackat me Patrik Sjöberg på En spårvagn på väg till skolan Ravelli haha alltid prisutdelare på fotbollsavslutningen näre man var ung Christian Bäckman och Kristian Huselius var me på våran träning en gång alldrig har Vallhamra Ishall i Partille vart så fullproppad på en träning var många år sen nu när båda fortfarande spelade i Frölunda. Christian Bäckman är ju Alingsåsare som jag är me så alla ahr väl träffat han här . dom flesta Hammarbyspelarna i fotboll och Handboll Handbollens Målvakt Micke Åström är en grymt trevlig människa Bajens kung är han. jag kommer inte på mer nu | |
| LittleAnnie | 2009-03-07 18:11 | |
![]() | Har träffat Björn Skifs på Vivo, han lät mig gå före i kön. Trevlig kille!!! =) | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-03-07 18:12 | |
![]() | Hans Rosenfeldt har jag set triktigt sliten ut tidigt på väg in genom spårvagnsdörrarna jag och mamma såg Carl kjellgren sova på ett tåg precis framför oss han spelar trummisen i Colin Nutleys film Black Jack | |
| Quelle | 2009-03-07 18:14 | |
![]() | Jag träffade Jan Johansen med fru(?) på vivo för ett antal år sen... Verkade vara som vilka svenssons som helst :) | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-07 18:15 | |
![]() | Tyckte nog han om dig med, Quelle..:) | |
| Quelle | 2009-03-07 18:16 | |
![]() | haha kanin... jag var ju liten, så förmodligen ja ;) | |
| DennisPlz | 2009-03-07 18:23 | |
![]() | Träffade Papa Dee på polishuset för ett tag sen med blodstänk på kläderna efter att ha "pratat" med flickvännen. Trevlig kille i övrigt. | |
| Ässät | 2009-03-07 18:33 | |
![]() | När jag jobbade i kiosk så handlade Roland Jansson (han som spelade Gösta i Sällskapsresan) han va lika sur då som i filmen haha. Sen har även Håkan Hemlin handlat av mig. När jag åkte tåg som mest så träffade jag på en del kändisar. På en o samma resa träffade jag på Jan Johansen i sällskap med Christer Björkman, dom satt två säten snett framför mig, Pontus Enhörning såg jag på en perrong och när jag skulle kliva av tåget vid ändstationen så klev även Stefan Sundström av med fru o barn :) | |
| Mercedes | 2009-03-07 18:35 | |
![]() | Jag mötte Lasse Eriksson på ett övergångsställe här i Vasa och slog honom på axeln och hejade. Han vände sej om och såg ganska förskräckt ut men hejade tillbaka! | |
| s-sandrrra | 2009-03-07 18:36 | |
![]() | ja har typ gått in i sören andersson (??) han bert/ssuneböckerna inne i IKEA :D lite coolt tkr jag =} osen har ja fått en autograf av tony rickardsson. | |
| -Robson - Ej medlem längre | 2009-03-07 18:37 | |
![]() | Björn Borg i omklädningsrummet i Sundbybergs rackethall. Han var fåordig, men trevlig och korrekt. | |
| Maja G | 2009-03-07 18:37 | |
![]() | LittleAnnie: Åh, vad avundsjuk jag blir..Tänk att få stå i samma kö som Björn! | |
| s-sandrrra | 2009-03-07 18:39 | |
![]() | osen har man ju träffat Carl Jan massa gånger :) hah | |
| Ässät | 2009-03-07 18:43 | |
![]() | När ja va ung o spelade fotboll så kom IFK Göteborg för att spela mot vårt A-lag. När det va autografskrivning så ställde ja mig på en väska för att komma högre upp.. det visade sig att det va Glenn Hyséns väska. Jag hade inget papper så han fick skriva på armen :). Jag har även träffat Vargtass..han i Macahan..han hade kommit ut med en skiva och var i min lilla stad i en skivaffär o där fick jag hans autograf :). När jag var i gamla stan i Stockholm så höll jag på att springa på Elisabeth Tarras-Wahlberg o sen gick vi in i Christina Schollins butik..trodde ju aldrig att hon skulle jobba själv den dan så vi blev paffa att hon stod bakom disken *s*.. hon såg väldigt gammal ut men väldigt artig o trevlig :) | |
| alexon | 2009-03-07 18:47 | |
![]() | galenskaparnas egne claes eriksson höll upp spårvagnsdörren för mig för ett par månader sen. | |
| lillebo | 2009-03-07 18:53 | |
![]() | Jag har fått en kram av Keith Flint. Känner deras producent Neil Mac Lellan mycket väl | |
| Maja G | 2009-03-07 19:02 | |
![]() | Ässät: Vargtass fick jag också en autograf av, men det var så länge sedan så jag hade glömt det... Paul Paljett också för den delen ( men honom känner nog ni yngre inte igen va?) | |
| Quelle | 2009-03-07 19:04 | |
![]() | haha Paul Paljett ja... Han var med i melodifestivalen... typ 1987... hehe | |