Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 465 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maad Max | 2009-05-04 05:14 | |
![]() | Förnamn = Emanuel Efternamn = Ronai Hemstad = Brunnsparken, Göteborg Ålder = 58 Yrke = Busschaffis Intressen = Städning och gymning Har ett barn på 3 år Hårfärg = Vit Ögonfärg = Blå Musiksmak = Trance Favoritartist = Jurassic 5 | |
| kilgast | 2009-05-04 06:45 | |
![]() | Förnamn = Alexandra Efternamn = Westberg Hemstad = Gullmarsplan, stockholm Ålder = 52 Yrke = Militär Intressen = när nåt går fel Har fyra barn. Hårfärg = Ljusblå Ögonfärg = Vit Musiksmak = hårdrock Favoritartist = Beyonce | |
| svajkvinnan - Ej medlem längre | 2009-05-04 07:31 | |
![]() | Förnamn = Josephine Efternamn = Richter Hemstad = Jönköping Ålder = 50 Yrke = Securitasvakt Intressen = Kolla på tv Jag har 20 barn. Hårfärg = vit Ögonfärg = svartgrå Musiksmak = Jazz,blues Favoritartist =Hatebreed | |
| vinterresa - Ej medlem längre | 2009-05-04 14:10 | |
![]() | Susanna Lundin från Stockholm. Jag är död och verkade som politiker. Spelade golf. Hade inga barn. Hade rött hår och gråa ögon. Gillade Barbra Streisand. | |
| berserk82 | 2009-05-06 19:14 | |
![]() | Förnamn = Hilma Efternamn = Sträng Hemstad = Trollhättan Ålder = 64 Yrke = psykotisk kapten Intressen = tugga på garn Jag har fyra barn Hårfärg = svarta Ögonfärg = blå Musiksmak = jazz Favoritartist = eva cassidy | |