Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 19 596 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Blompojken | 2008-04-07 00:23 | |
![]() | egoism, pennalism och nonchalans är riktigt bra grejer! | |
| skitlångatår - Ej medlem längre | 2008-04-07 00:32 | |
![]() | Lökringar, ölkagge och spritlukt. | |
| snurpisen | 2008-04-07 00:46 | |
![]() | Ögon och röst är attraherande. Likaså händer...dom ska vara kraftfulla. Killer med humor och som är snabbtänkta är alltid mysigt. Också ett mjukt sätt (trots manligheten) och att kunna använda ORD...kunna prata och förklara... | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-07 00:51 | |
![]() | jag gillar en härlig puckelrygg | |
| stonehuggery | 2008-04-07 00:57 | |
![]() | Högljudda fjärtar, mustig skitlukt på toan när man kommer in efter sin darling, ett tjugotal ihopknycklade bollar av toapapper nedaför sängen när man kommer hem efter en affärsresa, månadsgammal disk och avrakat skäggstubb i handfatet på badrummet. Det är grejer det. Då åker jävlarimej trosorna av fortare än kvickt. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-07 00:57 | |
![]() | haha.. | |
| stonehuggery | 2008-04-07 01:03 | |
![]() | go grejer! sånt gillar vi tjejer! rhymes and gore. | |
| elin114 | 2008-04-07 01:12 | |
![]() | Hesa röster, självsäkerhet, ironi, självdistans, vackra näsor, humor och intelligens.. originellt va.. | |
| stonehuggery | 2008-04-07 01:13 | |
![]() | låter ju som mej, på pricken. ..okej, jag är kanske inte så hes, men en whiskey eller två så är ju det lätt fixat. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-04-07 02:25 | |
![]() | gjorde en sammanställning av saker som nämnts och som tål att upprepas: Bröst leende rumpan rufsig kalufs musikalisk choklad självdistans ett lugn nacken Fint hår på huvudet Kroppsföringen Lugg är nästan alltid sexigt Närvaro, intelligens, empati, humor och självdistans. Och vackra ögon nördighet gärna mörkhårig en vis charm kunna prata när jag tittar igenom den nu märker jag att den kanske lämnar en eller två saker att önska, så det är möjligt att jag återkommer med en komplettering. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-07 03:02 | |
![]() | oceanos intelligens | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-07 03:11 | |
![]() | Nej förlåt, den var dålig. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-07 03:11 | |
![]() | skärp dig... | |
| kleinp | 2008-04-07 07:25 | |
![]() | Det var ett jäkla tjat om självsäkerhet... det mest tilltalande tycker jag är när någon har en (lite) lägre uppfattning om sig själv än vad som är befogat. | |
| Cait | 2008-04-07 09:08 | |
![]() | attraktivt: att personen tar hand om sin kropp, dvs, rör på den, dansar med den, och äter nyttig mat (måste vara vegetarian annars blir jag äcklad) hållning och rörelsemönster är mycket viktigt inga droger och inget snus eller cigaretter bra sångröst och musikalitet snabbtänkthet männiokännedom och människointresse att vara öppen och kommunikativ att vara diskriminerande (tolka det rätt) breda axlar - smala höfter (den klassiska trekantssignalen till kvinnan, funkar som midje/höftmåttet omvänt) en kompatibel kroppsdoft jag gillar längd, 178 - 195 är okej vacker hudton vackert hår regelbundna ansiktsdrag att interagera bra med barn integritet och ambition klarsyn bra klädsmak och visst intresse för det, men inte överdrivet att kunna laga god mat när det gäller storlek så är grövre bättre än längre en icke porrskadad sexualitet så | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-04-07 09:14 | |
![]() | Jisses! Okej, det attraherar dig. Följdfråga uppstår: har du lyckats hitta en sådan? | |
| Cait | 2008-04-07 09:20 | |
![]() | hm, inte i en och samma kanske svårt med vegetarianbiten förstås och därtill det andra och jag vill inte vara smartast eller starkast (inte fysiskt) heller så det är svårt just det, han får inte vara för happy-go-lucky, livet för komplicerat för att inte kunnahantera svåra saker känslomässigt mod alltså | |
| Cait | 2008-04-07 09:22 | |
![]() | minst 1,9 på högskoleprovet Rubiks kub under två minuter villig att ge helkropps-massage duktig på schack kreativ glömde dem | |
| Cait | 2008-04-07 09:24 | |
![]() | jag är lite diskriminerande... | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-04-07 10:06 | |
![]() | * HALS * HATA BARN * ÄLSKA DJUr *HELRAKAD *EN MAN MED POJKÖGON OCH STORA HÄNDER * INGA TJOCKISAR * KUNNA LAGA MAT | |