Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 36 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 19 350 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tattarfinkel | 2008-04-18 16:50 | |
![]() | hur gammal var du när du kom på att du hatar ungar? :P | |
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-18 16:54 | |
![]() | tattarfinkel de borde du ha listat ut om du läst hela tråden, men nej vänta ja glömde folk läser ju inte hela tråden o säger samma idiotiska saker gång på gång. | |
| tattarfinkel | 2008-04-18 16:56 | |
![]() | jag såg hur mycke de va och pallade inte läsa igenom allt, tyckte bara det lät intresant ;) | |
| Iamx | 2008-04-18 16:57 | |
![]() | haaller med Guldlock, maanga barn är skitjobbiga och det värsta av allt är ju när deras föräldrar inte fattar att deras snorhyvlar stör andra utan just tycker att deras smaa skitungar bara är saa gulliga, hu! Man maaste inte vara särskilt bitter för att fatta att maanga föräldrar intehar naagon distans till sina barn. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-18 17:11 | |
![]() | Ironiskt att det kommer EN som håller med efter ett antal sidor.... | |
| Damage | 2008-04-18 17:11 | |
![]() | Tror det är tvärtom. Du Älskar ungar, och spyr o får kalla kårar för att du inte har några egna. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-18 17:13 | |
![]() | Du kanske är allergisk, Guldlock? Uppsök närmaste apotek...;) | |
| Iamx | 2008-04-18 17:28 | |
![]() | inga problem med barn i stort utan bara med de ouppfostrade smaa kräken, de är dock ganska maanga. Det värsta är ju när man sitter i tunnelbanaan och det kommer in en skolklass under 10 eller dagisgrupp. tycker synd om personalen som hela dagen maaste staa ut med saadan skit, jag lider ju bara i 10 min max. | |
| blast | 2008-04-18 17:29 | |
![]() | Kanske är det så som Damage skriver-att det är ett sätt att hålla barn på distans för att du ännu inte har några egna-men är det så att du står för vad du säger-då är det ju lika bra att du aldrig någonsin tänker tanken ens att skaffa barn. | |
| Stormgalen | 2008-04-18 17:34 | |
![]() | Jag har också träffat på några sådana där ungar, en gång åkte jag tåg och en unge i 6-8 års åldern sprang fram och tillbaka i vagnen hela tiden (över 1 tim), vansinnigt irriterande då jag behövde tänka efter och arbeta. Jag tänkte nästan kasta ut honom genom fönstret, men dock bara i tanken. | |
| megalomaniaa - Ej medlem längre | 2008-04-18 17:35 | |
![]() | Jag tycker faktiskt att hundar och barn är ungefär lika. Så det är lite underlig. Fast jag gillar varken hundar eller barn.. eller hästar | |
| Stormgalen | 2008-04-18 17:35 | |
![]() | Det värsta var att dennes föräldrar gav blanka fan i att han störde folk. Jag borde kastat ut dem istället. | |
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-18 17:39 | |
![]() | varför får man inte hata ungar? varför stör sig folk på att jag gör det? Jag gör dem inte illa och jag vill inte ha med dem o göra så vad är nu så jävla sura för? | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-18 17:41 | |
![]() | Hur kan man hata alla hundar eller alla ungar? Har du träffat alla? Samma som att säga "jag hatar negrer". Hata är ett starkt ord, likaväl som älska, och det ska man inte slänga sig med hit och dit. Lugna dig guldis, och mogna lite. Men framförallt så kan du inte vänta dig att alla håller med dig, speciellt när det gäller de ämnen som du startat trådar i. Att du har din åsikt är en sak, men jatt skriva som du gör till folk som inte håller med bidrar bara till bilden av dig som omogen.. | |
| R-M | 2008-04-18 17:43 | |
![]() | GL 88...man lär ju inte skapa en ny tråd i ett forum som handlar om att som du säger "hata ungar",om man nu inte vill ha en reaktion...synd att alla reagerar så starkt bara..Lilla GL vill ju bara ha uppmärksamhet.. | |
| megalomaniaa - Ej medlem längre | 2008-04-18 17:48 | |
![]() | Jag hatar inte alla hundar och inte alla barn. Jag hatar bara sånna som inte är väluppfostrade. Jag tror faktiskt att alla har blivit irriterade på barn som springer runt och skriker på bussar mm. Sen blir jag arg på barn i skolor till exempel för dom är verkligen inte snälla. Barn kan vara riktigt elaka mot varandra. Den som inte tycker det har nog lite svårt för att se sanningen. (alla barn är såklart inte så) Hundar hatar jag bland annat för att jag är allergisk mot dom och när ägarna inte bryr sig alls om att det finns folk som är det och låter hundarna springa runt utan koppel och fram till människor. Fast det är väl inte hundarnas fel ioförsig.. | |
| alfina | 2008-04-18 17:50 | |
![]() | Haha, Guldlock är väldigt bra på att provocera, det blir nästan lite skrattretande, sedan finns det alltid en uns av sanning i hennes påstående, ouppfostrade barn kan vara väldigt jobbiga, men det är ju inte deras fel och de flesta barn är både trevliga och försiktiga. Som skrivit är, vad ska bli nästa diskussion som "hon" ger sig in på? Handikappade, alkoholister, orakade män, håriga kvinnor? Väntar med spänning! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-18 17:52 | |
![]() | Tror det kommer nåt om invandrare... det måste ju vara något kontroversiellt | |
| alfina | 2008-04-18 17:53 | |
![]() | :-) | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2008-04-18 17:55 | |
![]() | Självklart kan man tycka illa om barn, vissa barn i synnerhet och barn sådär i allmänhet. Och arg kan man definitivt bli. Men att hata. Det är verkligen inget normalt missnöje man känner då, och mår man som trådskaparen, fysiskt dåligt av att vara i närheten av barn (och annat) så tyder det nog på problem som är djupare än normalt ogillande. Då börjar det likna relegrätt fobi. Och fobier går ju att bli av med, om man vill. Men vill man inte så får man försöka att undvika det man har fobi för i mesta möjliga mån, men man får ju räkna med att titt som tätt bli utsatt för det. Särskilt om det är barn det gäller. :-) | |