Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 636 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-23 16:44 | |
![]() | Jag tror personligen den debatten inte kan hållas saklig eftersom alltför många lägger in massa värderingar i att vara beroende av vad omgivningen har för förväntningar. Som om det vore något dåligt. | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-23 16:44 | |
![]() | emman, allt man gör är ju för sin partners skull, man tillhör ju sin make/maka när man ingått äktenskap. Att göra saker för sin egen skull när man lovat sig till någon annan måste betraktas som en synd. *plockar upp en sten* | |
| emman | 2008-04-23 16:51 | |
![]() | jag tror det skulle kunna gälla alla diskussioner, upa ;) | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-23 16:53 | |
![]() | det har du helt rätt i! | |
| Grymming | 2008-04-23 17:00 | |
![]() | Klart man lyssnar på sin partners önskemål. Jag började raka mig lite här och var då mitt ex önskade det. Sen har det fortsatt bara! | |
| holly81 | 2008-04-23 17:22 | |
![]() | Ingen har någonsin bet mig att raka mig.. Men däremot har jag gjort det för att jag trivs att vara hårfri vad är det för fel på det?? Fick igång tråden i alla fall ler | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-23 17:25 | |
![]() | Viva alla ?. *grymtar* | |
| Grymming | 2008-04-23 17:26 | |
![]() | det är väl ingen som sagt att det är fel att vara hårfri, holly? | |
| lisatheman | 2008-04-23 17:28 | |
![]() | äh, snick snack! att säga att man rakar sig för sin egen skull är som att säga att man sminkar sig för sin egen skull. jag rakar mig för att det är snyggt och för min sambo och omgivnings skull (och) för att det är lättare att hålla rent.. inte alls för att det (som nån sa) är skönt! och vax! är det någon som gör det för att det är så himla skönt så säg till..! | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-04-23 17:28 | |
![]() | Varför skulle det va fel att raka sig om ens partner önskar det? Man kan ju göra så mycket andra saker för sin älskade så varför inte det? Givetvis så förväntar jag mig att han skulle göra det för min skull om jag önskar det. Och det har också hänt. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-23 17:31 | |
![]() | Oceano, det är väl de som anser att de enbart rakar sig för sin egen skull som skulle gå emot sina principer om de rakade sig för att deras partner önskade det. | |
| Miss_jk | 2008-04-23 17:31 | |
![]() | lisatheman, du tror verkligen på fullaste allvar att du vet allt om alla andra. Rätta mig om jag har fel, men hur f-n kan du annars veta varför just jag rakar mig? | |
| lisatheman | 2008-04-23 17:31 | |
![]() | skönast kanske vore att inte behöva bry sig alls. ingen rakning, inget smink, ingen deo, ingen dusch, inga kläder osv.. tänker att det är lite bra att man bryr sig om hur andra ser på en.. | |
| lisatheman | 2008-04-23 17:34 | |
![]() | miss_jk: nä det tror jag inte alls det. :) skrev jag det? | |
| Miss_jk | 2008-04-23 17:37 | |
![]() | "äh, snick snack! att säga att man rakar sig för sin egen skull är som att säga att man sminkar sig för sin egen skull." Vet inte hur jag ska tolka det annars. JAG rakar mig för min egen skull. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-23 17:43 | |
![]() | Man kan faktiskt i slutändan påstå att allt vi gör enbart görs för vår egen skull. Egoismen förklarar det synsättet ganska bra. | |
| Miss_jk | 2008-04-23 17:44 | |
![]() | Sminkar jag mig för en killes skull, så är det ju i slutändan för min skull, eftersom jag vill få honom på fall så att säga. =) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-23 17:48 | |
![]() | Skönt o se folk som tror sig veta varför man gör en sak. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-23 17:50 | |
![]() | Klart man oftast rakar eller sminkar sig för sin egen skull, om man inte ska ut ragga på krogen kanske..;) Samla 100 kvinnor på ett möte så har nog 90% sminkat sig, trots att där inte finns en karl i sikte. Dessutom är det väl faktiskt ingen större skillnad på att sminka/raka sig från att man vill klä sig på ett propert och snygg sätt? | |
| beaujolais - Ej medlem längre | 2008-04-23 17:51 | |
![]() | Det behöver inte vara nån karl i närheten snälla Onda jävel - det räcker med ett annat fruntimmer. Och är det då 99 andra, så självklart är för sin egen skull = jag mår bättre av att andra tycker jag är snyggare än jag är. :) | |