Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 19 654 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Same_skit123 | 2008-05-08 02:30 | |
![]() | Och VNV's remix på In Strict Confidence låt Industrial Love är också bra, fast kanske inte så svårt då det handlar om en i grunden redan bra låt. www.youtube.com/watc...Bo 5K0ZQIEY Förresten fick jag besvarat att låten heter "Kärleken Väntar" med Kent. En svensk grupp som bör nämnas: www.myspace.com/lowe01 | |
| Jamo | 2008-05-08 10:13 | |
![]() | Kan någon svara på en fråga...tror det är rätt tråd att fråga i :) Har en Version på Apoptygma Berzersks - Burning Heretic som det står Crisp Version efter inom parantes. Nån som vet om dom bara kallat den så eller finns det nån som mixar som kallar sig Crisp? | |
| Same_skit123 | 2008-05-08 13:21 | |
![]() | Har också det albumet, men tror att det är en egen remix, precis som Ashes to Ashes (German slam version). I Ashes to ashes förstår man titeln på remixen, crisp har många betydelser men snärtig passar väl in. | |
| ExtraWhite - Ej medlem längre | 2008-05-08 17:23 | |
![]() | Kan tipsa om att Ladytron har gjort ett nytt album: Velocifero, hört en låt hittills, verkar mycket lovande :) | |
| Same_skit123 | 2008-05-08 17:41 | |
![]() | Tack för tipset. Ska lyssna in mig på den! | |
| ExtraWhite - Ej medlem längre | 2008-05-08 18:32 | |
![]() | har nu lyssnat igenom hela, kan säga att det är minst lika bra som de andra =) | |
| E_Cantona | 2008-05-09 17:48 | |
![]() | Kom ju på en grupp som har gjort några bra låtar*L* Mesh...Någon??? www.youtube.com/watc...Ze a_rPYIJg | |
| Same_skit123 | 2008-05-10 01:25 | |
![]() | Mesh är helt ok, gillar det gamla materialet bäst men den här är helt ok: www.youtube.com/watc...5q 3VaWENBA Jag har lyssnat igenom Ladytrons nya en gång, är dock inte lika säker på att den når upp till de andra albumen, men jag ska ge den en chans. | |
| Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-05-10 16:16 | |
![]() | Skinny Puppy för att inte glömma. | |
| E_Cantona | 2008-05-10 16:22 | |
![]() | Skinny Puppy är något av det sjukaste jag sett live men bra är dom de håller jag med dig om Solen... Vad tycker panelen om Yazoos reunion, ska ni se dem om chansen kommer...Jag vet att jag kommer göra allt för att få den chansen allafall... Tänk att få höra Goodbye 70's, Don't go, Situation mfl live... Grymt va ordet:) | |
| Mårten | 2008-05-10 16:35 | |
![]() | Skinny Puppy <3 *torkar nostalgiska tårar* Skinny Puppy är väl nästan det enda exemplet på att bra musik även kan produceras i icke-tysktalande länder. Mina favoriter just nu är Feindflug men även Wumpscut, Grendel, Funker Vogt, Psiclon Nine med flera går periodvis varma här hemma till emmans stora förtret. rekommenderad lyssning nedan :) Feindflug: www.youtube.com/watc...re =related Grendel: www.youtube.com/watc...re =related Wumpscut: www.youtube.com/watc...Pc MJn0Wpvg Psiclon Nine: www.youtube.com/watc...Yg Zxcz64-o | |
| Mårten | 2008-05-10 16:36 | |
![]() | ok, Grendel är holländare men det räknas nästan som tysktalande | |
| Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-05-10 16:37 | |
![]() | Riktigt bra, ja. | |
| Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-05-10 16:42 | |
![]() | Funker Vogt's album "aviator", eller? | |
| Mårten | 2008-05-10 16:45 | |
![]() | Ja, Aviator är tyvärr den enda skiva jag har. Glömde förresten en mkt viktig punkt i min lista på lysande musik på youtube: Suicide Commando: www.youtube.com/watc...re =related | |
| Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-05-10 16:48 | |
![]() | Ok. Har själv inte tagit mig an att lyssna igenom det albumet, var inte RIKTIGT vad jag gillar, men men, som sagt, inte igenom lyssnat helt, så.. Ser man på, Suicide commando. | |
| Mårten | 2008-05-10 16:55 | |
![]() | >> "var inte RIKTIGT vad jag gillar" Om du säger att du inte gillade Aviator vid första lyssningen för att den var för mesig så blir jag glad :) | |
| Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-05-10 16:56 | |
![]() | Nja, det var soundet som inte var speciellt lockande på den plattan. Uppbyggnaden. Återkommer i den frågan då jag har lyssnat igenom hela någon dag. | |
| E_Cantona | 2008-05-10 17:01 | |
![]() | Mårten, du hamnade just nu på min lista över osedvanligt kloka människor, samma grupper som jag själv propagerat för:) Har du oxå lyssnat in dig på: Tamtrum...www.youtube.com /watc...YyAzD37sv4 spelar på Arvikafestivalen FYI... Tactical Sekt...www.youtube.com/wa tc..._CODkaRgRo Alien Produkt...www.youtube.com /watc...22XotZBLP8 Punto Omega....www.youtube.com/ watc...3_ZgbV0hwE :[SITD]:...www.youtube.co m/watc...iltvdv9Hko | |
| E_Cantona | 2008-05-10 17:03 | |
![]() | Aviator är ju en "mjukare" platta än de tidigare Funker Vogt...men jag gillar dem allafall:))) | |