Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 18 692 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 1335991 | 2008-05-17 01:49 | |
![]() | Jag fick ganska så bra rätt i min inledande tråd på mina tips,tyvärr får jag säja, Kanada vs Ryssland i final skrev jag, Sverige,Finland och USA slåss om bronset... Det blir Sverige-Finland,inte så illa tippat ändå... Men tycker med tanke på det lag Sverige har haft så visar spelarna att det går att spela på topp även utan sina bästa NHL-stjärnor... Kanada ex har ju BARA NHL-stjärnor.... Håller iaf en lite tumme på ryssarna, detta för att få ner Kanada på jorden :P Håller tummarna hårt för att Sverige klår Finland i bronsmatchen!!! En klart godkänd turnering av Sveriges hockeykrigare!!!! | |
| Candee | 2008-05-17 01:53 | |
![]() | O jag har ett dilemma där..jag är ju finne men vet inte vem jag ska hålla på i såna matcher..känner mig lika mycket svensk som finsk..å andra sidan blir jag nog glad vem det än e som vinner då..hehe | |
| Jättedålig | 2008-05-17 01:53 | |
![]() | Ditt tips var ju inte direkt någon högoddsare. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-05-17 02:29 | |
![]() | E solu: jag har en annan idé. Om du känner dig osäker på vad som har hänt i omvärlden så finns det något som kallas internet. Osäker på om det finns någon information där. Men det kan ju vara värt att kolla upp. | |
| Lite Onödigt - Ej medlem längre | 2008-05-17 08:04 | |
![]() | Härligt med den finalen man hade hoppats på. | |
| Snoosy | 2008-05-17 09:23 | |
![]() | Varför stod Henrik Lundqvist för :( Utan han i mål igår, så hade vi vunnit. NHL-proffs ska alltid ha förtur, vilket itne alltid är rätt. Faan.. | |
| Snoosy | 2008-05-17 09:25 | |
![]() | Ryssarna kommer krossa Kanada. Kanada var inte det bättre laget igår. Dem hade bara en jäkla tur.. | |
| Snoosy | 2008-05-17 09:27 | |
![]() | Finland spelade inte bra igår, Sverige vinner bronset. Iof så brukar ju finnarna ge allt då dem möter oss. Men tror inte det räcker! | |
| Grymming | 2008-05-17 10:14 | |
![]() | Tänk att det kan vara så liten marginal mellan Guld och en fjärdeplats. Hade Lunkan bara spelat som han brukar så hade sverige vunnit. Nu får vi möta FInland om bronset och Finland kommer göra sin bästa match under hela turneringen. Så är det alltid mot Sverige. Bara hoppas vi är ännu bättre. | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2008-05-17 10:24 | |
![]() | Kanada var bara bra då de hade sin första kedja inne. En stjärna som St Louis kom INGEN vart! | |
| Grymming | 2008-05-17 10:26 | |
![]() | Deras första kjedja är hur grym som helst. Satan vilken fart och tyngd! St Louis hade väl ingen av sina större kvällar. Men det var ingen matchbild som passade honom heller. | |
| Snoosy | 2008-05-17 10:56 | |
![]() | Grymming, hörde du Lunkan igår ?? han berättade att han inte hade tränat sen han kom från usa.. Det är konstigt att Bengan valde honom i mål, när han inte ens var tränad! | |
| Grymming | 2008-05-17 11:06 | |
![]() | Det låter väldigt skumt. Han orkarde ju bara halva matchen. Det syntes! | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2008-05-17 11:19 | |
![]() | gott, canada i final igen. mot sverige var inte bra (periodvis) men tror de skärper sig nu, känning av bättre motstånd och allvaret i att de går att rubba får dem att visa varför de är bäst. de tar fram yrkesstoltheten och vinner. :) underbart, önskar jag var där nu för att se dem ta guld på hemmaplan. | |
| Grymming | 2008-05-17 11:21 | |
![]() | Allt annat än guld är ju ett misslyckande för canada. Speciellt med det laget dom har. | |
| spfynxen | 2008-05-17 16:23 | |
![]() | Grattis till matchen. En del sitter med ett skönt smile i ansiktet. Kul, men så lätt fick ni oss inte ;O) En riktigt spännande match. Grattis ;O) krill_master | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-05-18 02:06 | |
![]() | Finland gratuleras till bronset. Söndag kväll lär det bli en attans match. | |
| Maybach | 2008-05-18 02:29 | |
![]() | Douglas Murray är min nya favorit i alla fall. Sverige behöver fler hårdingar. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-05-18 02:46 | |
![]() | Det var faktiskt en höjdpunkt i VM när Strålman fick slåss mot Kovalchuk, även om det var ganska resultatlöst. www.youtube.com/watc..._o TxmmURTw | |
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-05-18 02:48 | |
![]() | GRATTIS FINLAND! | |