Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 572 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Måns_E | 2011-02-10 21:34 | |
![]() | Vilket engagemang, och vilken matchning sen! Hatten av för Numsan och Res | |
| pichipichi - Ej medlem längre | 2011-02-10 21:45 | |
![]() | Helt fantastiskt. Vilket jobb! Tummarna och tårna upp för numsan och Resurrection. - Det enda jag ännu väntar på är bekräftelse på de två's sommarbröllop. När, hur och var? | |
| helbe267 | 2011-02-10 21:45 | |
![]() | Oj oj, vilket jobb. Cred till er. Roligt att man fick vara med i matchningen ;) | |
| numsan | 2011-02-10 21:56 | |
![]() | Hahaha, tack så mycket. Kul att ni gillart. Och pichipichi - bröllopet blir av så fort något övertalat Resurrection att han ska flytta ner till Malmö. Idag började han prata om Karlskoga. Vilken barock tanke.. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-02-10 21:57 | |
![]() | det var du som började! :) | |
| suzylucy | 2011-02-10 21:58 | |
![]() | numsan + res = sant? Eller är det bara jag som är allmänt seg? | |
| pichipichi - Ej medlem längre | 2011-02-10 22:05 | |
![]() | Karlskoga? *skrattar så jag nästan hickar* :) Sorry ;) - Det enda fina i den staden är en underbart vacker kyrka mitt i centrum. :) *viskar å tipsar* Övertalningar kanske kan bakas in lite här och där, så vi får väl se... :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-10 22:11 | |
![]() | Vilket engagemang och suveränt jobb Den som ej erkänner det är snobb I många timmar har slitits hår Så att alla en personlig matching får Kärlek som våren nu spirar och gror Om inte alla bara står och glor Den som ensam bliva kvar Får söka inom sig för svar Om varför ingen kärlek dem berika Kanske de på sina krav behöver kika Man knappt tror det man ser Numsan och Res, hatten av för er. | |
| helbe267 | 2011-02-10 22:21 | |
![]() | Och hatten av för dig Lady för rimmet :) | |
| numsan | 2011-02-10 22:26 | |
![]() | Haha, grymt LadySol! suzylucy - Jag och Res? Vad gav dig den galna idén? Res - Var det så? Jag trodde jag pratade om flytt till Malmö jag.. Som vanligt.. | |
| swempa | 2011-02-10 22:27 | |
![]() | hm tror du glömde mig men men jag får väl förbli singel då nån i jönköping som är intresserad hahaha | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-10 22:27 | |
![]() | swempa, du är ju först! | |
| numsan | 2011-02-10 22:39 | |
![]() | swempa - då har du bara läst dåligt.. du är minsann med! | |
| swempa | 2011-02-10 22:41 | |
![]() | ok sorry | |
| suzylucy | 2011-02-10 22:45 | |
![]() | Jag fattade det som att pichi menade att du och res skulle gifta er i sommar numsan? Men jag fattade nog fel isåfall! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-10 22:51 | |
![]() | suzylucy - det vore taskigt att låta dig grubbla. Vore ju förödande om det tar kraft från viktigare funderingar. :) Numsan och Res ÄR. De hör ihop. Som gjorda för varandra. Som tur är har de upptäckt det och håller ihop. Däremot blir det inget bröllop, ens cybermässigt, förrän Res förstår sitt eget bästa och lär sig utrikiska medan han packar ihop sitt bohag och flyttar ner till sin hjärtas kärlek. | |
| tipitina | 2011-02-10 22:53 | |
![]() | Oj, vilket jobb ni gjort! :) | |
| pichipichi - Ej medlem längre | 2011-02-10 22:59 | |
![]() | suzylucy Sorry om jag nu ytterligare förvirrar, men här på nätet kan man faktiskt inte vara säker på särskilt mycket. Man får ta det som det är. ;) Men ursprunget till min replik var en tråd där just de två's kommande bröllop livligt diskuterades. Jag vet inte hur länge du har varit medlem? Du kanske aldrig såg den? Och sedan blev nog den tråden raderad vad jag nu minns... Men hursomhaver, jag lever på hoppet när det gäller de två's gemensamma framtid. ;) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-10 23:06 | |
![]() | pichipichi - den tråden raderades för att den övergick till en chattråd i vilket det diskuterades lite för ingående om vissa män här på beta. ;) Men hettan mellan numsan och Res är icke desto mindre sann. :D | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-02-10 23:11 | |
![]() | haha numsan o res, har läst nu, såg bara textmängden först:) man tackar för fin dikt och fantastiskt erbjudande. alltså hämta i malmö... känner du zlatan nums? hälsa honom isf att jag förväntar mig att han hämtar upp mig vid dörren klockan 18 och att han har en flaska amarone med sig:D | |