Spelrum
Giraffen | 37 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 61 |
Mobilspel
Pågående | 19 840 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Rhotheta | 2009-11-14 11:30 | |
![]() | En smygare: Retar mig INTE på att det blir oväntat fika nu;) En bullskiva går att pressa ner;) | |
En Garde Rob - Ej medlem längre | 2009-11-14 11:32 | |
![]() | Retar mig föga på civil olydnad. :-) | |
myra64 - Ej medlem längre | 2009-11-14 11:34 | |
![]() | äh, gå och bada va?! Glöm inte ankan! ;) | |
Mouche - Administratör | 2009-11-14 11:35 | |
![]() | Moderera hårdare innebär en massa påhopp av obehaglig karaktär mot mig och andra värdar Lill-IT. Det innebär också merarbete. Vad man borde tänka på är att ingen, oavsett vad någon själv tycks tro, äger en tråd och kan styra och ställa hur som helst i den. Klanbildning av det slag som förekommit är totalt förkastligt. Det är inte meningen att några få ska göra vistelsen ledsam för andra gäster här på Betapet. Förolämpningar å det grövsta kastas fram och tillbaka mellan grupperingarna och i mitten sitter vi värdar och vet att om vi modererar så blir det ett jäkla liv och om vi inte modererar så blir det samma jäkla liv fast från "den andra sidan"! Vi har varnat ett flertal ggr om att detta ständiga tjafsande måste få ett slut och att tonen i de gigantiskt stora Trams&Tjafs-trådarna måste hållas åtminstone på en någorlunda acceptabel nivå, men detta till trots så hålls det på på det sätt som det gjorts i natt, stup i ett. Jag kan också påminna om att, visst, man kan flytta in i någon annan tråd, men den/de trådarna kommer -också- att stängas om det fortsätts bjäbbas och efter det så tillåts inga fler av det slaget. Ansvaret ligger alltså hos alla skribenter som deltar i de trådarna om de ska få finnas kvar eller ej. Mouche | |
Lill-IT | 2009-11-14 11:35 | |
![]() | Glädjer mig åt goda vänner som tar hand om mina barn när jag är sjuk <3 | |
En Garde Rob - Ej medlem längre | 2009-11-14 11:39 | |
![]() | Retar mig inte dugg på rödbetssallad. Jag nästan glädjer mig åt denna kulinariska läckerhet. | |
Mouche - Administratör | 2009-11-14 11:39 | |
![]() | Det var det där med att ta ansvar för sitt eget beteende ja... Följ ämnet i tråden. Mouche | |
Mouche - Administratör | 2009-11-14 11:40 | |
![]() | Tillägg: Men det är klart..OM man nu vill att samtliga trådar av det slaget ska stängas så för all del, fortsätt. | |
Lill-IT | 2009-11-14 11:40 | |
![]() | Smurf Mouche;-) Jag fattar att det är drygt... men efter att ha läst igenom vad som hände i tråden i går så är det ju några få som bråkar. Stäng av dem då? | |
En Garde Rob - Ej medlem längre | 2009-11-14 11:42 | |
![]() | Glädjer mig åt att jag till slut har tröttnat på detta larv. Sköt om er. | |
Bitte - Administratör | 2009-11-14 12:11 | |
![]() | Jag är glad över att ha vuxna grabbar som kan fixa det mor inte kan , just nu sotar den äldsta ur pelletsbrännaren Bitte | |
mrperfect | 2009-11-14 12:22 | |
![]() | Att man stängt reta-tråden, så blir vår värld lite positivare när vi nu bara kan glädja oss åt saker :) | |
nettan23 | 2009-11-14 15:37 | |
![]() | Va har dom? Vaffö? :O Bättre att varna medlemmar som bråkar istället, men kollektiv bestraffning funka väl oxå :) Jag e glad för att jag ska få macka från Subway snart, min förkylning är liteeee bättre, jag har fått nya avsnitt av Big bang theory YAY! | |
En Garde Rob - Ej medlem längre | 2009-11-14 15:48 | |
![]() | Glädjer mig åt Nettan, och lägger in Ettan. :-) | |
nystan1 | 2009-11-14 15:48 | |
![]() | Att grynet sover. Att vi ska gå och köpa världens goaste pizza så snart hon vaknat. Och att Henrik köpte så gott godis till mig. Blåa sura flaskor, och röda döskallar. =) Och som på given signal vaknade hon till.. =P | |
LYYN - Ej medlem längre | 2009-11-14 15:49 | |
![]() | Sexti kanelisar på spisen. Nu måste jag UT. Ut och rocka loss. :)) ZEZZZ | |
En Garde Rob - Ej medlem längre | 2009-11-14 15:50 | |
![]() | Lilla lilla nystandet, sov på min arm. :-) | |
nettan23 | 2009-11-14 15:51 | |
![]() | Detsamma, vad vore Betapet utan våran Rob :D Men betyder det alltså att vi inte har ngt gnällställe längre? Hmm det var det där med positivt tänkande, herregud man kke går och blir lycklig på köpet xD | |
En Garde Rob - Ej medlem längre | 2009-11-14 15:51 | |
![]() | Bättre en bulle i ugnen än sexti på spisen. Glädjer mig åt det. :-) | |
LYYN - Ej medlem längre | 2009-11-14 15:52 | |
![]() | :))) | |