Spelrum
Giraffen | 49 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 79 |
Mobilspel
Pågående | 20 338 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Naity_ | 2011-09-25 23:21 | |
![]() | singel :( | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-09-25 23:26 | |
![]() | Det är ju bra om man skriver något mer än bara att man är singel, annars får vi ju lotta ihop er? ;) | |
Kluddis | 2011-09-25 23:36 | |
![]() | 20 år ung (Snart iallfall), Jobbar som webdesigner, Bosatt i kalmar län, Gillar komedi och skräck, Har dålig humor, Gillar all sorts godis förutom lakris. skostorlek 44, Gillar väl att sitta vid datorn, Planerar att skaffa boende. Inga barn, Villig att lära sig tvätta (woho) Röker/Snusar inte alls. Dricker minimalt. Favoritmaten är allt som har med oxfilé att göra Gentleman i 9/10 fall (Dont ask). Lycka till | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-09-25 23:40 | |
![]() | Bra där. | |
BradPutt | 2011-09-25 23:53 | |
![]() | :D | |
Kluddis | 2011-09-26 00:00 | |
![]() | Man kanske borde lagt till att de är kvinnor man söker efter. inte män, tyvärr grabbar. | |
Majkel666 | 2011-09-26 00:08 | |
![]() | Ensam som fan | |
steffy_89 | 2011-09-26 00:17 | |
![]() | Okej får väl ta och skriva lite mer ;) Stefanie heter jag och jag är singel. ("Hej Stefanie" typ..) Jag är en riktig datanörd och spenderar mycket tid med att spela och prata med vänner på skype. Jag älskar tatueringar och har en kattbebis som heter April. Jag absolut älskar disney, samlar på filmerna och har en dineytatuering i form av loggan med slottet och citatet ~ If you can dream it, You can do it. ~ Rockig snäll tjej som är något galen och älskar att göra spontana saker. Är inte bra på att laga mat och jag hatar att tvätta och städa. Äsch nu får ni fråga saker istället! | |
Naity_ | 2011-09-26 00:37 | |
![]() | Haha hej stefanie :P. Jag är en kille född 92, gillar att umgås med vänner eller bara vara hemma och hänga på betapet.. Hade mina vänner fått reda på att jag hängde här hade dom nog skrattat åt mig och kallat mig nörd 8-), men jag är väl lite nördig.. På fritiden så går jag på teater och skådespel.. sedan sjunger jag och dansar i duschen typ ^^, grannarna har inte klagat änsålänge :D. Jag är killen som är rätt lugn och pålitlig av mig och mina kompisar brukar vända sig till mig om de har något de behöver prata om. Jag gillar att deep talka och diskutera om allt i livet. Jag gillar lite spänning i vardagen och äventyr ( vem gör inte det? ). Min favorit skådespelare är Leonardo Dicaprio, favorit mat är tacos. Sedan har jag 2 katter hemma, varav en norsk skogis som är min gulleplutt.. Haha förlåt om det blev lite osammanhängande, brainstormade lite :) | |
BradPutt | 2011-09-30 15:07 | |
![]() | Häär är jaaaaaaaaag;) Try to catch me !! | |
vooogel - Ej medlem längre | 2011-09-30 16:12 | |
![]() | Emma heter jag, 15 år gammal. Gillar att umgås med kompisar, träffa nytt folk och musik. Har inget speciellt intresse, hatar att sporta men älskar att kolla på sport, speciellt ishockey! Gillar att lyssna på andras problem och snacka om mina egna. Har 1 hund, labrador vid namn Zippo. Äter nästan ketchup till allt, förutom pannkakor ;) ÄLSKAR skräckfilmer och i stort sätt all typ av musik! :) | |
Ovovivipari - Ej medlem längre | 2011-09-30 16:21 | |
![]() | Nej, snälla, vänta! Du har en vooogel på dig! | |
vooogel - Ej medlem längre | 2011-09-30 16:32 | |
![]() | Hahaha! | |
vooogel - Ej medlem längre | 2011-09-30 16:32 | |
![]() | Juste, glömde säga att jag brukar också få höra att jag har dålig humor, eller så kallad killhumor... | |
angie_hell | 2011-10-03 23:58 | |
![]() | Okej nu gör jag ett försök i den här tråden. 24årig Uppsalabo med ganska hett temperament och stort hjärta. Läser rätt mycket om det finns tid. Gärna roliga och lite skruvade böcker( typ Erland Loe, Douglas Coupland). Gillar och gå ut men inte att dansa. Jobbar bara kvällar för jag ska kunna ta sovmorgon varje dag. Känner mig som en slarver men är nog ganska ordningsam i jämförelse med min omgivning. Har inget husdjur men 17årig fosterdotter boende hos mig till och från sen några år tillbaka. Vill inte skriva en uppsats så det får räcka sålänge :) | |
RandomChoice | 2011-10-05 00:11 | |
![]() | www.youtube.com/watc...mM BJIG63Nk Det här är så jävla rätt, och jag gav upp efter jag såg detta. Jag kom till insikt så att säga. | |
Ovovivipari - Ej medlem längre | 2011-10-05 07:14 | |
![]() | Helvete, så klockrent! | |
Anthem | 2011-10-05 22:17 | |
![]() | Jag tycker att någon borde ta på sig vingarna och pilbågen och leka Cupid snart annars får vi börja lotta ut telefonnummer :P | |
seaburg | 2011-10-05 22:24 | |
![]() | Jag har vingar men landar rätt hårt när jag försöker flyga. saknar pilar till bågen. Ska någon starta en betapetsekt utan överstepräster | |
Oscar_90 | 2011-10-07 17:40 | |
![]() | Singelliv suger.. Har bara vart det i ett par veckor, men efter ett långt förhållande känns det som månader.. Söker mig försiktigt in i detta forum och blir lite varmare inombords när man ser att man inte är ensam om att känna sig, just ensam. Finns det nån kärlek på här på beta elle :P | |