Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-22 00:50 | |
![]() | play.bigbrother.se/b...id =1608709 Varför i helvete är hon med öht om hon är så svag? Pinsamt att sitta och gå på så mot Simon som haft en hjärnblödning. | |
| Gautama | 2011-04-22 00:55 | |
![]() | Håller med Del, stackars henne som varit utbränd..., Simon har ju bara haft en hjärnblödning med tappat tal och halvsidesförlamning. Pinsam är hon!! | |
| le-lou | 2011-04-22 01:18 | |
![]() | Men hallå, blir det inte lite knasigt att sitta och betygsätta sjukdomar? kan tala om att en depression kan vara både rejäl och långvarig och väldigt allvarlig dessutom. Jag förringar inte stroke för dens skull, men jag tycker ni dömmer henne lite väl hårt nu. | |
| le-lou | 2011-04-22 01:22 | |
![]() | vi vet ju ingenting om Katarinas bakgrund heller, vem vet vad hon har varit med om? Tycker inte hon är pinsam alls, hon säger ju bara att hon inte känner för att delta i tävlingar som är för påfrestande för henne. Sen kan man tycka vad man vill om den biten, men jag förstår inte riktigt det här hatet mot henne. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-22 01:28 | |
![]() | Jag tyckte faktiskt Katerina var lite cool som vågade stå för sin sak och inte äta ihjäl sig. Hon har ju helt rätt i att hon inte är skyldig gruppen ett skit eftersom de nominerar henne varje vecka. Men det varade inte så länge för nu tycker jag hon är lika dum i huvudet som innan. | |
| Gautama | 2011-04-22 01:49 | |
![]() | Jag hatar henne inte men jag gillar henne inte nämnvärt. Hon verkar ju veta att hon har haft det värst utan att veta något om Simons bakgrund. Hon var ju väldigt säker på att Simon skulle klara av att äta på ett annat sätt än vad hon skulle göra. Hon är rätt så blåst i mina ögon och alldeles för självgod, hon är bäst i sängen och hade kunnat få alla killar där inne om hon ville. Jo tjena, i hennes dröm. | |
| Gautama | 2011-04-22 01:52 | |
![]() | Att hon vägrade vara med i uppdraget och äta skiter jag fullständigt i. Jag hade förmodligen gjort det med. Det är inte därför som jag tycker hon är jobbig. Utan det handlar om hennes uttalande. | |
| le-lou | 2011-04-22 02:01 | |
![]() | tja, simon har ju visat ganska tydligt att han klarar mycket :D. Helt ärligt - Katerina verkar skör, Simon stark. Jag tror det är det hon syftar på, och jag tror hon har helt rätt i det. | |
| le-lou | 2011-04-22 02:04 | |
![]() | sen har hon ett märkligt sätt att lägga orden ibland, håller med. Men jag tror verkligen inte att hon har nåt ont i sig, inte så utstuderat som en del här verkar se iaf.... Jag tycker faktiskt ganska synd om henne på nåt sätt (inte för att hon klär på sig offerkoftan, eller för att hon gråter för sina egna utbrott), utan för att hon känns ganska ensam. Aja. Det ger sig. | |
| lewarcher | 2011-04-22 02:10 | |
![]() | Tycker att det är lite rörande att vi t.o.m. tävlar i social inkompetens. :=) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-22 02:42 | |
![]() | Betygsätter inte sjukdomar, men det är ganska löjligt att sitta och säga så till någon som varit med om en sån sak som Simon har. Skiter i om hon äter luft eller fem tårtor, hon har ändå en jävla dubbelmoral och världsuppfattning och beteende som en fjortonåring. | |
| demoniac | 2011-04-22 08:16 | |
![]() | Ja dubbelmoral är bara förnamnet!! Först kan hon inte hjälpa till att äta för att hon fastar för hon är ju såååå kristen! Men när de inte ska äta då äter hon och festar!! Och så tycker hon att hon är så jävla bra på att sjunga men i mina öron är hon inte det! Inte så jävla bra som hon tror iaf! Nej fy fan, allt hon gör stör mig som fan!! Sen är hon verkligen inte snäll i sina kommentarer till folk! Nej, hoppas hon åker ut!!! | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-22 11:23 | |
![]() | le-lou: Ja, det är synd om henne. Hon har inte en enda vän där sen Annie gick och knappt då heller. Produktionen borde ta ut henne för det är så tydligt att hon inte mår bra men de bara övertalar henne att stanna hela tiden. | |
| giraffspan | 2011-04-22 11:23 | |
![]() | Och om hon nu är så kristen så bör man enligt mig inte välja ut EN dödssynd som det är så hemskt att bryta mot. Utan se till alla och då har hon ju verkligen syndat i huset. Att äta så mycket som flera av de andra gjorde är ju aldrig nyttigt så DET tycker jag man kan ha stort motstånd till, men inte som hon hänvisa till dödssynden frosseri. Personligen tycker jag att hon bröt mot en annan dödssynd (Högmod där fåfänga ingår) samtidigt som hon gång på gång upprepade att det var så viktigt för henne att som sann kristen inte ägna sig åt frosseri. Och ser man till de andra dödssynderna så har hon som sagt ägnat sig åt flera sådana. 1. Högmod - superbia = (storhetsvansinne, fåfänga; eller åtminstone övermod; Hybris) Det är ju i och för sig inte otroligt att hon vinner rubbet -- som jag sagt tidigare så har hon ju stora likheter med tidigare kvinnliga vinnare (Britt är undantaget) -- men hon sitter ju och säger att hon ska kicka ut alla en efter en... 2. Girighet - avaritia Det är väl alla där inne i huset då och då och det är antagligen naturligt i den situationen (och vi är väl alla det till och från) och Katerina är inget undantag. 3. Vällust - luxuria = (otukt eller begär) Är det bara sexuellt begär så kanske hon trots allt inte haft det. Vad vet jag...och jag är glad att jag slipper se. 4. Avund - invidia Se nummer 2. 5. Frosseri - gula Det lär hon ju göra på utsidan på ett sätt med tanke på att hon tidigare har sagt att hon är bortskämd och fått det hon vill och så när det gäller saker. 6. Vrede - ira = (I vissa fall även hämnd) Kommentar överflödig. 7. Lättja (likgiltighet) - accedia Och det hon ju känt och gett uttryck för flera gånger i Huset. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-04-22 11:25 | |
![]() | giraff, jag tvivlar på att ridge blivit farfar. de fem månader jag hypnotiserats och följde serien tyckes det ha förflutit ca tre dagar i glamourarnas liv:S | |
| giraffspan | 2011-04-22 11:26 | |
![]() | Vetenskap...Har du 24/7? Jag orkar inte hålla reda på vilka som har respektive inte har det av oss i tråden. Men får man där höra Big Brother övertala henne att stanna? För ser man bara på de vanliga programmen har det så vitt jag sett aldrig förekommit att man fått höra några sådana diskussioner. Bara att hon flera gånger varit på väg, men sedan ångrat sig och så. Senast efter att Rodney gett henne sina tillrättavisningar. | |
| Grymming | 2011-04-22 11:48 | |
![]() | Det är ingen som märkt att Sonia helt pllötsligt är kompis med KAterina. Det var hon inte så länge Vanessa var i huset. Så jävla falsk är hon! Det bästa är att hon sitter i bikten och säger vad hon gjort....fattar hon inte att man ser allt i kamerorna och att man då inser att hon ljuger i bikten. NEJ FYYY FAN! | |
| TantGrön | 2011-04-22 11:53 | |
![]() | Vad produktionen säger till deltagarna i bikten får vi aldrig del av. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-22 11:54 | |
![]() | giraffspan: Nej har inte 24/7. Men tror jag läste det här någonstans? Jag har alltså inte heller sett det själv, kollar också på tvn Grymming: Jag har tänkt på det. Falskt ja, men jag respekterar Sonia för att hon gick o pratade med Rodney och Madde, om en skitsak ifs, men hon vågade. Det är cuult. Sen förstår jag henne också, hellre vara med Katerina än ensam. + att det nog är lite svårt att komma ifrån Katerina. | |
| Grymming | 2011-04-22 11:59 | |
![]() | Ja...men i bikten lät det ju som att hon var så jävla hård och bestämd. men med Rodney flamsade ju hon bara bort det och ville gosa sen när hon trodde han blev sur. Jävla tönt! | |