Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 808 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Aquila1 | 2012-06-26 14:27 | |
![]() | Ja Björn | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-06-26 17:25 | |
![]() | Retar mig på avsiktligt kobenta tjejer i Doc Martens. Det kryllar av dem överallt. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-06-26 17:27 | |
![]() | Retar mig på att jag inte kan låta bli att lägga mig i ovanstående diskussion.... Jag instämmer i Sylvias åsikt att hon absolut inte behöver bli en gayikon "bara för att" hon råkar vara känd och homosexuell. Jag kan heller inte se att det står någonstans att hon inte uppskattar den hårda kamp andra gjort för att hon ska kunna leva öppet som homosexuell. Hon gör som vi andra, lever på andras slit. I vårt fall handlar det inte om homosexualitet, utan om jämställdhet, arbetsförhållanden och vad det nu kan vara. ALLA tider har haft kämpar som gjort vad de kunnat för att förbättra för dem själva och kommande generationer. Angående att hon kommer tillbaka till Sverige när hon ska bli mamma... och? Det är det väl många hemvändande svenskar som gör? Hon har bott här under hela sin uppväxt, hon har betalt skatt under den tiden hon bodde här och var verksam, hon är fortfarande svensk medborgare, hon har säkerligen alla intentioner att betala skatt när hon bor här, hon har sin släkt här. Speciellt det sista gör att jag anser det väldigt naturligt att hon vill vara här när det kommer en liten. Vad vet vi om anledningarna till att hon kommer tillbaka, men det känns ändå ganska säkert att påstå att det säkerligen inte handlar enbart om svensk mödravård. Att hon under några år valt att bo i och betala väldigt lite skatt i Monaco känns som en spott i havet jämfört med de band hon har här i landet. Sorry. Kunde som sagt inte låta bli. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-06-26 17:36 | |
![]() | ^^ | |
| IaPian | 2012-06-26 17:42 | |
![]() | Retar mig på min granne som borrar i betong och av ljudet att döma använder en slö borr.. Morr | |
| Obstinat- | 2012-06-26 18:00 | |
![]() | Jag tycker det är lite äckligt att flytta utomlands ett par år utan att betala skatt och sedan komma tillbaka när det passar. Betala det du är skyldig eller stanna i Monaco din snåla gris. (Ville också lägga mig i lite.) Retar mig på att jag aldrig riktigt fattat att det kan vara roligt att jobba. | |
| kajix | 2012-06-26 18:06 | |
![]() | jag retar mig på att inte jag skrev "sakta i backarna" | |
| blue_moon | 2012-06-26 18:14 | |
![]() | Först till kvarn! :P | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-06-26 19:06 | |
![]() | All heder till homos off barrikaderna. | |
| apbur | 2012-06-26 19:09 | |
![]() | "Retar mig på avsiktligt kobenta tjejer i Doc Martens." Du skämtar? Ingen kan frivilligt vilja vara kobent. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-06-26 19:14 | |
![]() | Jo tyvärr, om man är alternativ. Det är en manic pixie dream girl-grej, man går runt med kängorna inåt och försöker verka drömsk. För det är så charmigt att se ut som att man ska snubbla på sina egna knän. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-06-26 19:15 | |
![]() | Retar mig på att det är så längesedan jag såg någon med tupe'. Det är så roligt med tupe'. | |
| apbur | 2012-06-26 19:16 | |
![]() | Ok, jag är för gammal för att notera sånt insåg jag nu. | |
| Lillstölla | 2012-06-26 19:22 | |
![]() | Jag vet sorten du pratar om Crooked. Jag retar mig på att jag låter som min pappa när jag ser sådana tjejer. En röst i huvudet som vill säga till dom att "lyft på fötterna när du går, behöver inte släpa fötterna i marken" och " gå som folk". | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-06-26 19:44 | |
![]() | Haha ja, gå som folk! Längtar efter att få skrika det efter dem dagen det brister för mig. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-06-26 19:46 | |
![]() | Folk är det värsta som finns. Folk är "vättiga", har ekonomi i saker och går och står rätt. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-06-26 19:47 | |
![]() | I vättiga kläder. | |
| Heyday | 2012-06-26 19:58 | |
![]() | Retar mig på män som tror att dom är intressanta för att dom har stor kuk. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-06-26 19:59 | |
![]() | Var var? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-06-26 19:59 | |
![]() | :) | |