Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 677 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2010-03-30 14:44 | |
![]() | Haha, nej ingen kaka! Jag är ju där med dagisbarnen så då blir det på sin höjd en kopp kaffe!! Sen sitter jag ju på bänken bredvid bassängen så det är ju inte roligaste stället för go-fika :) Vårt badhus tar inte emot betalande gäster under dagtid då det ofta är skol eller dagisbarn där och simtränar. Så jag får varken simma eller basta... eller jag kanske skulle få det om jag frågar snällt, men jag tycker det blir så stressigt och så vill jag ju titta på lilla strumpan som är så duktig i vattnet :) | |
| Tess 08 | 2010-03-30 17:16 | |
![]() | Nu blir det svårt... kaffe eller potatisbullar? | |
| remvanrijn | 2010-03-30 17:24 | |
![]() | ?? du menar båda som alternativ till middag? Då skulle jag välja potatisbullar som middag och kaffe & kaka efteråt. | |
| Tess 08 | 2010-03-30 17:29 | |
![]() | Nej, jag har varit sugen på kaffe bra länge, men inte kommit till skott... och då tänkte jag fixa kaffe, men så kom jag på att det är dags för middag. Iofs så är middagen lättfixad så det är inga problem. Men jag vill gärna ha kaffe (behöver ej kaka, men har kanske en liten en i frysen) | |
| remvanrijn | 2010-03-30 17:51 | |
![]() | hmm nice, 2 koppar har jag redan druckit och sparar 1 till efter middagen.. hoppas ni har ett riktigt varmt badhus, så det är skönt att vistas där..=) jag gillar hot.. t.ex lerbaden i Slovakien 37-39 grader.. hett när man går ner -och luktar rutten tång- Eller badhus i Ungern med sittavsatser i bassängen där gamlingarna sitter och småpratar eller läser magaziner.. Är det bara normal temp, så skall det vara typ äventyrsbad där man är igång med lek och vattenrutchbanor. Att bara simma banorna rakt upp o ner är bland det tråkigaste jag vet... hejsvejs , ha det gött , få kolla här är det CL fotboll ikväll? | |
| Behringer | 2010-03-30 18:10 | |
![]() | Studenten - i dess egentliga betydelse - slutade man ta nån gång på 70-talet. Icke desto mindre hävdar mina döttrar att de tänker ta studenten om ett par månader :) kaffe eller potatisbullar... måste man välja? | |
| Maja G | 2010-03-30 18:29 | |
![]() | jag tog en snickers iaf.. | |
| remvanrijn | 2010-03-30 18:33 | |
![]() | LAT, här blev det ris, köttfärs och thaisås.. nu kaffet igen då. här tar vi oxå studenten kapis.. inget annat, så det är nog normalt att uttrycka sig så. och nu vet jag BM Vs. M.U och Lyon Vs. Bord och imorn Arsenal...!! Vs Barca + Inter Vs. Cska.. Så här har ni underhållning så ni kan glömma allt som heter ishockey...!:P | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-30 18:34 | |
![]() | Vad handlar denna tråd om?? | |
| Tess 08 | 2010-03-30 18:41 | |
![]() | Om man måste ha kläder på sig på badhuset ska det absolut inte vara varmt!! Då flyter man bort via avloppen... Här har det blitt mat, nu ska jag hänga tvätt och stoppa i ny tvätt i maskinen.. SEN blir det kaffe!! Ska också fixa ett bra recept på rullrån, hade jag tänkt. (kanske man ska ta och tina en bulle till kaffet?? Eller ta en kaka... hmmm...) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-03-30 18:46 | |
![]() | Guudddaaa;) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-03-30 18:47 | |
![]() | Livet, livet, livet...konelm:) | |
| Tess 08 | 2010-03-30 18:49 | |
![]() | Hej vita!! *kraaaaaaaam* Länge sen jag såg dig!!! Vad gör du nu förtiden? Varför hör du aldrig av dig? Det var alldeles för länge sen vi sååååågs! | |
| remvanrijn | 2010-03-30 18:51 | |
![]() | Vitaaaaa, tjena moss på dig.. Länge sen du fördrev livets dagar här i forumet, betyder kanske att du hittat bättre i livet?? =) "Om man ska ha kläder på sig i badhuset" tja.... Tess..beror på hur noga räknat det är hos er i norr , här har vi iaf badkläder på oss. | |
| Tess 08 | 2010-03-30 18:54 | |
![]() | Jomen det var ju det som var problemet här... Dottern skulle ha simskola och jag fick inte bada. Då känns det som om vanliga kläder var ett bra alternativ | |
| Robbanhof - Ej medlem längre | 2010-03-30 19:10 | |
![]() | Rem, kör du också med kalsonger under badbyxorna för att vara cool? :-) | |
| Tess 08 | 2010-03-30 19:14 | |
![]() | Kalsonger under badbrallorna?? HAr du såna där puch-up-kalsingar då, eller? | |
| Robbanhof - Ej medlem längre | 2010-03-30 19:17 | |
![]() | Jag kör med en gurkburk. Det gör susen bland damerna. | |
| remvanrijn | 2010-03-30 19:30 | |
![]() | hehehe nää jag behöver inte dubbla lager för att se större ut... Tess, man låter badbyxorna hänga väldigt låg på höften.. Dessutom har jag inga Böjrn B kallingarna, och då är det inte så inne att visa... | |
| Robbanhof - Ej medlem längre | 2010-03-30 19:32 | |
![]() | Köpte ett trepack på Tempo 1987. Bra kvalitet, håller än. | |