Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2011-04-22 23:29 | |
![]() | äh jag är också en besserwisser. Störig, jag vet. Och hycklar precis som alla andra. Men .... nog är det lättare för kvinnor att väcka sin avsky och ilska gentemot en medsyster än mot en manlig person? Det tror jag iaf. Det var nog mest det jag ville ha sagt. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-22 23:31 | |
![]() | Hon får tvtid för hon upprör. :) Jag tror att hon kommer långt men inte att hon vinner. Då skulle jag bli besviken. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-22 23:31 | |
![]() | Hon är rolig att titta på - en av de roligaste därinne - men jag tycker inte hon är värd att vinna trots det. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-22 23:33 | |
![]() | le-lou: Min upplevelse är att de som retat sig mest på Katerina i den här tråden är män, men jag kan ha fel. Tänker på Grymming och giraffspan (vars kön jag är osäker på, sorry!). Håller med om det du säger generellt annars. Kvinnor sänker gärna kvinnor. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-22 23:34 | |
![]() | Du har rätt på så sätt att jag kommer bättre överens med killar. Men det är nog för att jag själv är rätt okvinnlig. :) Men jag tror att jag hade tyckt lika illa om henne om hon var kille. Tex: Hon började bråka med Vanessa av någon anledning jag inte kommer ihåg, och sedan kallar henne pojkflicka så Vanessa var tvungen att berätta hemligheten för alla. Sen börjar hon lipa och ber om ursäkt och dagen efter bråkar de igen och hon ber om ursäkt osv. Det är den stilen jag ogillar med henne. | |
| le-lou | 2011-04-22 23:37 | |
![]() | giraffspan, på tal om de sju dödsynderna, katta är inte katolik och det är inom katolicismen de pratar om de sju dödssynderna. Hon är vad jag känner till, grekisk ortodox. även själva fastan inom grek ortrodox skiljer sig från vad vi andra tänker på när vi tänker fasta - vi tänker ju noll mat mer men de fastar inte så, undviker bara olika matgrejer som kött och käkar mer fisk och grönsaker. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-22 23:38 | |
![]() | Ja, hon är riktigt jävla primitiv och otäck i konflikter. Som en femåring. Rodney framstår som en docent i konfliktforskning i jämförelse när de är i luven på varann. "Jag prrrratar inte me daj!" | |
| le-lou | 2011-04-22 23:39 | |
![]() | Vetenskap - ja det tyckte jag mycket illa om. Några veckor senare tyckte jag riktigt illa om Vanessas skit-stil när hon bråkade med nån i toaletten också. Tycker alla därinne kan bete sig riktigt dåligt. Vet inte ens vem jag gillar mest längre hehe. Jag har tröttnat lite på programmet märker jag, idag såg jag det för första gången på två dagar. Wow. | |
| Snoosy | 2011-04-22 23:45 | |
![]() | Vet inte om jag kan hålla med om att Katerina har bordeline. Nog för att hon kan vara instabil och säga elaka saker. Men att säga att hon har borderline är kanske att ta i. Vinna ? Ja kanske :) Hon är kul att se på och oftast snäll. Peter hoppas jag definitvt inte vinner. För han kan vara riktigt elak ibland. Skitsnackare nummer 1. Sara har visat vem hon är på sistone. Ingen vinnare i mina ögon heller. Martin är lite naiv i sitt sätt att vara. Men så är han ung också. Gurkan är jag så trött på. Hans sätt gillar jag inte alls. Sonia är svår. Rodney är också svår. Madde åker ut på söndag. Hon hade inte i huset att göra överhuvudtaget enligt mig. Simon och Christian är dom i huset som har hjärtat på rätta stället. Någon av dom borde vinna. Glömde jag någon ? | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-22 23:45 | |
![]() | Ja Sylvia, det är så fjantigt. Sandlåååda. Speciellt när hon 2 sek efter pratar med personen igen som inget har hänt. Drama queen. le-lou: Ja, Vanessa var inget helgon hon heller. Det roligaste än så länge tycker jag ändå är när Roza fick spel och skrek som en idiot. Hahaha. Tvhistoria. | |
| le-lou | 2011-04-22 23:46 | |
![]() | Jag håller med i det stora hela med Snoosy. Gillar Christian bättre än Simon dock, Simon är lite för präktig för min smak. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-22 23:46 | |
![]() | När kan Peter vara "riktigt elak"? | |
| Snoosy | 2011-04-22 23:51 | |
![]() | Vetenskap, Han kommer ofta med gliringar. han snackade massa negativt om Patrik då han kom in i huset. Katerina har utbrott efter utbrott. Inte kul. Men för det så behöve rman inte håna. Minns mycket väl då han hånade henne. Då han och några ölåg ute i solen. Den gången mådde Katerina verkligen som mest skit. Det han sa om Rodney i direktsändning var inget vidare snällt. Förstår Rodneys röst mot Peter mycket väl. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-22 23:54 | |
![]() | Simon Martin Peter Rodney (svårt att rangordna dem - gillar dem på olika sätt) Gurkan Christian Katerina Sara Madde Sonia | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-22 23:55 | |
![]() | Alla snackar ju om alla. Jag gillar Peters bikter. Han är rakt på sak. Gött. :) | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-22 23:57 | |
![]() | Okej, det är väl dags för mig med att göra en lista. Simon Rodney Sonia Peter Martin Christian Gurkan Sara Katerina Madde | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-22 23:58 | |
![]() | SONIA på tredje plats? You gotta be kidding me. | |
| le-lou | 2011-04-22 23:58 | |
![]() | tror Madde åker på söndag dock. Nu måste jag fråga er en annan sak som är lite OT. Är det bara jag eller kör de verkligen reklam typ var femte minut under söndags-live? Jag håller på att få nippran på den här reklamen - jag kan rabbla allt: Sons Of Anarchy, reklamen för nån serie där en snubbe frågar " Har du hört om det där när tjejen och killen har spontant morgonsex" "Nej?" "Nej, precis" och polisserien och Heroes skiten och fan allt. Samma skit om och om igen och på söndagar verkar det helt sinnesjukt. Man kan knappt sätta sig efter en reklam, innan det är dags igen för... reklam. | |
| le-lou | 2011-04-22 23:59 | |
![]() | näääästan så jag vill bojkotta söndagarna och glo på avsnittet på nätet istället. men spänningen, ack denna spänning tar ju helt över. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-22 23:59 | |
![]() | Haha! Jag gillar Sonia. Kan definiera mig med henne. Jag har nog en arg förortsunge nånstans i mig. :) Sen tycker jag hon är så vacker. Hon var dock finare i sitt långa hår. | |