Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 46 |
Mobilspel
Pågående | 20 046 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-03-09 20:06 | |
![]() | Becca är lite småblyg men det är bara tillsvidare, för sen ska hon bli sångerska och då vill hon faktiskt inte vara blyg längre. Hon älskar thaimat och när hon väl börjar skratta så k-a-n hon bara inte sluta. | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-03-09 20:15 | |
![]() | cr är en riktig stjärna. Dansar väldigt bra och har en funky personlighet. A bright star! | |
lillasara87 | 2011-03-09 20:34 | |
![]() | Jag tror att CR är en designer inom skor och/eller väskor. sen är hon vegetarian som älskar spinning :) | |
becccaaaaa | 2011-03-09 20:44 | |
![]() | CR känner du mig ? :P | |
L-A | 2011-03-14 22:10 | |
![]() | becccaaaaa är duktig på att teckna och äger en pudel som hon tränar i agility. | |
pemelie | 2011-03-14 22:13 | |
![]() | L-A jobbar som en makeupartist åt l'Oreal och kan skryta med att hon hånglat med Sean Connery | |
Lizziethe1 | 2011-03-14 22:13 | |
![]() | L-A är en fritänkande estet som älskar livet men vill gärna verka mystisk... =) | |
L-A | 2011-03-15 21:07 | |
![]() | Haha! Fritänkande estet är ju tilltalande och kan nog stämma men jag sminkar mig sällan (photoshopad av dottern) och jag har tyvärr aldrig hånglat med Sean Connery. Kul tråd! | |
becccaaaaa | 2011-03-15 23:17 | |
![]() | L-A har drömmar om att flytta till los angeles o börja jobba åt något mode företag. | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2011-03-16 19:21 | |
![]() | beccaa är en ung vacker tjej som är begåvad med en sångröst lika vacker som Sissel Kyrkjebö. Hennes dröm är att få bo i London och bli en känd sångerska. Duktig på att teckna. | |
becccaaaaa | 2011-03-16 22:10 | |
![]() | sången har jag ingen aning om... vet inte hur bra jag är men sjunger hela tiden o vill bli sångerska. Teckna är jag väl ganska bra på :) London säger jag verkligen inte nej till ! | |
Megaherz | 2011-03-16 22:47 | |
![]() | becccaaaaa har tunga fingrar och råkade fastna för länge på tangentbordet. Hon är en kort tjej som kämpar för att få sin röst hörd. Hon gillar att bli ompysslad, även om hon inte vill erkänna det eftersom det kan verka som hon behöver andra. Hon bakar mycket kladdkaka och äter upp den med dåligt samvete. Hon tog pianolektioner som barn och kan idag spela som en gudinna | |
becccaaaaa | 2011-03-17 21:11 | |
![]() | ja jag är kort :P och jag tkr om att bli ompysslad, tog och tar fortfarande pianolektioner. och ja jag kan spela ganska bra nu. Kan lära mig en låt genom att bara lyssna på den. Men tunga fingrar har jag inte :P hahah och ja.. mitt användarnamn är kanske lite udda, men har det för att då vet ajg att det inte är upptaget ;) megaherz är bra på att se hur folk är o vad de är bra på ;) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-20 09:29 | |
![]() | becccaaaa,ditt självförtroende är inte på topp,men du vinner alltid i längden du är vacker som en hel vecka,ocg du har en varm personlighet med mycket empati becccaaaa henne tycker man bara om | |
Maja G | 2011-03-20 10:43 | |
![]() | ttiittii: Har ett hem fullt med loppisprylar. Varje lördag kommer hon hem med något nytt som hon inte visste att hon behövde:) Huset fullt med ungar, sina egna,"lånebarn" och kompisar som far omkring. Då trivs hon som mest! | |
moi_magnus | 2011-03-20 10:51 | |
![]() | Jag får väl fortsätta med dig Gräddnos, trots att jag har fördomiserat dig tidigare.. ;-) Du gillar jul- och nyårshelgerna, men tycker att midsommar är tråkigare. Du har en relativt liten släkt, men sämjan inom denna är tät. Du älskar att spela Rappakalja och Monopol (utöver Alfa- och Betapet förstås!) När du skriver saker på datorn, så missahandlar du tangetbordet genom att slå ned tangenterna för hårt... | |
Maja G | 2011-03-20 11:03 | |
![]() | ite ett rätt denna gång heller:) gillar INTE storhelger alls. Skulle kunna resa bort och skippa allt vad jul o nyår heter! Ett jättesläkt har jag. 48 kusiner bl a:) Spelar endast betapet inte alfapet ens i IRL...Det sista kanske du har lite rätt i.Är jag upprörd när jag skriver så kan det nog hända att jag slår ner tangenterna för hårt.. Ska jag säga nåt om dig Moi-mange så är det att du är snäll mot alla, både människor och djur. Mamma är bäst! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-20 11:08 | |
![]() | Maja passar bäst i rött läppstift,tycker om att plocka svamp,och läsa böcker,tar sitt jobb på största allvar ,gillar att komponera nya maträtter | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-20 11:13 | |
![]() | Maja passar bäst i rött läppstift,tycker om att plocka svamp,och läsa böcker,tar sitt jobb på största allvar ,gillar att komponera nya maträtter | |
moi_magnus | 2011-03-20 11:17 | |
![]() | hehe, jag hoppas att jag är snäll mot alla, men tack! :-) Mamma är självklart bäst! Okej... Du uppskattar ett glas rött till söndagssteken och en härlig chokladmousse efter... Kaffe föredras framför te. Bilen och cykeln används lika frekvent. Jobbet ligger inom 4 km från hemmet, som är en bostadsrätt med 4 rum. Dessa delas med maken, tidigare även av två barn som nu är utflugna... | |